file Větroň K3600

Více
11. dub 2016 12:46 #16585 od Peter Maňka
Odpověděl Peter Maňka pro téma Větroň K3600

Martin Beseda napsal: Včera odpoledne na letišti zapnu model a jako vždy, zkouším všechny kormidla. Jedna vztlaková klapka se ale nehýbe. Servo se prostě nerozjelo a nejde vůbec. Nereaguje na nic. Už se mi to jednou stalo, ale tam stačilo vypnout a zapnout celý palubní systém a servo naběhlo normálně. Pak jsem lítal, zapínal a vypínal a fungovalo. Tentokrát nic. Nesmrdělo, nikde nic není vidět. Jde o servo KST DS 135 MG.


Áno digitálne servá občas nenabútujú .... ja som na takto mŕtve servo výškovky (MKS) zlomil trup STORKa .... Už mi to spravilo aj servo krídelok .....

PS: odvtedy dôsledne kontrolujem predletovo kormidlá.

Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 13:32 #16587 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Větroň K3600
Jak uz jsem nedavno psal: Jestli je to od nas, normalnim zpusobem reklamovat.

Opravdu nemohu potvrdit, ze by se digitalni serva "nekdy nerozbehla". Ale varuji před ukvapenymi soudy, priciny mohou byt ruzne. Napred na servotester.

Kontrolovat funkci a smysl rizeni před kazdym startem je velmi moudre, zrovna nedavno jsem opomenul a byl po zásluze odmenen. Nastesti ještě na zemi při rozjezdu (motorak).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 15:41 #16590 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma Větroň K3600

Ivan Horejsi napsal: Jak uz jsem nedavno psal: Jestli je to od nas, normalnim zpusobem reklamovat.

Opravdu nemohu potvrdit, ze by se digitalni serva "nekdy nerozbehla". Ale varuji před ukvapenymi soudy, priciny mohou byt ruzne. Napred na servotester.

Kontrolovat funkci a smysl rizeni před kazdym startem je velmi moudre, zrovna nedavno jsem opomenul a byl po zásluze odmenen. Nastesti ještě na zemi při rozjezdu (motorak).

Namísto serv KST DS 125MG "made in china " jsem dal do křídla K 3000 prakticky ta samá serva , ale Hitec HS-125 MG " made in philipines " , možná se Hitec ukáže lepší.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 17:10 #16591 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Větroň K3600
No nevím, ale označit DS125MG za to samé jako Hitec HS125MG mi přijde dost divoké.
Hitec je letité analogové servo, navíc má plastovou krabičku - docela výrazně jiné řešení.
Jinak proti HS125MG nic nemám, v minulosti jsem je užíval a přišly mi celkem spolehlivé, byť ne extrémně přesné, funkčnosti bych se nebál, zarazila mě jen ta formulace "prakticky ta samá serva" :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. dub 2016 07:01 #16594 od Alois Hrabáček
Odpověděl Alois Hrabáček pro téma Větroň K3600
Nevím co s tím kdo děláte? Já sestavím a seřídím éro v dílně a jdu létat!! Nikdy za cca 20 let jsem nic neřešil, maximálně ohnuté táhlo ke klapce, nebo zlomený trup při nešetrném přistání. Vždy jsem osazoval tak, aby to fungovalo třeba 5 let. Kdysi jsem používal serva Haitec, v té době asi nejpouživanější. Později a až do dnes JR. U elekter na křidélka a klapky Spektrum , u těžších elekter JR DS181.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. dub 2016 09:03 #16595 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma Větroň K3600

Tomas Hruby napsal: No nevím, ale označit DS125MG za to samé jako Hitec HS125MG mi přijde dost divoké.
Hitec je letité analogové servo, navíc má plastovou krabičku - docela výrazně jiné řešení.
Jinak proti HS125MG nic nemám, v minulosti jsem je užíval a přišly mi celkem spolehlivé, byť ne extrémně přesné, funkčnosti bych se nebál, zarazila mě jen ta formulace "prakticky ta samá serva" :-(

Už blbnu , mám to na křídle zkombinované : na klapky jsem
dal Hitec HS - 125 MG a na křidélka jsem dal KST DS 125 MG.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2016 07:32 #16941 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma Větroň K3600
Teď už mi zůstalo z K3000 jen to křídlo : - po startu jsem ve 120m vypnul motor a po druhé zatáčce doleva jem srovnal a najednou
se něco červeného od trupu odděluje a pomalu letí dozadu . Pak vidím, že je to křídlo, které se naplocho otáčí a padá dplů jako list. Samotný trup se zapichuje15cm do půdy na poli Velké Dobré.Dosílám fotky - poměrně tenké hlavy polyamid.šroubů jsou jako ustřižené,
trup a VOP jsou zrušené. Křídlu se kromě dvou prasklin potahu u centroplánu nic nestalo, doplnil jsem střed tvrdší 0,8 balzou a hotovo.
Mám teď potvrzenu objednávku na nový trup K 3000 s plovoucí VOP , ale objednávky jsou do září obsazené..Příště bych měl mít přední
šroub na uchycení křídla z metal slitiny.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2016 12:20 #16945 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Větroň K3600
Na takhle velký model PA šrouby nepatří, jestli je k tomu výrobce dává tak je to chyba.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2016 16:34 - 10. čen 2016 16:37 #16946 od Petr Slezák
Odpověděl Petr Slezák pro téma Větroň K3600
Tak já mám na svém Zenovi F5J 2xM5 a ještě se mi je nepodařilo ustřihnout ani po hodně tvrdém zápichu,
kdy proběhla generálka motoru . A za normálních letových podmínek by to udržely i šrouby M3.

Takhle vypadá že je problém s přílišným utažením šroubů při kompletaci modelu. Taky záleží na kvalitě povrchu pod hlavou.
Nylonové šrouby se utahují s rozumem, po dobré snídani nebo obědu není vůbec problém je při tom utrhnout :woohoo:
a většinou se to stane právě pod hlavou.

PS: Kovové šrouby bych nedával, už jsem viděl několik neopravitelně vyčesaných středů křídla a to se nevyplatí :P
Poslední změna: 10. čen 2016 16:37 uživatelem Petr Slezák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2016 16:52 #16947 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Větroň K3600
Vidím to stejně - polyamidový šroub to obecně vydrží v pohodě, malér je ale v možnosti stržení při utahování (může se i postupně horšit) . Chce to občas měnit i jen prventivně a dotahovat s citem.

A poznámka pro J. Kotrbu - nevěřím, že by byl velký problém ten trup opravit, na F5J jsem viděl i podstatně hůř vypadající crashe, které po opravě slouží naprosto v pohodě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.484 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám