question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
30. lis 2017 12:42 #19669 od Tomas Hruby
Proste to funguje... A vazne, ono to sedi i na teorii, vzdyt je to delka par centimetru a zatez z principu v F5J nemuze byt dele nez 30s. Na to fakt nepotrebujes 10AWG monstrum...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2017 13:10 - 02. pro 2017 13:13 #19674 od Pavel Svoboda

juraj.jurej napsal: Nemáte skúsenosť s týmto novým motorom:
AXI 2220/12 GOLD LINE V2 DLHÁ

www.modelmotors.cz/product/detail/503/

Akú vrt. by ste doporučili? (Aeronaut 12x6,5) Bol by vhodný pre let. hmotnosť 1760g?
Vyzerá dobre: 40A, 450W, 91g .


A tuhle znáte ?
Letová váha 1800 : - )
Novinka od pana Matyáše

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 02. pro 2017 13:13 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 09:42 #19675 od Ivan Horejsi
Bych si dovolil ... letelo to poprve vcera. Dualsky obezka 2220 s prodlouzenim, 96,5 gramu, KV1350, hridel 4, model 1550g.
257 metru.
Vrtule 10x6, asi by se dalo jit na jeste vetsi vrtuli/vykon.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 10:24 #19676 od Bohumil Hejl
Na obrázku ale není 2220. Tam je XM2838EG-9L jestli dobře čtu.
To je novinka? Není ani na oficiálních stránkách.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 10:44 #19677 od Ivan Horejsi
Ano, je v tom trochu chaos.
U Dualsky presli na oznacovani podle rozmeru statoru. Ten je opravdu 22X20 (20 je delka magnetu).
Podle rozmeru rotoru je to nominalne 2838, ve skutecnosti je ale velky prumer 29.
Novinka, mame jeden z prvnich kusu na zkousku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. pro 2017 07:39 #19679 od Radek Novotny
Pavle, kolik ma ta mega kv, a jakou tam mas vrtuli? Prevodovka je predpokladam 1:5...?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. pro 2017 19:52 - 05. pro 2017 20:20 #19680 od Pavel Svoboda
Ahoj Radku,
máš to v "Soukromé zprávy" ... ať maj rybáři o čem přemýšlet.
Jo a převod je skoro správně (mám 5 ku 1 : - )
OK je to TADY to

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 05. pro 2017 20:20 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 17:33 - 06. pro 2017 18:07 #19681 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Ano, je v tom trochu chaos.
U Dualsky presli na oznacovani podle rozmeru statoru. Ten je opravdu 22X20 (20 je delka magnetu).
Podle rozmeru rotoru je to nominalne 2838, ve skutecnosti je ale velky prumer 29.
Novinka, mame jeden z prvnich kusu na zkousku.


Takže po ECO v2 bude aj XM-EA? No som zvedavý, ako bude na tom s parametrami podla mňa asi s označením XM2320EA v2. Len priemer zväčšili o 1mm, čo okolo káblov spraví 0,5mm. Rozmýšľal som, že dám do Elementa ten ECO V2, ale už počkám na XM-EA.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 06. pro 2017 18:07 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 17:54 - 06. pro 2017 18:43 #19682 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Bych si dovolil ... letelo to poprve vcera. Dualsky obezka 2220 s prodlouzenim, 96,5 gramu, KV1350, hridel 4, model 1550g.
257 metru.
Vrtule 10x6, asi by se dalo jit na jeste vetsi vrtuli/vykon.


To je iba predĺženie na obrázku? Vyzerá to ako prevodovka. Podľa tvojho logu ho chcem a kašlem na prevodovku! Akurát na rekreačné lietanie by som si dal 11x5, ak to zvládne. Nevieme cca. cenu s predĺžením oproti bežným motorom. To predĺženie sa bude predávať osobitne, alebo to je súčasť motora?

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 06. pro 2017 18:43 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 18:17 #19683 od Pavel Svoboda

Aleš Krátký napsal: Tak pánové,
mám tady pro Vás opravdu lukrativní nabídku od p.Hendrycha :

*****************
Dovoluji si věnovat Redfoxe prvnímu vítězi závodů F5J v roce 2016, proto, aby mohl porovnat teorii s vrtulí 10/6“ a 13/8“ a modelu o váze do 2,2 kg.
....

Motor si vítěz může vybrat Thurnigy nebo Leopard, oba motory mají dokonalé vlastní chlazení a během 2 roků provozu jsme neobdrželi žádnou reklamaci ani stížnost na kvalitu od Japonska po USA . Vítězi cena proto, že dokáže porovnat kvalitu.

S úctou a pozdravem
Ing František Hendrych
**************




Hele Malča už to zkoušel ?

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poděkovali: Bohumil Hejl

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.547 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám