question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
28. lis 2017 19:29 #19663 od Tomas Hruby
Aktuálně už mám vlastně ve všech modelech F5J/RCEV motorové přepážky vzniklé 3D tiskem... Tam je zásadní výhodou to, že se udělá patřičný tvar, aby to sedělo fixovaně - u klasiky prostě "špunt" s osazením zepředu, třeba u Storka, kde he od výrobce vpředu prstenec se to udělá tak, aby zapadla do něj. Navíc jde udělat i zevnitř osazení na motor, příjemné hlavně u Reisenaura s malinkým průměrem.
Ověřeno v praxi, nejstarší takto dělaná přepážka už má za sebou dvě sezóny.

Dosud tištěno z ABS, ale dnes večer jsem zrovna montoval do nového trupu Storka pro změnu tištěnou desku serv, která byla poprvé tištěna z Grafylonu - PLA plněné grafenem. Hodně zajímavé, proti ABS jsem dost ubral výplň, takže je deska lehčí, přitom ale tuhost spíš ještě narostla. Bohužel zatím dost drahé, ale pro podobné drobnosti nic neúnosného.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2017 22:21 #19664 od Martin Beseda

Martin Beseda napsal: Koupil jsem omylem dvě sady těchto baterek. Dnes přišli. Jsou nepoužité, Má o ně někdo zájem?
hobbyking.com/en_us/turnigy-bolt-500mah-...ipoly-pack-lihv.html

Tak jinak. Mám je už doma a vyhazovat je nutně nechci. Jaký můžu z nich reálně odebírat proud?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. lis 2017 05:44 #19665 od Tomas Hruby
Přesně tyhle létám celou sezónu v ultralehkém EOSu. Nabíjím klasicky jako Lipol 4,2V/čl, ne HV, odběr je tuším 26A, což zvládají v pohodě. Prostě pohon pro lehouše, za 30s se dostanu tak do 170-180m, což pro tento typ modelu naprosto stačí.
Jen nezapomeň, že to je baterka na jeden soutěžní let, pak nabíjet - pokusy s více starty bych moc neradil.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. lis 2017 06:19 #19666 od Martin Beseda
OK. A co ty slabé kabely? Z těch mám hrůzu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. lis 2017 07:29 #19667 od Tomas Hruby
V pohode, pro proudy do 30A to staci.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. lis 2017 11:52 #19668 od Martin Beseda
Tome opravdu? Ten kablík má v průměru i včetně izolace 1,8mm. Kolik má vodič nevím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. lis 2017 12:42 #19669 od Tomas Hruby
Proste to funguje... A vazne, ono to sedi i na teorii, vzdyt je to delka par centimetru a zatez z principu v F5J nemuze byt dele nez 30s. Na to fakt nepotrebujes 10AWG monstrum...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2017 13:10 - 02. pro 2017 13:13 #19674 od Pavel Svoboda

juraj.jurej napsal: Nemáte skúsenosť s týmto novým motorom:
AXI 2220/12 GOLD LINE V2 DLHÁ

www.modelmotors.cz/product/detail/503/

Akú vrt. by ste doporučili? (Aeronaut 12x6,5) Bol by vhodný pre let. hmotnosť 1760g?
Vyzerá dobre: 40A, 450W, 91g .


A tuhle znáte ?
Letová váha 1800 : - )
Novinka od pana Matyáše

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 02. pro 2017 13:13 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 09:42 #19675 od Ivan Horejsi
Bych si dovolil ... letelo to poprve vcera. Dualsky obezka 2220 s prodlouzenim, 96,5 gramu, KV1350, hridel 4, model 1550g.
257 metru.
Vrtule 10x6, asi by se dalo jit na jeste vetsi vrtuli/vykon.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 10:24 #19676 od Bohumil Hejl
Na obrázku ale není 2220. Tam je XM2838EG-9L jestli dobře čtu.
To je novinka? Není ani na oficiálních stránkách.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.166 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám