question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
01. srp 2017 09:14 #19189 od Rudolf Rada
Dovolím si dva dotazy na majitele a uživetele Boltů V2:
1) skutečná hmotnost 3S 850 (uváděných 100 g. je o téměř 50% více než u "normál" aku)?
2) hypoteticky - dokáže 3S 500 krmit oběžku 2836 - kv1500 s vrtulí 10x6?

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. srp 2017 09:28 - 01. srp 2017 12:02 #19190 od juraj.jurej
To nemáte lepšie HYPERION 3S 900 mAh

G7 3S 900MAH SI-GRAFÉN HVLI 60CMAX (4,35 V) - 71g
www.hyperion-world.com/en/p2811972-hp-g760c0900s3

G7 3S 900MAH SI-GRAFÉN HVLI 90CMAX (4,35 V) - 77g
www.hyperion-world.com/en/p2751870-hp-g790c0900s3

"G7" 3S 600MAH SI-GRAFÉN HV LIPO 75C MAX (4,35V) - 55g
www.lindinger.at/en/?sViewport=detail&sArticle=9744770

"G7" 3S 600MAH SI-GRAFÉN HV LIPO 60C MAX (4,35V) - 46g
www.lindinger.at/en/?sViewport=detail&sArticle=9744766


Majú ích napr. aj u Lindingera. (Doprava 10 eur, podobne ako z EU HK. Za 3-4 dňi doma.)

www.lindinger.at/en/batteries/lipo-batte...5D%5B0%5D=3S&first=0

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 01. srp 2017 12:02 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. srp 2017 15:35 - 01. srp 2017 16:04 #19192 od Ivan Horejsi
Skladem.
Dodani do druheho dne, doprava cca 70 Kc.
Poslední změna: 01. srp 2017 16:04 uživatelem Ivan Horejsi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. srp 2017 23:07 #19196 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Skladem.
Dodani do druheho dne, doprava cca 70 Kc.


To áno o tom viem, ale z môjho pohľadu doprava na Slovensko je hrozná. A chcelo by to rozšíriť ponuku G7. U nás ich má od vás Tatramodel. Len ja by som bral napr. 3S 1200 mAh.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. srp 2017 10:18 #19200 od Ivan Horejsi
Mimo CR pouzivame sluzbu GLS, ktera se osvedcila ze vsech nejlepe. Mimo jine i proto, ze berou take dlouhe baliky.
Platba ze SK na eshop PP nebo na nas EUR ucet v SK snad bez poplatku.
Pri objednavce nad 3000 v ramci CR doprava zadarmo.
V SK ovsem nejlepe pan Scepko, kteremu posilame dvakrat do tydne.
Z Hyperionu jsem mel trochu obavy, zatim treba moc nerozumim udaji "90C". Odpor jsem zatim nemeril. Takze zatim cekame, jake jsou zkusenosti??
Sam letam Dualsky ULTRA 70C naprosto bez namitek. Vymenil jsem pred dvema lety, po nekolikadennim pobytu v repce ... ale spis pro jistotu, kupodivu se daly "obnovit".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. zář 2017 16:54 #19328 od Martin Beseda
Zkouším tento motor: hobbyking.com/en_us/turnigy-gliderdrive-...3850-3-5-1400kv.html
s tímto regulátorem: hobbyking.com/en_us/hobbyking-yep-60a-2-...peed-controller.html
Motor na větších otáčkách pulzuje. Nevíte proč? V nastavovací kartě je několik položek kterým nerozumím a nikdy je nenastavuju. Je něco v továrním nastavení špatně? Zkoušel jsem to s vrtulí 12/6".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. zář 2017 19:16 #19329 od Rudolf Rada

Martin Beseda napsal: Zkouším tento motor: hobbyking.com/en_us/turnigy-gliderdrive-...3850-3-5-1400kv.html
s tímto regulátorem: hobbyking.com/en_us/hobbyking-yep-60a-2-...peed-controller.html
Motor na větších otáčkách pulzuje. Nevíte proč? V nastavovací kartě je několik položek kterým nerozumím a nikdy je nenastavuju. Je něco v továrním nastavení špatně? Zkoušel jsem to s vrtulí 12/6".

Může to být kombinace obojího:
1) Motor - na 3článek je uváděna doporučená 10" vrtule (12" mám na verzi s kv 940)
2) Regl - YEP bývá v továrním nastavení v heli módu, takže je potřeba přenastavit.

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. zář 2017 19:39 - 04. zář 2017 19:47 #19330 od Petr Dušek
Mohlo by to být špatně nastavené vypínací napětí / typ baterie. Při větším zatížení napětí klesne, regl ubere, napětí stoupne a regl zase přídá a tak dokola.

Jestli to zkoušíš s nějakou starší/měkčí baterií, mohlo by to takhle blbnout.

Regl by měl mít z výroby nastavenu automatickou volbu počtu článků, a bohužel plně nabitý dvojčlánek často indikuje jako vybitý tříčlánek a motor hned vypíná. Předpokládám že to zkoušíš s tříčlánkem a tam by to mělo být OK.

Motor jsem provozoval na 3S s vrtulí 12x6,5 bez problému... následně jsem ho spálil až při testech s dvojčlánkem a velkou lopatou.
Poslední změna: 04. zář 2017 19:47 uživatelem Petr Dušek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. zář 2017 19:44 #19331 od Petr Dušek
Ještě doporučené nastavení (podle mě) na kartě (tučně zvýrazněné hodnoty):
• Active free-wheeling circuit mode: Freew. off/Freew. on
• Govenor mode: Gov. off/Gov. store/Gov./fast Gov.
• Govenor mode P-gain: 0.7/0.9/1.2/1.4/1.6/1.9
• Govenor mode I-gain: 0.02/0.03/0.05/0.06/0.08/0.09
• Startup speed: Heli slow/Heli middle/Heli fast/Plane slow/Plane middle/Plane fast
• PWM frequency: 8kHz/9kHz/10kHz/12kHz/14kHz/16kHz
• Start-up power: Auto 1~32%/2%/4%/8%/16%/32%
• Motor timing: 0°/6°/12°/18°/24°/30°
• Brake: off/Acro/Acro hard/smooth/middle/hard
• Cut-off type: off/slow down/cut-off/NiMh/LiFe/LiPo
• Cut-off voltage (LiFe mode): 2.2/2.3/2.4/2.5/2.6/2.7
• Cut-off voltage (LiPo mode): 2.9/3.0/3.1/3.2/3.3/3.4
• Cells: 4/5/6/7/8/9
• Cells: 10/11/12/13/14/15
• Special functions: Beep short/Rev./Stop/Full speed/F3A brake/Auto timing

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2017 11:47 #19332 od Miroslav Mrklovský
Já používám:
• Startup speed: Heli slow/Heli middle/Heli fast/Plane slow/Plane middle/Plane fast
Není to takový nápor na baterku. Ale jsem nesoutěžní pilot a pomalý rozběh mi nevadí, naopak, šetří mi baterii. Ostatní mám stejně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.476 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám