file CIRRUS F5J

Více
25. čec 2014 11:56 #12922 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma CIRRUS F5J
Tenhle prispevek bych zvesela ignoroval. Kupovat z druhe ruky vyrobcem vyrazenou vec a predpokladat prvotridni jakost mi prijde jako totalni nesmysl a cosi to vypovida o pisateli :-). Ja jsem s fy. Reichard a jejim pristupem maximalne spokojen. Spise bych rekl, ze pristup je velmi nadstandartni a pratelsky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. čec 2014 12:32 #12923 od Michal Cink
Odpověděl Michal Cink pro téma CIRRUS F5J
Ahojte,
to přirovnání k autům od Aleše je velmi trefné. Když si koupím ojetinu a napálím se, těžko to bude výrobce auta zajímat. Taky bych , na místě Reicharda, takový příspěvek ignoroval.
Znám pár modelářů , co si různými šikovnými přeprodeji uspěšně zlevnují svého koníčka. Já se každopádně snažím kupovat věci nové, jen tak se dá totiž vyhnout nepříjemným překvapením. ;) M.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. říj 2014 19:23 - 18. říj 2014 10:18 #13751 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma CIRRUS F5J
Pro Martina přidávám pár fotek CIRRUSe - trupu s ocasem. Gondola má délku suprakorát na motor těžký 114g, regl 40A, serva 12g s tahem 2kg. Baterka 3-článek 1000mAh.
Kompletní trup s kormidly i s baterkou váží 630g, budu tam dávat ještě lehčí 850mAh, a tak to bude 615g. Nevím jakou gondolu B. Reichard vyrábí teď, ale tahle je fakt akorát na vyvážení těžiště.






Klapku na směrovce jsem si zvětšil...

Kladka na ovládání plovoucí výškovky lanky je zajímavá vychytávka. Sám jsem nečekal, že to bude tak dobře funkční...
Poslední změna: 18. říj 2014 10:18 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. říj 2014 15:22 #13752 od Martin Horák
Odpověděl Martin Horák pro téma CIRRUS F5J
Radku díky pokud na to dojde,tak se ozvu o další informace a doufám,že Pan Reichard do té doby začne vyrábět ocasky s plovoucí výškovkou. Martin

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. říj 2014 15:35 #13753 od Martin Horák
Odpověděl Martin Horák pro téma CIRRUS F5J
Jo a Radku prosím tě ta výškovka a směrovka byla takhle originál opáskovaná uhlíkem nebo uhlík a potah sis dodělával sám.Dík Martin

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. říj 2014 16:45 - 19. říj 2014 14:35 #13754 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma CIRRUS F5J
Výškovka i směrovka už byly opáskovaný uhlíkem. Na výškovce jsem akorát doplnil balsový výplně v prvním poli z kraje, aby se mi to líp drželo při nandavání a sundavání. Klapka směrovky byla malá, a tak jsem si spíchnul novou, tu co je na obrázku. Je to při zatáčení o 100% lepší... Prý by se už ale měla dělat teď zvětšená už originál.
Teď si ale uvědomuju jednu věc, je možné, že trup je vlastně určen pro Mandarina, ale já ho šoupnul místo toho původního na CIRRUSe ! Ale letadlo chodí supr. Viděl jsem v minulosti pár Cirrusů, moc dobře nelítaly, kvůli krátkýmu čumáku se lidem asi nechtělo tolik dovažovat předek, a tak skončili s těžištěm už moc vzadu (očividně), a už to nebylo ono. Mandarin prý údajně klouže líp než Cirrus, ale to mě nebolí, já jsem spokojenej... mně chodí velice dobře :)

... hmm, teď o tom přemýšlím a přemýšlím, že na příští sezónu asi přidám Cirrusovi bráchu Mandarína... Když jedu z Chomutova kamkoliv na soutěž, tak je to většinou přes 200km, a to už je dobrý mít éra dvě, nerad bych to balil po prvním letu kvůli ňáký prkotinoidní a na místě neopravitelný závadě... a aspoň je i porovnám B)
...a nebo neco postavim... B)
Poslední změna: 19. říj 2014 14:35 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. led 2015 22:58 - 10. led 2015 22:59 #14251 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma CIRRUS F5J
Dneska jsem dal do Cirruse motor 35-30 s 1400kV, a s vrtulí 10*6 to točí naprosto v poho 10.650ot/min. Vyndal jsem 35-36 a tím jsem se dostal s 3-článkem 1000mAh na fajnových 1560g. V křídlech mám dráty pěkně tlustý a klapkový serva po 22g, tak vidím, že aj letovka 1500g by byla taky lehce dosažitelná, ale tam fakt nejdu. Radši budu mít serva takhle trošku silnější...

Už mě svrbí palce, abych to hodil B) Vyzkouším i 11*6, uvidíme...
Poslední změna: 10. led 2015 22:59 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. led 2015 15:30 #14259 od Bedřich Koros
Odpověděl Bedřich Koros pro téma CIRRUS F5J
Ahoj Radku.
Můžeš mi sdělit o jaký motor 35-30 se jedná. Předpokládám samozřejmě že je to oběžka. Kolik bere ampér s uvedenou vrtulí? Dle firemních doporučení by k té váze patřil 35 x 37 - ale my praktici víme že větroň není stihačka.
Předpokládám, budu váhově podobně jako Tvůj Cirrus a musím také něco koupit.

Díky BKHK.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. led 2015 16:01 - 15. led 2015 15:04 #14268 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma CIRRUS F5J
Bédo, mám tam teď toto:



www.hobbyking.com/hobbyking/store/__3034...html?strSearch=35-30

Proud je určitě pod 40A (cca 36A), až to budu vědět přesně, napíšu, včetně stoupavosti. Hmotnost 89g.

Vzdálenost mot. přepážky od náběžky křídla je 315mm. Klidně by to bylo sneslo i o cenťák víc, a dal by se vyzkoušet ještě lehčí motor a baterky... Jináč ještě k diskuzi o hmotnosti ocasek, moje VOP má 28g i se spojkou, a ovládání lankama...
Přílohy:
Poslední změna: 15. led 2015 15:04 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. led 2015 14:35 #14275 od Martin Horák
Odpověděl Martin Horák pro téma CIRRUS F5J
Radku je to ten samý motor nebo ne,jestli máš zkušenosti s tímhle motorem nebo někdo jiný.Díky M. Kolik stál tebe ten motor.Na Big hobby stoji 595 Kč.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.678 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám