- Příspěvky: 439
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 9
Pevná výška v roce 2018
- Alois Hrabáček
- Offline
- Expert
V pravidlech je:
Za správnou funkci AMRT včetně jakéhokoli přídavného displeje a jeho kompatibilita s dalším ovládacím zařízením instalovaným
v modelu je zodpovědný soutěžící.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Hloušek
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 542
- Obdržená poděkování 14
K tomu seřízení, je třeba to zkusit. Možná na to má vliv i to že se k ovládání mixují dva kanály a dochází k nějakému posunu ap, fakt nevím. Ale měl sem poměrně nedávno v ruce éro, koukali sme na displej Altise, přidávali pozvolna plyn a předchozí F5J výška zmizela z displeje až když sme se dostali někam okolo půl plynu, což jsem považoval za okamžik, kdy teprve došlo k inicializaci dalšího letu.
Kolega, čerstvý majitel Altise, před letošní sezónou volal, že mu to po 30 sec nevypíná motor. Zkoušel to doma, takže nedával plnej plyn. Když hrknul s plynem naplno tak to fungovalo. Doporučil sem mu nastavit základní hodnoty rozsahu a EPA, na tuším +100% a -100%, zkalibrovat a bylo po problému. Bohužel, těch cestiček je asi víc a moc se s tím nedá dělat. A jak sem psal, nic lepšího a jednoduššího než kontrolu točících vrtulí sem pro RCEP nevymyslel. Vot těchnika
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Vaculík
- Offline
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Obdržená poděkování 0
Tohle byl myslím můj případ na RCEP soutěži a chyba byla nejspíš v reglu, který nebyl zkalibrovaný - den před soutěží mi odešel původní regl, tak jsem to v noci předělával a na kalibraci jsem už tak nějak zapomněl.Pavel Hloušek napsal: .... Ale měl sem poměrně nedávno v ruce éro, koukali sme na displej Altise, přidávali pozvolna plyn a předchozí F5J výška zmizela z displeje až když sme se dostali někam okolo půl plynu, což jsem považoval za okamžik, kdy teprve došlo k inicializaci dalšího letu. ...
Jinak plyn pro vymazání Altise při tom pokusu bych tipl spíš tak 30-40% - na 50% je aretace, kde jsem plyn používal na start a tam se Altis resetoval.
Každopádně jsem si mohl nastavit na přepínač úroveň plynu těsně pod hranici sepnutí Altise a opakovaným puštěním motoru si pomáhat ... podle výsledků ale bylo jasné, že se nic takového nedělo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Bohužel právě tohle je značný problém RCEP, aby fungovalo vypínání v dané výšce, tak je nutno vzít 2.1 a tam je cest k "oblbnutí" i neúmyslné chybě opravdu spousta. A ve výsledku jsi opravdu u toho sledování točící se vrtule
U F5J fw 5.x je to složitější a stojím si za tím, že tam už je to s "náhodnou chybou ve prospěch soutěžícího" daleko méně pravděpodobné - tam už musíš mít kalibraci totálně ujetou...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Martin Vaculík napsal: Každopádně jsem si mohl nastavit na spínač úroveň plynu těsně pod hranici sepnutí Altise a opakovaným puštěním motoru si pomáhat ... podle výsledků ale bylo jasné, že se nic takového nedělo
Mám takový pocit, že nejnovější F5J firmwary by ti to nesežraly - jde o to, že se ti inicializuje výška při připojení napájení, ne při zapnutí motoru a pokud je nějaký totální rozdíl, tak hodí také chybu. Problém je jak jsem napsal výše u fw 2.x
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Vaculík
- Offline
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Hloušek
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 542
- Obdržená poděkování 14
no výška jo, ale odpočet 30 s pro motor se přece musí spustit bez ohledu na fw až se zapnutím motoru, né?Tomas Hruby napsal: jde o to, že se ti inicializuje výška při připojení napájení, ne při zapnutí motoru
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Hloušek
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 542
- Obdržená poděkování 14
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Lubomír Šášek
- Offline
- Pokročilejší začátečník
- Příspěvky: 20
- Obdržená poděkování 3
Lutínská Pevná Výška 2.9.2018
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
- F5J-Poříčí nad Sázavou 20.4.2024 (7 Příspěvky)
- Další lidi zase budou 27.4. na F5L v Havl. Brodu... Je jasné, že s termíny to je špatné...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Tomas Hruby
- Včera 15:05
-
- Django RCEV (1 Příspěvky)
- Zdravím všechny Po Taťkovi mám doma dva modely Django - celouhlik. SL 623g ST 798g Kompletně...
- v Ostatní / Inzerce
- od Martin Rajšner
- 13. dub 2024 20:30
-
- RCEV Hořice 13.4.2024 (2 Příspěvky)
- Výsledky soutěže
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Petr Dušek
- 13. dub 2024 19:34
-
- 13. Samba Cup F5J (3 Příspěvky)
- Aktuální počet přihlášených je 145 pilotů ze 14 zemí. Limit je 140....
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Jaroslav
- 08. dub 2024 19:10
-
- Oznámení (1 Příspěvky)
- v Vážná témata / Důležité
- od Martin Rajšner
- 08. dub 2024 12:08
-
- Pozvánka na První Packá Véčka 2024 do Nové Paky (1 Příspěvky)
- Pozvánka do Nové Paky na První Packá Véčka 2024. Buřtíky tentokráte nemá kdo připravit,...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Vladimír Čermák
- 05. dub 2024 19:33
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.