file Větroň K3600

Více
20. led 2016 09:23 #16026 od Bedřich Koros
Bedřich Koros replied the topic: Větroň K3600
Fakt pěkný letadlo Karle. Moc se mi líbí ta torzní skříň z uhlíku a uchycení SOP.
Ale přiznám se že mi není jasné jak je, nebo bude provedena demontovatelná výškovka. Chápu že je uchycena dvěma šrouby do kozlíku což je fajn - ale jak to bude s odpojením páky od bovdénu?
Můžeš něco nastínit?
Díky
BK-HK :dry:

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
20. led 2016 13:27 - 20. led 2016 15:15 #16028 od Petr Koláska
Petr Koláska replied the topic: Větroň K3600
Z mého pohledu by asi nejjednodušší byla kovová vidlička, ale třeba se na to používá jiný fígl....

EDIT - opravil jsem trošku název tématu - doplnil chybějící nulu v označení modelu ;)
Poslední úprava: 20. led 2016 15:15 od Petr Koláska.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
21. led 2016 07:40 #16029 od Karel Mrázek
Karel Mrázek replied the topic: Větroň K3600

Bedřich Koros napsal: Fakt pěkný letadlo Karle. Moc se mi líbí ta torzní skříň z uhlíku a uchycení SOP.
Ale přiznám se že mi není jasné jak je, nebo bude provedena demontovatelná výškovka. Chápu že je uchycena dvěma šrouby do kozlíku což je fajn - ale jak to bude s odpojením páky od bovdénu?
Můžeš něco nastínit?
Díky
BK-HK :dry:


Zatím mám osazena křídla, u výškovky počítám s použitím kovové vidličky, jak je uvedeno v příspěvku Petra Kolásky a potichu doufám, že k tomu bude přístup na demnotáž. U křídel jsem se inspiroval tady na stoupáku a použil jsem systém s pletacími jehlicemi opatřenými závitem M2, u serva ohnuto o 90 stupňů a zašroubováno do páky a na kormidle vidlička s kulovým čepem. Mám to vyzkoušené z RCEV a je to absolutně bez vůlí (pokud je nemá servo)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
21. led 2016 08:10 #16030 od Bedřich Koros
Bedřich Koros replied the topic: Větroň K3600
S použitím vidličky je to jasné.
Ale jak je na jedné fotografii z webu vidět je páka výškovky ohnutá směrem dopředu takže mizí v kozlíku. Potom není přístup k čepu který bude do vidličky zasunut a bylo by ho třeba pro sejmutí VOP demontovat. Jiná věc je zajištění vidličky aby nezmizela "nenávratně" v trupu.

Asi nejlepší bude demontovatelná páčka větší velikosti na klapce výškovky tak, aby nemohla zapadnot do trupu.

Zdravím BK-HK

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
22. led 2016 09:08 #16031 od Ivan Horejsi
Ivan Horejsi replied the topic: Větroň K3600
Ted osazuji hned dva eroplany. Pro souose zavity M2 pouzivam s velkym uspechem uz asi 20 let nasledujici pripravek. Asi jsem tehdy vymyslel vymyslene ale třeba to nekomu pomuze.
Včera se mi konecne povedlo najit zdroj na jehlice 2 nebalene, snad to dopadne dobře.
[img]http://www.horejsi.cz/Zavit souosy.jpg
Poděkovali: Karel Mrázek

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
22. led 2016 12:34 #16032 od Jiří Kotrba
Jiří Kotrba replied the topic: Větroň K3600
Ohledně VOP na K 3600 jsme se bavili s K.Svobodou a jediné k čemu jsme došli je " nedemontovat VOP " , jinak problém.
Zkoušel jsem variantu posunout páku výškovky ze středu kozlíku do strany a nový bowden - strunu -ohnout s přesahem do
pravého úhlu - ale u struny dlouhé cca 130cm to nebylo spolehlivé - velký skrut. Ještě je jedna možnost : pokaždé odpojovat
strunu ve variabilní koncovce serva - pak ji vleže vytáhnout cca 30cm ven z kozlíku - a odpojit VOP, a pokaždé znovu zálet, což je celé nesmysl. Trup na K3600 jsem vyměnil za trup K3000, plovoucí VOP nasadím do tří drážek z textitu a přišroubuji
ji dvěma M3 polyamid.šrouby.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
22. led 2016 18:51 #16033 od Karel Mrázek
Karel Mrázek replied the topic: Větroň K3600
Tak jsem jen tak nasucho naházel všechno do trupu na místa, kde by to mělo asi tak být a začal honit těžiště. Když jsem to uspořádal podle doporučení K. Svobody, vyšlo mi to těžké na ocas, asi jsem použil lehčí motor. Tak jsem to celé překopal, serva co nejvíc dozadu, baterii dopředu, ještě jsem zkrátil kabely k reglu, aby byl co nejvíc vepředu a zkoušel znovu. Vyšlo to parádně, prostor pro posouvání baterie je dostatečný. Při dodržení těžiště se dají použít baterie s váhou v rozmezí 65 - 80 g. V tomto rozmezí se dají pořídit tříčlánky v rozmezí cca 800 -1200 mAh. Až připevním serva na místo a udělám načisto táhla, začnu laborovat se sundaváním výškovky. Myslím, že to půjde.
Přílohy:

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
22. led 2016 19:00 #16034 od Karel Mrázek
Karel Mrázek replied the topic: Větroň K3600

Ivan Horejsi napsal: Pro souose zavity M2 pouzivam s velkym uspechem uz asi 20 let nasledujici pripravek. Asi jsem tehdy vymyslel vymyslene ale třeba to nekomu pomuze.
[img]http://www.horejsi.cz/Zavit souosy.jpg


Príma typ, už to jdu dělat. Vyříznout v ruce očkem pořádně závit M2 se mi moc dobře nedaří, a soustruh nikde. Leda bych z dílny vystěhoval ženu s její sušičkou a mrazákem, to by ale asi neprošlo.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
22. led 2016 19:21 #16035 od Martin Horák
Martin Horák replied the topic: Větroň K3600
Já na vyříznutí závitu používám aku šroubovák do kterého upnu dvojku drát,očko do svěráku a na pomalý otáčky a mazáni to jde úplně samo a s jehlicí by to mělo jít úplně stejně.O víkendu zkusím. :huh:

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
23. led 2016 07:30 #16036 od Karel Skoupý
Karel Skoupý replied the topic: Větroň K3600
Já používám závitovou tyč M2 nerezovou .dá se objednat v obchodě se spojovacím matriálem cena je dost rozdílná já mněl kus za 85kč je dlouhá 1m no a pak stačí jen nařezat potřebnou délku.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.838 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám