question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
09. led 2019 15:26 #21217 od Rudolf Rada

Aleš Krátký napsal: sakra, ja se ptal prvni beeee

Ale přehlédls že Milan se jmenuje Milan a ne Michal :whistle:

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2019 15:38 #21218 od Aleš Krátký
Máš recht, nevím na co jsem myslel. Popravdě jsem se ještě koukal abych to nepokazil, a stalo se i tak .-D holt už nejsem nejmladší. Sorry Milane

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. led 2019 05:58 #21229 od juraj.jurej
Kto nechce do F5J drahý pohon a prevodovku myslím, že tento motor by bol vhodný. (Papierovo) Nemám ho odskúšaný, ale motory Sunnysky som mal asi 5 ks v iných modeloch a naprostá spokojnosť. Ja ho asi vymením za Megu s prevodovkou. (ten si nechám do nového brusu)

SunnySky X2220-III
www.rcsunnysky.com/index.php?s=/article/...Home.html&lang=en-us
www.banggood.com/SunnySky-X2220-III-KV98...983&cur_warehouse=CN

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. led 2019 20:10 - 23. led 2019 20:20 #21230 od Pavel Svoboda
Vrtule Ripmax ? Zkušenosti ? Vypadá to zajímavě ... ALE "Dodává se v provedení s realistickým efektem uhlíku " TADY

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 23. led 2019 20:20 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. úno 2019 19:48 #21309 od Pavel Svoboda
Musím pochválit Ivana Hořejšího za pohony pro F5J . Není to sice Mega, ale určitě kvalitní volba ANO!

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. úno 2019 07:25 #21333 od Martin Beseda
Mám možnost použít jeden ze dvou motorů, které jsou vlastně stejné. Liší se ale podstatnou věcí a to, otáčkama. jeden má 960ot a druhý 1400. Co mi to přinese, nebo naopak nepřinese? Jak natom budu z odběrem a účinností?
Předpokládám použití 3-článkové baterky.
Jde o tyhle:
hobbyking.com/cz_cz/turnigy-gliderdrive-...3850-3-5-1400kv.html
hobbyking.com/cz_cz/turnigy-gliderdrive-...-3850-3-5-960kv.html

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. úno 2019 09:02 #21334 od Radek Novotny
Ten s 960kv nedosáhne s 3 článkem potřebných otáček, aby mohl uvézt nějakou normální vrtuli. S potřebou cca. 15 palcovou může mít krytá obežka problém ji utočit. A navíc z ní s 3 článkem dostaneš jenom nějakých 380w. Ten 1400kv je určitě vhodnější, začni s 10 palců vrtulí, pak 11 a kontroluj proud.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. úno 2019 12:44 #21336 od juraj.jurej
Záleží do akého modelu to chceš. Treba upresniť a aj parametre. Takto ťažko poradiť.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. úno 2019 05:31 #21340 od Michal
Dobrý den
Prosím o reálné zkušenosti s motorem powerline 1015 F5J,chci něco na rekreační polétání do eos III 1290g kdy původní axi 2217/12 long F5J mi úplně nevyhovuje.Jaké je cca reálné stoupání,ten axi kolem 9m/s ustáleného,chvilkově kolem 12m/s s vrtulí GM 12x8 s doporučenou RF 10x6 to bylo tragické.
Vím že ten model není určen na nějaké velké zatěžování,jen mi jde o rychlejší nastoupání
Děkuji Michal

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. úno 2019 13:05 #21369 od Ivan Horejsi
Kdybych to nevidel, moc bych ani neveril.
Behem poslednich dnu jsem testoval baterky Gaoneng 1000-3S 80C, ktere pro nas obstarali u Dualsky.
Behem 4 dnu s konecne hezkym pocasim jsem udelal 4 vystupy, pokazde s plne nabitou baterii.
Plný plyn, vyska F5J od 280 do 306 metru. Termika prakticky zadna.



Pike Perfection, 1560 gramu, RF 10X6, rozteč 38mm, motor DS 2838 EG naprimo, regl Talon 35.
Vetsi vykon motoru pricitam delce magnetu 20mm a prumeru statoru - ve skutecnosti 23mm, prumer rotoru je 29mm. A kvalitnimu provedeni. A take baterii, odpor clanku je porad 5-6 mOhmu. Baterka i s kabely ma 109 g.
(Motor s pismenkem L je identicky, ma navic jen prodlouzeni hridele - ne prevodovka.)

eCalc vypocte mensi stoupavost. To je nejspis diky tomu, ze vetsinou asi nechavame "odpor- standard". To by asi odpovidalo nejakym bublinkam, odpor F5J bude mnohem nizsi. Vypocitana stoupavost hodne zavisi na velikosti vlozene plochy kridla. Ta se take vyskytuje ve vypoctu odporu a take jen linearne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.442 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám