file Letovky F5J

Více
30. bře 2016 09:55 #16463 od Aleš Krátký
Letovky F5J vytvořil uživatel Aleš Krátký
tak tak koukám po FB, a to, že letovka u F5J je už někde u 1200 je známo už delší dobu, ale "Tadej Miholič" má Ultimu s rtf 1075g !

to už mi přijde jako fakt masakr.
za chvíli budeme pod 1kg :) a kde je dynamický projev letu musím se zeptat ? jasně, je to do absolutního olejíku na večer, ale i tak ...

www.facebook.com/groups/332833164809/?fref=nf









Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
30. bře 2016 10:09 #16464 od Luboslav Nagy
Odpověděl Luboslav Nagy pro téma Re:Letovky F5J
Naco dynamicky prejav? Ved v tom sa nesutazi. Kludne sa to moze povalovat vzduchom ako mikrotenovy sacok ak stym dotycny vyhra.
No ale ved na to mame riadiace struktury ako v inych sportoch a ak je potrebne upravit pravidla pre dobro sutaze mozu tak spravit a kludne stanovit minimalnu hmotnost.
Na druhu stranu je po technickej stranke zaujimave kam az sa tie hmotnosti vdaka F5J dostali.

Ľuboslav Nagy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 10:16 #16465 od Miroslav Rišo
Odpověděl Miroslav Rišo pro téma Letovky F5J
No a hned sa objavila aj Maxa Pro 4 El Mega light s hmotnostou 1120g pricom ma plosne zatazenie 13,63g/dm2.

www.facebook.com/media/set/?set=a.110141...5130401538032&type=3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 10:44 #16467 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Letovky F5J
Taky jsem se chtěl zeptat, co se za ten opěvovaný "dynamický projev" dá koupit :-) Prostě musíš létat jinak, typicky nesmírně naroste důležitost směrovky proti křidélkům atd.

Jinak bych ale to odlehčování zase neprožíval přehnaně. SItuace, kdy to smysl má, se samozřejmě najdou, ale není jich zase tolik. Podle mě byl bez diskuse přínos při poklesu s 2kg na 1,6kg. Při odlehčení na 1,3kg už to tak propastné nebylo, ale pořád to bylo přínosem dost často. S dalším poklesem se ale klady dále ztenčují, podle mě by to pro skutečný přínos už chtělo i jiné profily atd., prosté odlehčení "běžného F3J" se nejspíš zastaví někde kolem 1200g, pak už to bude sporné.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 11:01 #16468 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Letovky F5J
je jasné, že "dynamický projev" není u takového letadla nutný.. narážel jsem spíše na to, že "malé" létají jako padlý list, pořiď si velké letadlo, to se létá jinak a už je to tu i u velkých. Projev bude velmi podobný.

Samozřejmě to má své využití, o tom žádná.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 11:09 #16469 od bohuslav majercik
Odpověděl bohuslav majercik pro téma Letovky F5J
Ono , aj pri nízkej váhe môže mat lietadlo slušnú letovú dynamiku chce to mat len novší profil :)

Infinity má pri ploche 74,6dm ,letovku od 1100g ....pritom je to pevnostne predimenzované, pri použití 15g/dm carboline sme na hrane 12g/dm ale je otázne či to má zmysel.Pevnosť a odolnosť by šla výrazne dolu .
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 12:37 #16584 od Peter Maňka
Odpověděl Peter Maňka pro téma Letovky F5J
A neplatí FAI pravidlo min 15g/dm??

Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 13:28 #16586 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Letovky F5J
Takové pravidlo snad ani nikdy neexistovalo, hodnota je 12g/dm2, to platí a docela se to s poklesem hmotností začíná sledovat. Zatím se ale nezdá, že by to už někdo porušoval či byl alespoň vyloženě na hraně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 13:35 #16588 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Letovky F5J
Potvrzuji obecnych 12g. Třeba F1C ma 20, ale to je uvnitř pravidel kategorie a duvody nemá smysl tady rozebirat.

Navíc plati, ze cim vetsi eroplan, tim vetsi zatizeni.
Porovnava se totiž neporovnatelne: hmotnost roste s velikosti rychleji, nez plocha.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 15:05 #16589 od Peter Maňka
Odpověděl Peter Maňka pro téma Letovky F5J
beriem späť, 12g/dcm2, zle som si pamätal

Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.558 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám