question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
07. pro 2017 08:35 #19687 od juraj.jurej
Tu je aj s predbežnou cenou a parametramy:
www.neumotors.ch/shop/USER_ARTIKEL_HANDL...D=14547&Ziel_ID=9207

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. pro 2017 20:34 - 12. pro 2017 20:35 #19689 od Pavel Svoboda

Radek Novotny napsal: Pavle, kolik ma ta mega kv, ...?

Tak proběhlo pár testů
a) váha 1800
b) váha 2600

Ecalc docela kecá ...

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Last edit: 12. pro 2017 20:35 by Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2018 16:17 #19728 od Martin Beseda
A můžu úplně novou, poprvé nabitou baterku připojit a pustit na plný "céres"?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2018 17:07 #19729 od Karel Skoupý
Já všechny baterky cykluju 3x nab 3x vyb dělalo se to u Nicd , ale jeden kolega to začal dělat i u lipo a docelase prodloužila životnost je pravda , že nelétá soutěžně .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2018 10:00 #19731 od Tomas Hruby

Karel Skoupý napsal: Já všechny baterky cykluju 3x nab 3x vyb dělalo se to u Nicd , ale jeden kolega to začal dělat i u lipo a docelase prodloužila životnost je pravda , že nelétá soutěžně .


U LiPOL jsem se vícekrát setkal s tím, že přišla s docela rozjetými články, nicméně se ukázalo, že to je "jen" fušeřina při skládání sady, nikoli špatná kvalita vlastních článků. Pokud člověk podobnou sadu okamžitě nabije (hlavně při použití horšího nabíječe) a jde zatěžovat naplno, tak se stav může dost zhoršit. Naopak když si dá člověk trochu práce a sadu nabije nižším proudem se slušným balancerem (případně články nabije po jednom přes balanční konektor), pak vybije proudem cca 1-2C a to celé ještě jednou zopakuje, tak se sada často srovná a slouží perfektně.

Výrobci sice ani toto moc ke cti neslouží, nicméně pokud je sada jinak dobrá, tak bych byl ochoten nad tím přimhouřit oči a tu trochu práce při prvních dvou cyklech tomu věnovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2018 12:22 #19732 od Ivan Horejsi
Podle mych informaci se baterky vyrabeji tak, ze se zkompletuji a udelaji se na nich 3-4 cykly. Tak se expeduji. Mam tedy zato, ze dalsi 3 cykly jim mohou pomoct jaksi k "dodelani". Moc to neresim, spis pri prvnich asi tak 3 letech jim nedavam plny kour. Jak rika jeden kolega, zivot je kratky a baterek je dost.
Vsechny nase baterky pred expedici merime. Napeti a diky meraku od Revolectrix ted uz i odpor. Rozjete clanky nezname.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2018 16:22 - 07. led 2018 16:24 #19733 od Milan Chalupník
Obecně platí dané pravidlo, že každým vybitím se jejich život zkracuje, a to se asi líbí obchodníkům. Pokud jsou články ve shodě, není důvod je vybíjet a srovnávat, pouze s balancerem pomalu dobít. Jestli ne, tak je to přínos, tak jak popisuje Tomáš, stačí jednou pomalu. A pak už vybíjet v letadle, ze začátku šetrněji a včas ukončit a pomalu dobít s balancerem, a dále létat, létat, létat a používat je.
V zimě se nesnažit nabíjet na 100%, vybíjet v co nejteplejším stavu. V létě zase nepřehřívat vybíjením přes 50°C. Nechodit domů s nabitými baterkami, nabíjet až před použitím. Nevybíjet pod 3V na článek, pokud je to nutné, tak to minimalizovat. Dlouhodobě skladovat klidně v ledničce, zpomalí se jejich stárnutí, které je v teple o něco rychlejší, při asi 3,8V (50%).
Last edit: 07. led 2018 16:24 by Milan Chalupník.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. led 2018 21:06 - 08. led 2018 21:07 #19744 od juraj.jurej
p. Hořejši
Nebude v ponuke Dualsky XM2838EG-14L? (860kv) Na 4S vychádza s 11x7 v eCalc zaujimavo. Odber cca. 35A s 4S LiHv. Myslíte, že to krátkodobo znesie?

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Last edit: 08. led 2018 21:07 by juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2018 09:11 #19745 od Ivan Horejsi
Uvazoval jsem o tom.Zkousel jsem i ecalc.
Ale porad mi vychazel nejlip ten KV1350, tak jsem jiny neobjednal. Nebyl by problem.
Potize by asi vznikly s ohledem na to, ze prakticky vsichni letaji trojclanky, ze ctyrclanky se v tak male kapacite prakticky nedelaji, ze by se ctyrclanek nevesel do trupu a 2x2S je dost nesikovne atd.
Muselo by se zkusit, jestli prinos (jestli by byl) za to stoji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2018 09:19 #19746 od juraj.jurej

Ivan Horejsi napsal: Uvazoval jsem o tom.Zkousel jsem i ecalc.
Ale porad mi vychazel nejlip ten KV1350, tak jsem jiny neobjednal. Nebyl by problem.
Potize by asi vznikly s ohledem na to, ze prakticky vsichni letaji trojclanky, ze ctyrclanky se v tak male kapacite prakticky nedelaji, ze by se ctyrclanek nevesel do trupu a 2x2S je dost nesikovne atd.
Muselo by se zkusit, jestli prinos (jestli by byl) za to stoji.


Keby som sa rozhodol tak by sa dal objednať? (v Tatramodel) Ja mám 4S LiHv Revo. 1200mAh a vojde sa my v pohode do trupu K3600.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.833 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám