file F5K - prezentace

Více
10. říj 2017 15:35 #19530 od Radek Novotny

Pavel Svoboda napsal: Prosím jak je v pravidlech myšleno zapojení V kabelu pro kontrolní výškoměr ?
Domnívám se, že mezi výškoměr a regl.

Nene, to by pak ten kontrolní výškoměr reagoval na výstup toho tvého... Musí se to připojit tak, aby se rozdvojil signál z přijímače, tedy mezi přijímač a ten tvůj výškoměr. Musí reagovat na stejný signál, aby pak seděla i odečtená F5J výška.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. říj 2017 15:40 #19531 od Pavel Svoboda
No právě ... takto to zase "neověří" znovu zapnutí motoru.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. říj 2017 04:49 #19536 od Tomas Hruby
Z hlediska pravidel má pravdu Radek, ale poznámka Pavla Svobody je také namístě a logická.
Obecně je ale smyslem kontrolního výškoměru na V-kabelu kontrola správně zapsané vypínací výšky, s podvody ve smyslu opakovaného zapnutí se tolik nekalkuluje
Nicméně úplně bez ceny to není ani pro tuto situaci - kontrolní výškoměr totiž zaznamenává pulzy z přijímače celý let, takže pokud by se ukázalo, že něco přišlo z přijímače, co výškoměr "pustil dále ač neměl", tak pulz bude vidět a když zároveň ve stejné chvíli začne model podle grafu stoupat, tak bude hodně co vysvětlovat...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. říj 2017 06:18 #19539 od Pavel Svoboda
Takže pravidla píší co přesně ? "Rozdvojku" na kanálu plynu a nebo "jen" konektor s napájením výškoměru a nebo je nejlépe moje řešení mezi váškoměr a regulátor ?

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. říj 2017 06:58 #19540 od Petr Dušek
Pravidla píší, že "musí být snadno přístupné propojení od přijímače k výškoměru pro možnost instalace Y-kabelu pro kontrolní výškoměr". Takže podle mne je to jasně možnost instalace "rozdvojky" na kanál plynu přijímače.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. říj 2017 17:05 - 11. říj 2017 17:06 #19545 od Pavel Svoboda
Chápu dobře, že V (Y "rozdvojka" : - ) kabel nemusí být instalován a stáčí "snadno přístupné propojení".

S trvalou instalací rozdvojky přišel Peťa AC/DC ( čti Petr Nehera) s tím, že když nenám instalován je to důvod na diskvalifikaci.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 11. říj 2017 17:06 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. říj 2017 17:38 #19546 od Radek Novotny
...důvod na diskvalifikaci z habajůzy možná, ale ne ze soutěže.

V pravidlech se praví, že přípoj signálu "do" výškoměru má být snadno přístupný tak, aby kdykoliv během soutěže měl organizátor možnost instalovat monitorovací výškoměr pomocí odbočovacího Y-kabelu.

FAI sporting code 2017:
The receiver command signal connection to the AMRT must be easily accessible so that
at any time during the competition the Organisers have the option of installing a
monitoring AMRT via a branching Y lead.

Nikde se ani nepíše, že to musí být Y-kabel pilotovo, ale já osobně bych si do modelu dal radši jen svůj, a nespoléhal na nějaký organizátorovo kábl... ;)
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2018 12:09 #20321 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Pravidla FAI
Zápis z jednání subkomise F5 a hlasování v plénu.
Drobné změny v obecných pravidlech a v pravidlech F5B.
Závazné informace budou v oficiálním zápisu z celého jednání FAI.

Minutes of Technical Meeting Lausanne April 27th


14.3 General Rules
C.5.1 Competitors F5 Subcommittee
Yes: 6 No:0 Abst:0

C.5.1.1 Age of Participants Bulgaria/Germany
Yes: 6 No: 0 Abst:0

C.5.2 Team Manager F5 Subcommittee
Yes: Now: Abst: withdrawn

F5 – General Rules
5.5.1.7. Competitor and Helper withdraw? Germany
Yes: No: Abst:


F5B – Electric Powered Motor Gliders
5.5.4.1. Definition USA
Yes: 6 No: 0 Abst: 0 amended to 400 gram


5.5.4.5. Distance Task; 5.5.4.6 Duration Task Germany
Yes: 1 No: 4 Abst: 1 withdraw?


5.5.11.2. Competitors and Helpers Bulgaria
Yes: 6 No: 0 Abst:0
Amended:
Each competitor is allowed one helper. At World and Continental championships when a team manager or assistant team manager are allowed, they are permitted to help the competitor.

5.5.11.2. Competitors and Helpers withdraw? Germany
Yes: No: Abst

5.5.11.4. Safety Rules Bulgaria
Yes: 1 No: 5 Abst:0


5.5.11.8.1. Rounds and Groups Bulgaria
Yes: 5 No: Abst:1
Amended:
c) Other than in the Fly-off, the composition of Groups should minimise the situation where any competitor flies against many other many times.
At a World and Continental championship team protection is mandatory except Fly-offs.
At Open International and World Cup events team protection is not permitted.

5.5.11.13. Final Classification Bulgaria
Yes: 6 No: 0 Abst:0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2018 12:16 #20322 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Pravidla FAI
-ok takže na "mistrovství světa a Evropy" je vyžadováno aby byl team-protection zapnut (čili nesmí lítat členové jednoho týmu proti sobě) ALE na všech ostatních akcích toto musí být vypnuto (čili mohou létat proti sobě) ?

-Competitor and Helper withdraw? Germany
To znamená co ? že si každý soutěžící vybere pomocníka, a proti němu nesmí létat ? resp musí mít prostor tak,aby si mohli radit ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2018 12:38 #20323 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Pravidla FAI

Aleš Krátký napsal: -Competitor and Helper withdraw? Germany
To znamená co ? že si každý soutěžící vybere pomocníka, a proti němu nesmí létat ? resp musí mít prostor tak,aby si mohli radit ?


... to znamená, že návrh byl stažen po předchozím schválení jiného návrhu (Bulharského)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.387 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám