question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
06. pro 2017 17:54 - 06. pro 2017 18:43 #19682 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Bych si dovolil ... letelo to poprve vcera. Dualsky obezka 2220 s prodlouzenim, 96,5 gramu, KV1350, hridel 4, model 1550g.
257 metru.
Vrtule 10x6, asi by se dalo jit na jeste vetsi vrtuli/vykon.


To je iba predĺženie na obrázku? Vyzerá to ako prevodovka. Podľa tvojho logu ho chcem a kašlem na prevodovku! Akurát na rekreačné lietanie by som si dal 11x5, ak to zvládne. Nevieme cca. cenu s predĺžením oproti bežným motorom. To predĺženie sa bude predávať osobitne, alebo to je súčasť motora?

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 06. pro 2017 18:43 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2017 18:17 #19683 od Pavel Svoboda

Aleš Krátký napsal: Tak pánové,
mám tady pro Vás opravdu lukrativní nabídku od p.Hendrycha :

*****************
Dovoluji si věnovat Redfoxe prvnímu vítězi závodů F5J v roce 2016, proto, aby mohl porovnat teorii s vrtulí 10/6“ a 13/8“ a modelu o váze do 2,2 kg.
....

Motor si vítěz může vybrat Thurnigy nebo Leopard, oba motory mají dokonalé vlastní chlazení a během 2 roků provozu jsme neobdrželi žádnou reklamaci ani stížnost na kvalitu od Japonska po USA . Vítězi cena proto, že dokáže porovnat kvalitu.

S úctou a pozdravem
Ing František Hendrych
**************




Hele Malča už to zkoušel ?

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poděkovali: Bohumil Hejl

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2017 08:11 #19684 od Ivan Horejsi
Vsechno je kompromis. Motor s prevodovkou je schopen zpracovat s vyssi ucinnosti vic energie, ale ma holt zase tu prevodovku.
Ja jsem zatim letel jen jednou. I kdyz s optimizmem, protoze uz na zemi to tocilo o 500 ot vic, nez motor se kterym jsem letal a se kterym model stoupal do 230 metru. Kam se vysplha pri hmotnosti 2,2 kg to zatim netusim.
Nastavec je soucasti motoru. Cena bude velmi rozumna, predpokladam ze se snadno vejdeme do 1500 Kc.
Hridel 4 zjevne staci. Dlouho letam s hridelem 3,2 kutilsky nastavenim trubkou 4/3,2. Bylo to mysleno jen na vyzkouseni, ale drzi uz druhy rok.
Lamali jsme to z nich od jara ... uz je jich par rezervovano, jen musime objednavku doplnit o bezne zasoby. Takze nekolik tydnu.
O zivotnosti atd. se budeme bavit asi tak za rok :-)
Motor je uz na eCalc, takze se da modelovat. Jeste delaji pomalejsi, zkousel jsem je namodelovat se 4S, ale bylo to horsi. Zda se.
O dlouhodobych zamerech firmy (dotaz na EX V2) toho moc nevime.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2017 08:16 - 07. pro 2017 08:30 #19685 od juraj.jurej
Pod akým označením je ten motor v eCALC?

A už som našiel: XM2838EG-9L
Takže predĺženie je super, ale motor by to chcelo V2 (Výkonnejší) Myslím, že v blízkej budúcnosti bude pokiaľ chcú držať krok.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 07. pro 2017 08:30 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2017 08:26 #19686 od Ivan Horejsi
Ano, to je on.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2017 08:35 #19687 od juraj.jurej
Tu je aj s predbežnou cenou a parametramy:
www.neumotors.ch/shop/USER_ARTIKEL_HANDL...D=14547&Ziel_ID=9207

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. pro 2017 20:34 - 12. pro 2017 20:35 #19689 od Pavel Svoboda

Radek Novotny napsal: Pavle, kolik ma ta mega kv, ...?

Tak proběhlo pár testů
a) váha 1800
b) váha 2600

Ecalc docela kecá ...

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 12. pro 2017 20:35 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2018 16:17 #19728 od Martin Beseda
A můžu úplně novou, poprvé nabitou baterku připojit a pustit na plný "céres"?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2018 17:07 #19729 od Karel Skoupý
Já všechny baterky cykluju 3x nab 3x vyb dělalo se to u Nicd , ale jeden kolega to začal dělat i u lipo a docelase prodloužila životnost je pravda , že nelétá soutěžně .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2018 10:00 #19731 od Tomas Hruby

Karel Skoupý napsal: Já všechny baterky cykluju 3x nab 3x vyb dělalo se to u Nicd , ale jeden kolega to začal dělat i u lipo a docelase prodloužila životnost je pravda , že nelétá soutěžně .


U LiPOL jsem se vícekrát setkal s tím, že přišla s docela rozjetými články, nicméně se ukázalo, že to je "jen" fušeřina při skládání sady, nikoli špatná kvalita vlastních článků. Pokud člověk podobnou sadu okamžitě nabije (hlavně při použití horšího nabíječe) a jde zatěžovat naplno, tak se stav může dost zhoršit. Naopak když si dá člověk trochu práce a sadu nabije nižším proudem se slušným balancerem (případně články nabije po jednom přes balanční konektor), pak vybije proudem cca 1-2C a to celé ještě jednou zopakuje, tak se sada často srovná a slouží perfektně.

Výrobci sice ani toto moc ke cti neslouží, nicméně pokud je sada jinak dobrá, tak bych byl ochoten nad tím přimhouřit oči a tu trochu práce při prvních dvou cyklech tomu věnovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.901 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám