Stavba "káčka" - prosím o pomoc

Více
11 roky 7 měsíce nazpět - 11 roky 7 měsíce nazpět #13965 napsal Beseda
Můj dotaz se týká stavby malého K-čka.
Potřebuji vyřezat polystyrenovou, přesněji styrodurovou formu a jádro na křídlo malého větroně. Polovina 762mm dlouhá, u kořene 220mm a na konci 120mm hluboká. Profil AG04, bez negativů.
Už jsem zkur... 6 tabulí styroduru a 20 metrů kantalového drátu. Použil jsem všechny techniky řezání co jsem znal a taky ty co jsem našel a vyčetl na internetu. Výsledky, ale nejou zdaleka uspokojivé. Spíš jsou katastrofální.
Najde se někdo, kdo to dokáže, bez otázek proč to nedělám jinak, nebo proč si to nekoupím hotové,
udělat? Chci stavět a mám nějakou představu. Bohužel se mi jí už celé měsíce nedaří naplnit. :(
Dokáže to někdo?
Udělá to někdo pro mne?
Budu moooc vděčný.
Samozřejmě, nechci to zadarmo.

p.s. na rcmanii se na to raději neptám, tam jsem pohořel už ze spoustou dotazů...
Poslední úprava: 11 roky 7 měsíce nazpět

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se .

Více
11 roky 7 měsíce nazpět #13966 napsal Michal Cink
Ahoj Martine,
pokud by jsi netrval na hloubkách, tak mám pěknou "sbírku" šablon profilů AG, snad i 04.
Nedávno jsem si dělal eliptické křídlo na "K", tak by ti to možná vyhovovalo. M.

Více
11 roky 7 měsíce nazpět #13968 napsal Beseda
Zůstala ti skořábka, nebo i jádro?

Více
11 roky 7 měsíce nazpět - 11 roky 7 měsíce nazpět #13971 napsal Michal Cink
Zustalo mi křídlo.. ;) M.
P.S. Jo sorry, už chápu. To křídlo je na K 1500mm rozp. Jádro jsem použil a zbytek vyhodil. Myslel jsem, že bych Ti změřil hloubky a nějak bysme to pokrátily na mín, protože mi pochopitelně zůstali šablony na řezání. M.
Poslední úprava: 11 roky 7 měsíce nazpět

Více
11 roky 7 měsíce nazpět #13972 napsal Ivan Horejsi
Nevede se ... to je siroky pojem. Co je spatne?

Více
11 roky 7 měsíce nazpět #13976 napsal Beseda