question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
04. pro 2017 09:42 #19675 od Ivan Horejsi
Bych si dovolil ... letelo to poprve vcera. Dualsky obezka 2220 s prodlouzenim, 96,5 gramu, KV1350, hridel 4, model 1550g.
257 metru.
Vrtule 10x6, asi by se dalo jit na jeste vetsi vrtuli/vykon.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 10:24 #19676 od Bohumil Hejl
Na obrázku ale není 2220. Tam je XM2838EG-9L jestli dobře čtu.
To je novinka? Není ani na oficiálních stránkách.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. pro 2017 10:44 #19677 od Ivan Horejsi
Ano, je v tom trochu chaos.
U Dualsky presli na oznacovani podle rozmeru statoru. Ten je opravdu 22X20 (20 je delka magnetu).
Podle rozmeru rotoru je to nominalne 2838, ve skutecnosti je ale velky prumer 29.
Novinka, mame jeden z prvnich kusu na zkousku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. pro 2017 07:39 #19679 od Radek Novotny
Pavle, kolik ma ta mega kv, a jakou tam mas vrtuli? Prevodovka je predpokladam 1:5...?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. pro 2017 19:52 - 05. pro 2017 20:20 #19680 od Pavel Svoboda
Ahoj Radku,
máš to v "Soukromé zprávy" ... ať maj rybáři o čem přemýšlet.
Jo a převod je skoro správně (mám 5 ku 1 : - )
OK je to TADY to

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 05. pro 2017 20:20 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 17:33 - 06. pro 2017 18:07 #19681 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Ano, je v tom trochu chaos.
U Dualsky presli na oznacovani podle rozmeru statoru. Ten je opravdu 22X20 (20 je delka magnetu).
Podle rozmeru rotoru je to nominalne 2838, ve skutecnosti je ale velky prumer 29.
Novinka, mame jeden z prvnich kusu na zkousku.


Takže po ECO v2 bude aj XM-EA? No som zvedavý, ako bude na tom s parametrami podla mňa asi s označením XM2320EA v2. Len priemer zväčšili o 1mm, čo okolo káblov spraví 0,5mm. Rozmýšľal som, že dám do Elementa ten ECO V2, ale už počkám na XM-EA.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 06. pro 2017 18:07 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 17:54 - 06. pro 2017 18:43 #19682 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Bych si dovolil ... letelo to poprve vcera. Dualsky obezka 2220 s prodlouzenim, 96,5 gramu, KV1350, hridel 4, model 1550g.
257 metru.
Vrtule 10x6, asi by se dalo jit na jeste vetsi vrtuli/vykon.


To je iba predĺženie na obrázku? Vyzerá to ako prevodovka. Podľa tvojho logu ho chcem a kašlem na prevodovku! Akurát na rekreačné lietanie by som si dal 11x5, ak to zvládne. Nevieme cca. cenu s predĺžením oproti bežným motorom. To predĺženie sa bude predávať osobitne, alebo to je súčasť motora?

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 06. pro 2017 18:43 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 18:17 #19683 od Pavel Svoboda

Aleš Krátký napsal: Tak pánové,
mám tady pro Vás opravdu lukrativní nabídku od p.Hendrycha :

*****************
Dovoluji si věnovat Redfoxe prvnímu vítězi závodů F5J v roce 2016, proto, aby mohl porovnat teorii s vrtulí 10/6“ a 13/8“ a modelu o váze do 2,2 kg.
....

Motor si vítěz může vybrat Thurnigy nebo Leopard, oba motory mají dokonalé vlastní chlazení a během 2 roků provozu jsme neobdrželi žádnou reklamaci ani stížnost na kvalitu od Japonska po USA . Vítězi cena proto, že dokáže porovnat kvalitu.

S úctou a pozdravem
Ing František Hendrych
**************




Hele Malča už to zkoušel ?

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poděkovali: Bohumil Hejl

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2017 08:11 #19684 od Ivan Horejsi
Vsechno je kompromis. Motor s prevodovkou je schopen zpracovat s vyssi ucinnosti vic energie, ale ma holt zase tu prevodovku.
Ja jsem zatim letel jen jednou. I kdyz s optimizmem, protoze uz na zemi to tocilo o 500 ot vic, nez motor se kterym jsem letal a se kterym model stoupal do 230 metru. Kam se vysplha pri hmotnosti 2,2 kg to zatim netusim.
Nastavec je soucasti motoru. Cena bude velmi rozumna, predpokladam ze se snadno vejdeme do 1500 Kc.
Hridel 4 zjevne staci. Dlouho letam s hridelem 3,2 kutilsky nastavenim trubkou 4/3,2. Bylo to mysleno jen na vyzkouseni, ale drzi uz druhy rok.
Lamali jsme to z nich od jara ... uz je jich par rezervovano, jen musime objednavku doplnit o bezne zasoby. Takze nekolik tydnu.
O zivotnosti atd. se budeme bavit asi tak za rok :-)
Motor je uz na eCalc, takze se da modelovat. Jeste delaji pomalejsi, zkousel jsem je namodelovat se 4S, ale bylo to horsi. Zda se.
O dlouhodobych zamerech firmy (dotaz na EX V2) toho moc nevime.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2017 08:16 - 07. pro 2017 08:30 #19685 od juraj.jurej
Pod akým označením je ten motor v eCALC?

A už som našiel: XM2838EG-9L
Takže predĺženie je super, ale motor by to chcelo V2 (Výkonnejší) Myslím, že v blízkej budúcnosti bude pokiaľ chcú držať krok.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 07. pro 2017 08:30 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.539 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám