file Motory RCEV

Více
28. dub 2014 06:52 #12324 od Aleš Krátký
Motory RCEV vytvořil uživatel Aleš Krátký
na soutěži v Hořicích jsem tak přemýšlel, jestli je nezbytné držet se motorů typu RCEK. Při extrémně větrném počasí v kombinaci s těžším modelem je tento pohon nedostačující a chtělo by to něco silnějšího a levnějšího.

Na druhou stranu bych si nerad uřízl možnost dostat se s jedním letadlem na RCEK soutěž. Z těch co přezbrojili, jak to mát s motory ? jaký na to máte názor.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

hawk

Více
28. dub 2014 07:59 #12325 od Vladimír Čermák
Odpověděl Vladimír Čermák pro téma Motory RCEV
V Hořicích jsem na Megu nasadil malé listy 8,5x5 a výkon motoru stahnul na 50%. Za 30 s jsem i v tom větru s 510g Káčkem nastoupal v pohodě přes 200 m. Myslím že i s těžším strojem to za tu půlminutu musí vylézt. ?? Vyzkoušeno to ale nemám. :S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. dub 2014 08:15 #12328 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Motory RCEV
Tak já také udělám s 780gr 2.5 letadlem 320 metrů, ale myslel jsem to spíše ve stylu, že letím 20 vteřin cca 400 metrů proti větru, a posledních 10 vteřin to napálím do 200 metrů výškových.
to je celkem cca 600 metrů a to s klasickým pohonem aktuálně nedám :(

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. dub 2014 08:19 #12329 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma Motory RCEV
Můj příspěvek je o ničem, ale vzhledem k tomu, že mám asi úplně poslední verzi dvaapůlmetrového Daidala, která je sakra těžká už z výroby (komplet letovka bez přídavné zátěže cca 655g), tak řeším v podstatě stejný problém. S obyčejným malým axíkem za klidu cca 270m/30sec, v hořickém povětří moje největší vejška byla 198m/30sec.
To, co navrhuje Vláďa, by mohla bejt cestička, protože se mi nechce přehazovat motory kdybych si náhodou chtěl zaletět káčka. Jo a do tříčlánku se mi taky nechce, už teď pomalu tahám vejškoměr za sebou, protože v kabince je těsno.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. dub 2014 08:45 #12331 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Motory RCEV
hmm, tříčlánek ...
jj tvoje verze má být odolnější :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2014 18:51 #13415 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Motory RCEV
Dnes jsem osadil "nový" pohon pro RCEV. Ze šuplíku jsem vytáhl dříve nelegální (RCEK) motor Turnigy D2826-6 2200kv a k němu jsem připojil listy Aeronaut 9,5x5. S olétaným dvoučlánkem 1600mAh je stoupavost 660g stopalcovky max. 10,5 m/s při téměř kolmém stoupání a při snaze stoupat hodně dopředu proti větru (foukalo 3-4m/s) jsem se dostal lehce přes 200m za 30 sec. a vypínal jsem odhadem 500m před sebou. (viz připojené grafy).

Jsem spokojen, než mě opustí všechny (dvě) baterky z RCEK, budu létat s touto konfigurací.

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2014 19:16 #14167 od Rudolf Rada
Odpověděl Rudolf Rada pro téma Motory RCEV
Zdravím kolegové, trošku oživím tohle téma prosbou o radu :cheer:
Připravuji novou 2,5metrovku a úplně tápu v pohonu. Jediné co vím je předpokládaná letová hmotnost cca. 850g.+ a napájení 3článkem.
Můžete trošku nastínit velikost motoru, kv, vrtuli a regl? Ať nekoupím úplný nesmysl.

Díky všem, Ruda

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2014 21:44 #14168 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Motory RCEV
Je to stejné jako jsem psal tady: stoupak.cz/forum/technika/12207-cumulus-reichard?start=10#13860
Vrtule 9,5x5 (nebo 9x5), regulátor optimálně Spin 33 nebo Talon 25 (35), dobře mi fungoval i HobbyKing 30A BlueSeries (Mystery).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2014 19:09 #14169 od Rudolf Rada
Odpověděl Rudolf Rada pro téma Motory RCEV
Petře díky za typ!

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. pro 2015 20:15 #15927 od Miroslav Kopecký
Odpověděl Miroslav Kopecký pro téma Motory RCEV

Petr Dušek napsal: Dnes jsem osadil "nový" pohon pro RCEV. Ze šuplíku jsem vytáhl dříve nelegální (RCEK) motor Turnigy D2826-6 2200kv a k němu jsem připojil listy Aeronaut 9,5x5. S olétaným dvoučlánkem 1600mAh je stoupavost 660g stopalcovky max. 10,5 m/s při téměř kolmém stoupání a při snaze stoupat hodně dopředu proti větru (foukalo 3-4m/s) jsem se dostal lehce přes 200m za 30 sec. a vypínal jsem odhadem 500m před sebou. (viz připojené grafy).

Jsem spokojen, než mě opustí všechny (dvě) baterky z RCEK, budu létat s touto konfigurací.


Můžu se zeptat, jak tenhle motor zvládá tu vrtuli 9.5 x5 ? Koupil jsem ho do 2,5 m Tilie a mám na něj připravenou tu samou vrtuli. Jen mne zarazilo, že doporučená vrtule v datasheetu je 7x4 pro dvoučlánek. Tak jsem trochu znejistěl, abych ho neuvařil...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.719 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

 

 

logo4

hawk

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám