question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
16. dub 2018 09:18 #20196 od Aleš Krátký

Petr Slezák napsal: Aleši, zkus to ještě jednou prohlédnout, pomalu a pozorně :P


Na tom obalu opravdu není nikde napsáno Capacity : 1300mAh . je tam jen napsáno "TP1300" ale to je jen označení výrobce, nikoli uvedena kapacita :) ikdyž to k tomu svádí

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. dub 2018 09:22 #20197 od Tomas Hruby
Aleši a jestlipak víš, o čem je jednotka Wh? Ty tam totiž jsou zcela jasně, stejně jako jmenovité napětí a při znalosti těchto dvou parametrů se opravdu o 1300mAh polemizovat nedá...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. dub 2018 10:31 #20200 od Aleš Krátký
Jo, to máš pravdu Tome.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. dub 2018 11:56 #20202 od Jiří Veselý
Zdravím.

Já také, mimo jiné kapacity, používám 1300mA. Kupuji jen ty, které po vypnutí na régl dají větší kapacitu než je uvedená na štítku. Pak jsem spokojen a k nim se vracím. Abych zabránil reklamě a potom případnému zdražení, neuvádím výrobce. JIVE.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. dub 2018 06:17 #20203 od Martin Beseda
Jak velká hodnota vnitřního odporu je ještě dobrá a jaká je už špatná?
Proč při paralelním nabíjení více baterek mi to ukazuje výrazně nižší hodnoty vnitřního odporu, než při nabíjení jedné sady?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. dub 2018 07:31 - 18. dub 2018 07:37 #20204 od Tomas Hruby
Nepochybně proto, že to je paralelně - že ty jsi nedával pozor ve škole? :-))))
"Převrácená hodnota celkového elektrického odporu Rc paralelně zapojených součástek se rovná součtu převrácených hodnot odporů R1, R2, … součástek v jednotlivých větvích".

Ad Ri - pokud narážíš na ty LiION, tak tam bude relativně vysoké, nepočítej s hodnotami jako u LiPOL. Pohonné Konion 2600mAh mají kolem 20 miliOhm na článek a to je na LiION slušné, ty Panasonic jsou měkčí a budou mít určitě víc. Jelikož z nich ale budeš reálně tahat při nabíjení v paralelním spojení do 2A na článek, tak to není žádný problém.

U pohonných LiPOL podle kapacity - malé 500mAh začínají tak na 15mohm a po čase se horší i mírně přes 25mohm, 850 mah tak 12 s poklesem k 20, třeba 2200mAh jsem nedávno viděl 7mohm u sady, která už nebyla vyloženě nová, nová hodně dobrá 4mohm. Pohonné 1300mAh pro racecopter také běžně pod 10mohm, minimum kolem pěti miliohmů. Jinak každá nabíječka ukazuje absolutní hodnoty trochu jinak, ale pro porovnání lepší-horší to obvykle celkem sedí.
Poslední změna: 18. dub 2018 07:37 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. dub 2018 09:37 #20213 od Martin Beseda
Proč se ptám. Protože všichni uvádějí u nových i starších baterek hodnoty vnitřního odporu v řádech mOhm-ech. Já se ale pod 10 nikdy, ani u nových nedostal. Teď mi to lítá od 15 až po 30mOhm / článek. A to klidně i na jedné nové sadě, používané jenom cca měsíc.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. dub 2018 11:28 - 24. dub 2018 11:41 #20228 od juraj.jurej
Tak po dlhéj dobe (cca. 3 mesiace) a rôznych trampotach (zavinených aj mňou) my dorazil konečne motor z Megamotor.cz, Mega Acn 16/15/2,5R* 3500 KV s prevodovkov Reisenauer Micro Edition 5: 1 Light. Je to môj prvý motor s prevodovkou a potrebujem doporučiť vrtulu Aeronaut na 4S LiHv 1200 mAh 70/140C. Motor v eCalc nieje, ale mám potrebné údaje od výrobcu. Tak som ich tam zadal, ale neviem sa rozhodnúť a stále my tam niečo vyhadzuje, že skontrolujte max. napätie na motore a pod. (možno máte iní program). ESC bude 50A (burst 65A, 5A SBEC) Motor: Prúd naprázno: 2,6A @ 8V, Odpor: 0,0115 Ω, max. 40A (500W). Prevod: 5:1 Letová hmotnosť cca. 1800g.
Motor vychádza v tomtom prevedení na cca. 102g. (tá váha má toleranciu 2g)

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Přílohy:
Poslední změna: 24. dub 2018 11:41 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. dub 2018 11:44 - 24. dub 2018 11:49 #20229 od Pavel Svoboda
Tady a čtvrtý příspěvek tady. Vrtule 13x8
Ale pozor ! Jak jsem psal hodně na hraně je oběr ( max 15 vteřin)! Regl Castle Phoenix Edge Lite 50

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 24. dub 2018 11:49 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. dub 2018 11:54 - 24. dub 2018 12:15 #20230 od juraj.jurej

Pavel Svoboda napsal: Tady a čtvrtý příspěvek tady. Vrtule 13x8
Ale pozor ! Jak jsem psal hodně na hraně je oběr ! Regl Castle Phoenix Edge Lite 50


Ja lietam iba rekreačne a nechcel by som motor za 200eur hneď usmažiť. S 13x8 my to vychádza nad 40A. Skôr som rozmýšla nad 12,5x7,5 alebo 13x6,5. Ktorú, keby si sa mal rozhodnúť z tíchto dvoch by si doporučil?
A ešte dôležité, kužel 34 PL turbo na 6mm hriadeľ, klasik nieje. (rozteč kolíku v unašeči: 38 mm)
Taký rozmer my tam pekne vychádza, ale prečo to predchodca odrezal na 34mm netuším. (asi nepresnosť)

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 24. dub 2018 12:15 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.918 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám