file Obecné tlachání o RCEV

Více
17. zář 2019 16:59 #22218 od Pavel Hloušek
nainstaluješ poslední firmware pro F5J a nic nenastavuješ

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. zář 2019 17:30 - 17. zář 2019 17:41 #22219 od Martin Semrád

Pavel Hloušek napsal: nainstaluješ poslední firmware pro F5J a nic nenastavuješ


Teď koukám, že tam je firmware přímo pro RCEV 8_1. Ten je povolený?
Poslední změna: 17. zář 2019 17:41 uživatelem Martin Semrád.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. zář 2019 18:13 #22220 od Radek Novotny
Ten RCEV FW jsme opustili už před lety, teď je v souladu s pravidly pouze aktuální FW pro F5J.

Ty RCEV verze i 2.x při testování dělaly psí kusy, a dalo se podvádět. Proto je dnes pouze ten F5J 5.5 a vyšší. Ten je certifikovaný ve FAI, a chodí spolehlivě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 09:04 #22236 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Obecné tlachání o RCEV
Tak pro zajímavost - oživení počtu stavebnic v rozsypu v souvislosti s popularitou RES nese jako vedlejší efekt i další modely, nyní se objevila i "stopalcovka": zeller-modellbau.com/flugzeuge/segler/fx...2540-mm-rs-aero.html .
Docela pěkné, věřil bych, že výkonností to vůbec nebude marné letadlo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 09:22 #22237 od Alois Hrabáček
Takové 100" jsem již stavěl před 40 - ti lety. Třeba Leticia od Čížka, moje prví RC éro. Vydrželo až do r, 1997. Konstruční křídlo šlo nahradit polystyrenovými výlisky od MODELY s profilem Clark Y nebo Eplerem 205. Jeden kus výlisku stál cca 4 Kčs.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 10:00 #22238 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Obecné tlachání o RCEV
To jo, jenže tehdy se to takto stavělo z nutnosti, zatímco dnešní laserovaná stavba je naopak příjemný zážitek, kdy se to "skládá jak puzzle" :-)
Musím říct, že mě hodně překvapilo, kolik lidí se letos už pustilo do "RESek" a zdaleka nejde jen o soutěžně zaměřené piloty, baví se tím kdekdo. Tohle byl ze strany Němcu, Rakušanů a dalších geniální nápad, který bez nadsázky rozjel jistou renesanci stavby v rozsypu, včetně nabídky na trhu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 10:43 #22239 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Obecné tlachání o RCEV
Mám doma už týden Slite V2 , už i prohlížení stavebnice je potěšení :-). Stavebnice obsahuje i vyřezané přípravky, na kterých se staví, fakt ani náhodou nejde něco přilepit o milimetr vedle. Stavbu si ale nechávám až na dlouhé zimní večery, těším se na to.

Nicméně si myslím, že "soudruzi z NSR" udělali při návrhu pravidel F3J RES jednu podstatnou chybu - neomezili hmotnost nebo plošné zatížení, už teď jsou to soutěže v přistávání.
H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 11:07 #22240 od Tomáš Hlavinka
I mě překvapil zájem a souhlasím s tím co píše Tomáš.

Soutěž v přistání to ještě zdaleka není! Když nefouká vůbec a nebo foukne do zad výška není zázračná, nalítat 6min z 30-50m s takovým modelem není samosebou! Třeba na jaře v Žilině to soutěž v přistávání teda nebyla, uvidíme zítra v Havlíčkově Brodě. Bude to takové další porovnání se "zahraničními stroji"

rcmania.cz/viewtopic.php?f=23&t=85667

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 12:18 #22241 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Obecné tlachání o RCEV
Ahoj Tome, četl jsem pravidla (boduje se po 20 cm) a nějaké reportáže, takže jsem si z toho udělal výše uvedený závěr :-) , možná nesprávný, to ukáže čas. Jinak špičkové modely se dostávají s vahou těsně nad 300 g (11 uncí), to už také každý nepostaví.

To mé éro bude pro radost, s elektromotorem :-) . Jinak KIWI moc pěkné (pěkná) a držím palce na HB. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2019 15:33 #22242 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Obecné tlachání o RCEV
Zaprvé pro Aleše - asi dozrává čas na nějakou rubriku RES a hlavně to bude chtít seknout - můj první příspěvek sem k stopalcovkám patřil, ale ta následná debata už je čistě, předem díky.

Pro Honzu - ono to s těmi výkony není tak horké, za silnějšího větru se to horší, ale ideální není ani nějaký "olej s variablem", kdy tu a tam startuješ za "bezvětří spíš zezadu", to pak jdou výšky hodně dolů. Za ideálního počasí to jistě o čase a přistání bude, ale tahle situace nebude zas tak častá jako u elekter.
Budu-li za "přistávací soutěž" pokládat akci, kde má plné časy alespoň půlka pilotů a mezi nimi je to o přistání, tak jestliže u RCEO/N to máš prakticky u 100% akcí, tak u RCV2 (a RCEP) to už klesne tak na 75-80% a u RES si myslím, že to možná nebude ani 50% soutěží. A nepíšu jen teorii, mám za sebou s RES (bez brzd) více akcí na naší národní RCVS a snad jen jednou jsem měl všechna maxima a ztratil až přistáním. Nedělejme si iluze, jsou to jen dvoumetrovky, které nemají takový rozsah oblétaného prostoru ani ve srovnání se stopalcovkami (o F5J nemluvě) a ještě s velkým vlivem startu na gumě, který nejde zdaleka vždy ideálně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.427 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám