file Přepočet a penalizace

Více
13. srp 2018 13:19 #20736 od Aleš Krátký
Mám tady takový teoretický problém

1) Pokud mám RAW score 600, druhý 300, tak mám v přepočtu 1000 a druhý 500 bodů. Pokud dostanu lokální penalizaci, tak se neovlivňuje RAW score, ale skore toho kola, čili přepočtené body.
Pokud dostane penalizaci první v pořadí (dejme tomu 50b) tak má první 950 a druhý stále 500 ? NEBO má první pořád tisíc, a druhý 545 ?

2) Jak se chovají penalizace z opakovacích letů ? pokud dostanu lokální penalizaci v opravném letu, snižuji v něm přepočtené skóre a poté nakladám jako s normálním vysledkem (je lepší / horší atd). Co když dostanu globální penalizaci v základním letu, poté letím opakovací a ten se mi počíta ? počítá se mi globální penalizace nebo ne ? a v opačné případě, když dostanu penalizaci v opravném letu ale ten se nepočítá ?

Řeším to kvůli SORGu.

viz obrázek

Toto je asi na Toma a další co mají hluboké znalosti pravidel.


Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

dnz

Vygenerováno za 0.742 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám