file Termické samokřídlo

Více
25. dub 2017 13:17 #18622 od Tomáš Heczko
Odpověděl Tomáš Heczko pro téma Termické samokřídlo
Já budu asi taky přes limit, jen jsem se nabídl, kdyby to někomu pomohlo. Mě spíš láká ta varianta bez motoru, z těch videí obou verzí se mi zdálo, že ta motorová je už možná těžká. Uvidím, vlastní trup s pohonem (spíše tlačným) půjde dodělat vždycky...

Jinak díky za tip, trochu mě láká vlastní větší samokřídlo, a chci si to trochu osahat na něčem, co bude fungovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. dub 2017 13:31 - 25. dub 2017 13:31 #18623 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Termické samokřídlo
To o vyšší hmotnosti elektry mi přijde jako nesmysl, resp. blbé osazení, na 500g model stačí 2208 s 3s450, což je tak 40g navrch proti Eneloopům v bezmotorové verzi, odpovídají tomu i údaje na webu. A to fakt nehraje žádnou roli...
Mimochodem při ploše 47dm2 už to pro soutěžní použití chce hlídat hmotnost, udaná u větroně je pod minimum 12g/dm2 (v německé RES to možná nemají, nevím jistě).
Pro stopalce vychází minimum 564g, což je mimochodem o něco více, než výrobcem udaná hmotnost pro elektru, pokud se na nějakém videu jevila elektroverze těžká, tak bych to viděl spíš na seřízení anebo to daný stavitel udělal přehnaně těžké.
Poslední změna: 25. dub 2017 13:31 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. dub 2017 14:13 #18624 od Tomáš Heczko
Odpověděl Tomáš Heczko pro téma Termické samokřídlo
Jde jen o můj subjektivní pocit z natočeného letu ve srovnání s bezmotorovou verzí. Souhlasím, že to mohlo být zbytečně těžkým pohonem i jiným podélným seřízením, něco málo přidá asi i o něco větší průřez trupu a sklopená vrtule. Jen mi zkrátka přišlo, že se to vzduchem hrne o něco hůře.
Pohyb bezmotorové verze mi na klasickou dřevěnou konstrukci naopak připadal s až překvapivou lehkostí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. dub 2017 15:30 - 25. dub 2017 15:32 #18625 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Termické samokřídlo

Tomas Hruby napsal: To o vyšší hmotnosti elektry mi přijde jako nesmysl, resp. blbé osazení, na 500g model stačí 2208 s 3s450, ...

Tomáši, je vidět, že už jsi dlouho nelítal s káčkama... S tímhle pohonem co popisuješ by jsi byl za 30s tak ve 400 metrech :-) Na lehoučké 500g samokřídlo pro RCEV musí stačit motor 2205 a 2S450... ale na hmotnosti těch eneloopů pořád nejsme... 4x eneloop 550/600mAh je nějakých 45g. Tady k baterkám a motoru pak ještě přibude regl, a kužel s vrtulí.
To máš proti bezmotorový verzi navíc minimálně 80g, a to už je pěkně za letu poznat.
Poslední změna: 25. dub 2017 15:32 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. dub 2017 15:57 #18626 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Termické samokřídlo
Jak jsem napsal výše - mě jde o ověření vlastností samokřídla, které půjde aplikovat i na jiné modely a tudíž to potřebuji dostat na 12g/dm2. A to zkrátka a dobře vyjde - jestliže v té nejlehčí verzi je model někde na 10,5g/dm2, tak s pohonem skončím nejspíš ještě lehce pod 12g/dm2, takže to o extrémním šetření nebude.
No a pokud by to samokřídlo létalo skvěle při 10g/dm2, ale při 12g/dm2 už ne, tak je výsledkem testu, že to prostě nefunguje a dobrý dojem byl daný pouze hmotností sraženou pod limit :-)
Ale moc se toho nebojím, co jsem se díval v té diskusi na RCG, tak tam dost lidí končilo na poměrně přepálených hmotnostech, nechme se překvapit.

Ad výkon - tak já přirozeně počítal s rozumnějším kV než u káček a přitom spíš menší a lehčí vrtulí, ale souhlasím, že bude stačit motor spíš ještě o kus menší (což by zase o něco srazilo hmotnost).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. dub 2017 10:38 #18627 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma Termické samokřídlo
předváděcí lety větroň/ elektra na www.zeller-modelbau.com /res-dart-kit-1920-m se konají bohužel v tom nej-nej lepším počasí jaké si modelář umí představit , což vůbec neodpovídá vývoji počasí v posledních letech, stačí se podívat z okna. Co s tím u sammokřídla ? do větru ? asi přemototovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. dub 2017 11:23 #18628 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma Termické samokřídlo
Poslal jsem ti Tome soukromou zpravu....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. kvě 2017 08:17 #18714 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma Termické samokřídlo
Tak DART v elektro verzi je doma. Material top kvalita, zpracovani taky. Jen ten De navod je masakr... Budu muset pouzit hodne predstavivosti a dvakrat merit, nez neco slepim. Abych na neco nezapomel .... Jeste porad se placam v potahu. Folie/Vlies?? Motor bude Leopart LC2826-9T 1820KV, 2cl. a 9,5x5" sklopka. Proste takova RCEV lite konfigurace. Vinglety budu delat sundavaci z duvodu prepravy. Snad to stihnu do dovolene, aby bylo s cim litat :-).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. kvě 2017 18:41 #18723 od Miroslav Mrklovský
Budou nějaké obrázky ze stavby?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. kvě 2017 18:42 #18724 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma Termické samokřídlo

Miroslav Mrklovský napsal: Budou nějaké obrázky ze stavby?


Mozna jo :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.857 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám