question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
27. pro 2018 13:02 #21166 od Pavel Svoboda

Martin Veleba napsal: ... Matyáš dodává motory i s převodovkami Reisenauer nebo jsi to pak kompletoval sám.... A jak moooc dlouhé jsou asi ty dodací lhůty?

Ano dodává to včetně převodovek Reisenauer. S termínem to je jak kdy a záleží kolik toho objednáš. Poslední objednávku jsem posílal 9.12.2018 a dorazila dnes tj. 27.12.2018 !! Ale třeba Milan Chalupník čeká už myslím druhý měsíc.
Jinak motory pro F5J viz.
...

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2018 18:23 #21169 od Martin Veleba
Tak studuji stránky Mega motor, ale nejsem moc moudrý. Připadá mi, že pokud přesně nevím, co chci, tak mám smůlu. A nebo něco objednat a pak jen zkoušet - vrtule... Pak je skoro lepší jít na jistotu, tj. Power line 1025, kde je jasně uvedený proud a vrtule. Beru, že jde o model cca 1600 g s dovážením až na cca 2,2 kg. Samozřejmě cena je o cca 2500,- kč někde jinde.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. pro 2018 08:35 - 28. pro 2018 08:48 #21170 od Pavel Svoboda
Tak vám nevím pane Lórenc ... uvezu to ?
Powerline micro 1025/F5J píšou, že Maxa 1760 g se dostane do 200 m za 22-25 vteřin. A to má vrtuli z větrný elektrárny 16x8.
Jinak v provedení 1025/F5J turbo nevím jaký je rozdíl (jenom to chlazení ?).
V každém případě 1025/10 má 4800 KV a převodovka 6.75:1

Takže začni u Reisenauera a třeba Tenshock EDF TS-EZ1515 - 13T - 4pol 4200KV mit Micro Edition 5:1
To vychází s vrtulí 13x9 RF (3 článek a odběr 32 A) a převodem 5:1 na statický tah 1864g.
A když se podíváš na Megu tak 16/15/2 KV 4180 a snese 40 A. Když dáš vrtuli 16x8 tak jsme na 49 A a tahu 3485 g.

A MEGA 16/10/RACE KV 3700 (v tabulce od Matyáše viz. výše) bude asi taky OK. Má to Vojta Valenta na Fortuna F5J

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 28. pro 2018 08:48 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. pro 2018 08:53 #21172 od Petr Dušek
Podle papírových parametrů sice Tenshock 1515 a Mega 16/15/2 vypadají podobně, ale Mega buď má skutečné KV vyšší, nebo prostě tvrdší charakteristiku výkonu.
Mám ji s převodem Maxon 4,4:1 a s vrtulí 12,5x6 mám změřeno při 10V proud 52A. S převodem 5:1 by zřejmě snesla nějakou úzkou 14x8, ale určitě ne 16".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. pro 2018 12:10 - 28. pro 2018 12:14 #21173 od Pavel Svoboda
MEGA 16/15 uveze 13x8 GM a Tenshock 1515 lítal Boban s Avengerem 15x8 - výšky jsme měli podobné.
Dle Ecalcu ... (ale ten docela kecá - skutečnost je naštěstí o dost lepší).


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 28. pro 2018 12:14 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. led 2019 21:22 #21186 od Aleš Krátký

Petr Dušek napsal: Patrně myslíš 2212/20 (2012 neexistuje)
Výkonově by na takového extra lehouše stačil, pokud se s tím nepředpokládá létat v silnějším větru a do větších výšek. Ale i tak KV 1150 není úplně optimální.
Lépe vychází 2217/12 (KV 1380), ten už je celkem v pohodě i pro 1300g eroplán. Jediným problémem může být hřídel 3.17mm, už jsem viděl dvě ulomené... Pak je tu samozřejmě verze LONG F5J s hřídelí 4mm a ložiskem navíc, ale 84 gramů už není taková hitparáda na extra lehké éro.


Myslíš tento ? www.modelmotors.cz/cs/product/detail/497/

na přímo, s jakou vrtulí prosím ? Ero cca 1400gr ....

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2019 08:59 #21187 od Ivan Horejsi
Neim jakou mas verzi eCalc.
V te ktera se mi otevre, jsou nahore uprostred dva chlivecky: koeficient odporu modelu a jeho celni plocha. Bezne je tam "standard".
Takze pokud se to nenestavi spravne, a nevim komu by se chtelo zjistovat a pocitat, tak F5J je mnohem lepsi nez model "standard" a skutecnost je lepsi.
Ale uplne presne to nebude nikdy, to je nakonec hned v zahlavi. Takze staci, kdyz vypoctem ziskame predstavu a vime, ze horsi to urcite nebde.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2019 12:19 #21194 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: Myslíš tento ? www.modelmotors.cz/cs/product/detail/497/

na přímo, s jakou vrtulí prosím ? Ero cca 1400gr ....

Ano, odkazovaný motor je ten o kterém píši, ale praktickou zkušenost mám jen s tím menším se slabší (a teď bohužel ulomenou) hřídelí. Vrtule 10x6, ale patrně by zvládl i 11x6.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2019 12:30 #21195 od Aleš Krátký
takze myslis ze bude dostacujici bez prevodovky, a dalsich zverstev na 1500gr ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. led 2019 13:39 #21196 od Petr Dušek
Co to znamená dostačující?
Na normální nastoupání v nevelkém větru do 200m stačit bude. Ale jestli chceš ve větru 8m/s vyletět do 200m a přitom se dostat 500m proti větru (a ideálně ještě něco dovážit do éra) tak stačit nebude. Jestli chceš 25 sekund při zemi hledat termiku a když tam nic není tak to v posledních sekundách vystřelit do použitelné výšky, na to stačit nebude. Na to jsou potřeba ta "zvěrstva" s převodovkou B) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.475 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám