file serva a problémy s nimi

Více
05. úno 2018 09:20 #19831 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
Zjistil jsem že tohle hřátí a vrčení dělají 2 z koupených 6. Tohle mě fakt nebaví...!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. úno 2018 14:53 #19832 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma serva a problémy s nimi
Martine, na serva KST nejsou prakticky žádné reklamace. Teď je začal montovat do eroplánů také Vladimír Gavrilko.
Takže:

1. Udávání signálu v procentech toho moc neříká. Je třeba znát skutečnou šířku signálu v mili (mikro) sekundách.
2. Pokud se serva nehřejí na 98% a hřejí na 100%, nejspíš se snaží jít "za roh".
3. Chování potenciometru v krajních polohách nemusí být obecně zcela jisté. Alespoň si to myslím a montuji serva podle toho. Raději bych udělal delší páčku na servu nebo kratší na kormidle, abych se pohyboval v rozmezí třeba +/- 80% od střední šířky signálu. Zase v us. KST udává 900 -1500 (střed) - 2100uS.
4. Serva 08 se na brzdy opravdu nehodí. Výměna převodů je skoro nemožná. Oholené převody se hodně prodraží. Používám (konečně) bez problémů KST 135 a teď asi vezmu novější X10mini s ocelovými převody.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 17:39 #19906 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
A problémy nekončí, spíš se nabalují další a větší... :( :( :(
Nedaří se mi naprogramovat chod motoru. Někdy ho regulátor nenačte a někdy se sám zapne i když je aktivní spínač vypnutí motoru a někdy se rozjede spolu s jinou letovou fází, kde motor normálně nejede. Někdy se nerozjede, jenom škube a pak regulátor pípáním hlásí opětovné naprogramování. Zkoušel jsem i jiný regulátor tím to není. Motor je taky ok. Začínám mít podezření na přijímač. A strach z létání zesiluje. Jiné modely jdou normálně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 18:05 #19908 od Pavel Svoboda
Odpověděl Pavel Svoboda pro téma serva a problémy s nimi
a) jaký vyrobce TX+RX?
b) jaký regl ?
c) jaký motor ?
d) s výškoměrem ?
e) bez Altise vše OK ?

Na klapky mám třeba 145 % a není problém (tedy s MKS HV6100 ).
Jinak Bluebird není zdaleka MKS HV6100 (škoda, že Bluebird nemají ložiska tedy nejsou BB).

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 19:00 #19911 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma serva a problémy s nimi

Pavel Svoboda napsal: Jinak Bluebird není zdaleka MKS HV6100 (škoda, že Bluebird nemají ložiska tedy nejsou BB).

MKS i BlueBird mají stejné uložení převodů. Obě mají na výstupu pod tisícihranem pouze kluzné pouzdro, jen spodní konec výstupní hřídele je uložen v malém kul. ložisku. Samozřejmě se mohou lišit kvalitou materiálů a přesností výroby, ale konstrukční uspořádání převodů a ložisek je stejné.

Pavle máš s těmi BlueBirdy nějakou praktickou negativní zkušenost? Plánuji je zkusit na klapky zatím do stopalcovky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 19:28 #19912 od Pavel Svoboda
Odpověděl Pavel Svoboda pro téma serva a problémy s nimi
Petře taky jsem si to myslel, ale MKS je BB a 1 bronzové pouzdro kdežto Modrý pták (čti Blue Bird ) má pouze mosazné pouzdro bez ložisek.

Jinak mám jedno fungl nové Blue Bird BMS-106HV (v plné záruce - koupeno před týdnem u JINO)
Tobě ho věnuji k vyzkoušení na 100palcovku. Telefon na mě máš v soukromé zprávě.

Testoval jsem na směrovku F5J ... a vrátil se k MKS. Blue nedrží střed.
Jinak cena /výkon je tak jak je. Blue Bird není špatné, ale MKS to není.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 19:42 #19913 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
a) Jeti-Jeti
b) YEP30 a další YEP30
c) PROPDRIVE 28-36/1400KV
d) s výškoměrem ano i s druhým výškoměrem stejně
e) bez Altise to jde, bez druhého taky

Zjistil jsem to před pár minutami. Ten druhý Altis je starší a v jiném letadle je v pořádku. Určitě. Ten první je nový V4, koupený nedávno. Dělá to ale s oběma. Dělá to s dvěma regulátorema a dvěma přijímačema stejně. :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 19:48 - 01. bře 2018 19:54 #19914 od Pavel Svoboda
Odpověděl Pavel Svoboda pro téma serva a problémy s nimi
Takže bez Altisu vše OK.
Na tuhle botu přišel Honza Leiner ... po komunikaci s výrobcem viz,
___________________________________________________________________________________
Altis v4 považuje za zapnutie to ak je šírka impulzu väčšia ako 1200us a vypnutie to ak je šírka impulzu menšia ako 1180us.
Vo Vašom prípade je to presne 1180us, preto nereaguje na vypnutie.

Táto hysteréza je nastavená tak aby prípadna nestabilita v signále plynu nespôsobovala chybné vyhodnotenie stavu plynu.

Vo vašom prípade treba nastaviť menšiu dolnú úroveň plynu na vysielači.
Vždy je vhodné využívať rozsah 1000us - 2000us vo vysielači naplno.

Best Regards / S pozdravom

Jozef Rodina
_______________________________________________________________________________

Jinak Mvario2 EX "jede" od 1100

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 01. bře 2018 19:54 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 20:47 #19915 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
Tak jednoduché to nejspíš nebude. Zkoušel jsem všechno, co mě napadlo. A někdy 2x po sobě, ne sice podle mých představ, ale provoz použitelný a pak třetí pokus, motor se rozjel, zvýšil otáčky a po stažení klesly, ne až do zastavení a tam zůstaly. Nepomohlo nic, jenom odpojit baterii. S výškoměrem i bez. Jak kdy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 21:26 #19916 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma serva a problémy s nimi

Pavel Svoboda napsal: Petře taky jsem si to myslel, ale MKS je BB a 1 bronzové pouzdro kdežto Modrý pták (čti Blue Bird ) má pouze mosazné pouzdro bez ložisek.

No nevím... podle obrázků náhradních převodů to tak nevypadá, a přímo na stránkách MKS je u ložisek uvedeno toto: 1*Oil-retaining Bearing + 2*Jewel Bearing
(popis na stránkách českých e-shopů evidentně není přesný, ať už se týká MKS i B.B.)


Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.189 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám