file Pravidla FAI

Více
07. led 2016 11:00 #15961 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Pravidla FAI
jde to ručně presunout. přelosovat by to asi šlo taky, to by neměl být problém.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2016 11:10 #15962 od Mirek Kotula
Odpověděl Mirek Kotula pro téma Pravidla FAI
Tome, co když přijede na soutěž jen devět lidí nebo i méně a během soutěže ještě někdo nedolétá? I to se někdy děje. Co potom? Taková soutěž bude anulovaná? Nebo jak to řešit?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2016 11:16 #15963 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Pravidla FAI
Nic se nebude řešit... Pro národní žebříček to problem není. Asi by se nepočítala do vyberu repre, kde jsem minimum dal, ale jine omezeni neni.
Fakt to nema cenu prehnane resit...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2016 16:35 #15966 od Alois Hrabáček
Odpověděl Alois Hrabáček pro téma Pravidla FAI
Mirku musíš jich pozvat víc!!! :( :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. led 2016 14:35 #15971 od Mirek Kotula
Odpověděl Mirek Kotula pro téma Pravidla FAI
Tomáši, mě jen není úplně jasné, když je nakonec jedno, jestli ve skupině bude 6, 5, nebo 4 soutěžící, proč ty lidičky to do těch pravidel dávají. A mělo by být jedno, jestli ta soutěž je mezinárodní nebo jen národní.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. led 2016 15:45 #15972 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Pravidla FAI

Mirek Kotula napsal: ...proč ty lidičky to do těch pravidel dávají...

Aby byla soutěž maximálně spravedlivá, asi je rozdíl nalétat tisícovku v nabité skupině se 6-ti soupeři, nebo porazit dva vozembouchy ve 3-členné skupině.
Míro chtělo by to nabít baterky a vyrazit na letiště, zdá se mi že se doma nudíš ;) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. led 2016 15:48 #15973 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Pravidla FAI
Miro, to je doslovny preklad pravidel FAI. Přes to nejede vlak, jak se ted říká.
My si muzeme udelat nejake výjimky pro narodni souteze.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. led 2016 16:53 #15974 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Pravidla FAI
Já mám spíš poznámku z jiného soudku - já si právě myslím, že rozlišovat národní a mezinárodní soutěž je naprosto správné a v jistém smyslu i žádoucí.
Je trochu rozdíl, když přijedu na soutěž někde doma, kde se sejde pod 20 kamarádů a přímo při akci vlastně nejde vůbec o nic (s odstupem trochu o žebříček) a situací, kdy jedu někam 500km, na akci je 60 a více top pilotů a bijeme se o body do světového poháru (nebo u nás o mistrovský titul). A to ani neuvažuje moment, kdy kategorie přejde do statusu s oficiálním mistrovstvím světa.

Na místní akci budu jasně preferovat pohodu, nad drobnou nepřesností v přístupu k pravidlům budu spíš tendenci přimhouřit oko (pokud to nebude nějak extrémní). Na velké akci to ale až takto idylické není, tam už si každý musí dávat pozor a prakticky nemine akce, kde by se neřešila nějaká drobnější diskuse, občas i oficiální protest.
Popravdě mě nejvíc dokáže otrávit, když někdo začne akci lokálního významu prožívat více, než se řeší závod Eurotour, to umí slušně znechutit. V F5J jsem se s tímto nešvarem snad ani zatím nesetkal, ale například ve vzdálenější historii RCEN se mi pár situací vybavuje - nic moc.

A zpátky k F5J - už jsem to psal dříve, ale tady jde zkrátka o situaci, na kterou u elekter nejsme zvyklí. Elektrolety se vždycky velmi ostře dělily na kategorie ryze národní a pak FAI F5B/F, což byly naopak tak náročné kategorie, že je v podstatě nikdo na národní úrovni nelétal. Průnik těchto přístupů tím byl fakticky nulový.
Po nástupu F5J tu ale najednou máme kategorii mezinárodní, do budoucna jednoznačně i s ambicemi na oficiální MS, s pravidly plně z FAI, které nemůžeme přímo ovlivnit, ale přitom svým charakterem reálně umožňující i pořádání vyloženě malých domácích akcí. Tohle skutečně není zcela obvyklé ani u jiných RC kategorií, větroňářské F3J a F3B se i na národní úrovni létaly spíš jen jako větší akce a pokud někdo pořádal "místní akci", tak se spíš vyhlásily RCV2, nicméně u elekter je to změna ještě výraznější.

Holt s tím musíme žít :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2016 00:25 #15975 od Mirek Kotula
Odpověděl Mirek Kotula pro téma Pravidla FAI
Tomáš do toho zamotal téměř všechny kategorie, ale mě jde odstavec 5.5.11.14.1. e) v kategorii F5J a o to jak postupovat při pořádání soutěže, když se na ni přihlásí, například méně jak deset lidí, nic víc, nic míň. Když bude nějaká národní úprava pravidel, tak jen dobře.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2016 06:36 #15976 od Jiří Veselý
Odpověděl Jiří Veselý pro téma Pravidla FAI
Zdravím.

Když už většina provozuje koupený model, tak čož začít soutěžit, tak jako MS v motocyklech. Třeba MR v Daidalech, nebo v Tliich. JIVE

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.068 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám