- Příspěvky: 22
- Obdržená poděkování 0
Větroň K3600
- Peter Maňka
- Offline
- Pokročilejší začátečník
Martin Beseda napsal: Včera odpoledne na letišti zapnu model a jako vždy, zkouším všechny kormidla. Jedna vztlaková klapka se ale nehýbe. Servo se prostě nerozjelo a nejde vůbec. Nereaguje na nic. Už se mi to jednou stalo, ale tam stačilo vypnout a zapnout celý palubní systém a servo naběhlo normálně. Pak jsem lítal, zapínal a vypínal a fungovalo. Tentokrát nic. Nesmrdělo, nikde nic není vidět. Jde o servo KST DS 135 MG.
Áno digitálne servá občas nenabútujú .... ja som na takto mŕtve servo výškovky (MKS) zlomil trup STORKa .... Už mi to spravilo aj servo krídelok .....
PS: odvtedy dôsledne kontrolujem predletovo kormidlá.
Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
- Offline
- VIP EXPERT
Opravdu nemohu potvrdit, ze by se digitalni serva "nekdy nerozbehla". Ale varuji před ukvapenymi soudy, priciny mohou byt ruzne. Napred na servotester.
Kontrolovat funkci a smysl rizeni před kazdym startem je velmi moudre, zrovna nedavno jsem opomenul a byl po zásluze odmenen. Nastesti ještě na zemi při rozjezdu (motorak).
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
Namísto serv KST DS 125MG "made in china " jsem dal do křídla K 3000 prakticky ta samá serva , ale Hitec HS-125 MG " made in philipines " , možná se Hitec ukáže lepší.Ivan Horejsi napsal: Jak uz jsem nedavno psal: Jestli je to od nas, normalnim zpusobem reklamovat.
Opravdu nemohu potvrdit, ze by se digitalni serva "nekdy nerozbehla". Ale varuji před ukvapenymi soudy, priciny mohou byt ruzne. Napred na servotester.
Kontrolovat funkci a smysl rizeni před kazdym startem je velmi moudre, zrovna nedavno jsem opomenul a byl po zásluze odmenen. Nastesti ještě na zemi při rozjezdu (motorak).
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Hitec je letité analogové servo, navíc má plastovou krabičku - docela výrazně jiné řešení.
Jinak proti HS125MG nic nemám, v minulosti jsem je užíval a přišly mi celkem spolehlivé, byť ne extrémně přesné, funkčnosti bych se nebál, zarazila mě jen ta formulace "prakticky ta samá serva"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Alois Hrabáček
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 439
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 9
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
Už blbnu , mám to na křídle zkombinované : na klapky jsemTomas Hruby napsal: No nevím, ale označit DS125MG za to samé jako Hitec HS125MG mi přijde dost divoké.
Hitec je letité analogové servo, navíc má plastovou krabičku - docela výrazně jiné řešení.
Jinak proti HS125MG nic nemám, v minulosti jsem je užíval a přišly mi celkem spolehlivé, byť ne extrémně přesné, funkčnosti bych se nebál, zarazila mě jen ta formulace "prakticky ta samá serva"
dal Hitec HS - 125 MG a na křidélka jsem dal KST DS 125 MG.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
se něco červeného od trupu odděluje a pomalu letí dozadu . Pak vidím, že je to křídlo, které se naplocho otáčí a padá dplů jako list. Samotný trup se zapichuje15cm do půdy na poli Velké Dobré.Dosílám fotky - poměrně tenké hlavy polyamid.šroubů jsou jako ustřižené,
trup a VOP jsou zrušené. Křídlu se kromě dvou prasklin potahu u centroplánu nic nestalo, doplnil jsem střed tvrdší 0,8 balzou a hotovo.
Mám teď potvrzenu objednávku na nový trup K 3000 s plovoucí VOP , ale objednávky jsou do září obsazené..Příště bych měl mít přední
šroub na uchycení křídla z metal slitiny.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 2062
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Slezák
- Offline
- Pokročilejší začátečník
- Příspěvky: 44
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 4
kdy proběhla generálka motoru . A za normálních letových podmínek by to udržely i šrouby M3.
Takhle vypadá že je problém s přílišným utažením šroubů při kompletaci modelu. Taky záleží na kvalitě povrchu pod hlavou.
Nylonové šrouby se utahují s rozumem, po dobré snídani nebo obědu není vůbec problém je při tom utrhnout
a většinou se to stane právě pod hlavou.
PS: Kovové šrouby bych nedával, už jsem viděl několik neopravitelně vyčesaných středů křídla a to se nevyplatí
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
A poznámka pro J. Kotrbu - nevěřím, že by byl velký problém ten trup opravit, na F5J jsem viděl i podstatně hůř vypadající crashe, které po opravě slouží naprosto v pohodě.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
- F5J-Poříčí nad Sázavou 20.4.2024 (7 Příspěvky)
- Další lidi zase budou 27.4. na F5L v Havl. Brodu... Je jasné, že s termíny to je špatné...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Tomas Hruby
- Včera 15:05
-
- Django RCEV (1 Příspěvky)
- Zdravím všechny Po Taťkovi mám doma dva modely Django - celouhlik. SL 623g ST 798g Kompletně...
- v Ostatní / Inzerce
- od Martin Rajšner
- 13. dub 2024 20:30
-
- RCEV Hořice 13.4.2024 (2 Příspěvky)
- Výsledky soutěže
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Petr Dušek
- 13. dub 2024 19:34
-
- 13. Samba Cup F5J (3 Příspěvky)
- Aktuální počet přihlášených je 145 pilotů ze 14 zemí. Limit je 140....
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Jaroslav
- 08. dub 2024 19:10
-
- Oznámení (1 Příspěvky)
- v Vážná témata / Důležité
- od Martin Rajšner
- 08. dub 2024 12:08
-
- Pozvánka na První Packá Véčka 2024 do Nové Paky (1 Příspěvky)
- Pozvánka do Nové Paky na První Packá Véčka 2024. Buřtíky tentokráte nemá kdo připravit,...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Vladimír Čermák
- 05. dub 2024 19:33
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.