× Všechny otevřené přihlášky jsou k dispocizici zde : stoupak.cz/souteze/kalendar-akci/prihlasky

file South Moravia Cup 2018 F5J 2018+ RCEV2018

Více
18. čen 2018 18:55 #20480 od JurajDud
Pavle,
chapem tvoje rohorčenie ale s tým Pike týmom my naozaj krivdíš.
Vo svojej funkcii sa snážim riadiť v prvom rade podľa fair play a nie či je to Pike tím alebo čech, slovak, maďar....
Len niekedy zorientovať sa v pravidlach (nepravidlácch) nie je ľahké!
15 pilotov vo finále bola moja chyba za ,ktorú sa omlúvám. Škoda že upozornenie prišlo dosť neskoro.
Ja som dufál že 14ti tvoji kolegovia sa zachovaju ako gentlemani a dajú ti šancu sa s nimi pobiť o umiestnenie. Bohužial, tušim 10 pilotov využilo pravidlá a ťa do finále nepustili.
Čo sa týka počtu na reflay ja som svoj nazor vyjadril. A mimochodom tušim ani jeden z protestujúcich nebol od Pikovcov.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. čen 2018 19:05 #20481 od Petr Dušek

Pavel Svoboda napsal: ...Kdybych mohl tak srážku řeším nulou za let nebo alespoň penalizaci 300 bodů.
U F3káček zavedli za srážku 0 a světe div se od té doby se nesrážejí.

Je to sporné, to abys zavedl videorozhodčího, který bude posuzovat kdo srážku zavinil. Když jdeš v 9:50 pěkně v lajně na přistání a přiletí divoch z boku a urazí ti směrovku, asi bys nulu nebral moc nadšeně.
Ale když dva borci vypnou fakt nízko a motají se ve výšce kde už to těžko chytí a ve vzdálenosti odkud se ani náhodou nevrátí a povede se jim trefit... tam bych pro penalizaci klidně hlasoval.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. čen 2018 07:07 #20486 od Alois Hrabáček
Už nechci polemizovat o opravách, ale diskuze nějaká musí být. Podle pravidel má nárok na opravný let ten kdo o něj požádá dle pravidel. A aby neletěl sám tak se dolosují další piloti do počtu 6. Minimálně znamená, že jich musí být ve skupině 6, nemůže jich letět pět. Dolosovaní letí jako "kompars" a mají již platný let. Letí proto, aby i ten co požádal o opravu měl platný let v tom kole. Oprava není o tom, aby si vylepšili vylosovaní soutěžící výsledek, i když se to někdy stává. Větroňářské soutěže organizuji již 15 let, (to to utíká) a nikdy nevznikla polemika kolik pilotů letí opravu jak v zahraničí tak v česku. 6 v F5J, 4 v F3J.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. čen 2018 07:12 #20487 od Alois Hrabáček
A ještě k těm finalistům. Finále může letět max. 14 pilotů. Pokud by letělo 15, tak by mohl podat úspěšný protest kterýkoliv z těch prvních 14.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. čen 2018 07:19 #20488 od Alois Hrabáček
Petr Dušek má pravdu. Srážku bych uznal jen v prvních třiceti sekundách a nechal bych celý start skupiny opakovat a v poslední minutě při přistání, to bych uznal poškozenému opravný let. Srážky během letu bych vůbec nebral v úvahu. Ale to je jen námět pro tvořitele pravidel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. čen 2018 09:01 #20490 od Tomas Hruby
Osobně bych to pravidlo spíš neměnil, ale ryze teoreticky bych to viděl spíš opačně - srážka v prvních 30ti sekundách je prakticky vždy něčí chyba, do jisté míry to samé platí při přistání, naopak mezi tím to je vesměs nezaviněné...
Srovnání s F3K je dost sporné, je-li letadlo méně než poloviční, tak logicky počet srážek klesá bez nadsázky řádově. Navíc je to i o bezpečnosti - pokud nebude reflight, tak bude narůstat snaha po srážce za každou cenu letět dále s poškozeným modelem. Dávat při kontaktu nuly je děsná představa - extrémní zdroj sporů, jsou mraky "ťukanců", kdy je to třeba slyšet z depa a piloti to ani neví, tudy by taky cesta nevedla...

Obecně je ale třeba říct, že debatujeme nejspíš proto, že se teď v Bořeticích a kupodivu ještě více předtím v Lanškrouně nějak srážek "urodilo", jinak jsou kupodivu spíš výjimečné, ale teď se zkrátka nějak "zadařilo" :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. čen 2018 10:16 #20494 od Pavel Svoboda
Juraj určitě to neber osobně a v žádném případě neříkám, že jsi udělal chybu.
Jak jsem psal dříve s finálem nemám problém a i kdyby hlasovalo 14 lidí "pro" tak jsem neletěl.

Ohledně srážek se letos u F3j zavedlo právě těch první 30 vteřin, ale tam jde v podstatě o "neřízený" start na navijáku a všichni jsou po výstřelu plus mínus u sebe.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.675 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám