× Všechny otevřené přihlášky jsou k dispocizici zde : stoupak.cz/souteze/kalendar-akci/prihlasky

file MS F5J 2019 - Trnava

Více
28. srp 2019 11:34 #22113 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Vladimir Gavrilko v osobním rozhovoru říkal, že už jasně preferuje 4s ve spojení s oněco menší vrtulí -menší odpor vrtule, menší proudy...

Jinak nabídka 4s je naopak dnes spíš vyšší než u 3s, o LiPOL rozhodují racecoptery, ne letadla a tam je 4s častější. Problém je s těmi trupy a šířkou, na druhé straně ale u sudého počtu to lze případně poskládat při troše šikovnosti po dvou za sebe a výsledek může být i lepší, než u 3s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. srp 2019 12:20 #22114 od Milan Chalupník
Odpověděl Milan Chalupník pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Jakmile rozměr přeleze v šíři více než 24mm a výšce více než 34mm, tak je to problém, a čtyřčlánky jsou právě více širší, skoro do čtverce, než tříčlánky, tak to prostě vychází, a omezení na např.4S650mAh je jen na lehouše, a dva dvoučlánky za sebou zase zaberou moc místa, proto ta jednoduchá cesta 3S stále trvá, ale 4S je palec nahoru, stále Talon 35 a příkon ke 3/4kW, ale upřednostnit spíš menší kV, než zmenšovat vrtuli, té trvá dlouho, než rozjede letadlo, minimum je nyní asi 12", optimum 13",14".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. srp 2019 12:40 #22116 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Proč by bylo 4s650 jen na lehouše? V bitevníku létám 3s850 a v pohodě stačí, 4s650 je ve Wh kapacitě nepatrně lepší a při patrně lepší účinnosti bude lepší dokonce relativně znatelně....
Ad dva dvoučlánky za sebou zaberou moc místa - tohle záleží na modelu, třeba v trupu od Radka Malčíka by to bylo téměř ideální, naopak pokud někomu vychází baterka dozadu za serva, tak pak je to asi zcela nepoužitelné.
Prostě asi nemá smysl prohlašovat nějaké řešení za "ideální", cest k dobrému výsledku je zkrátka více a je se na to nutno koukat individuálně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. srp 2019 12:55 - 28. srp 2019 14:25 #22118 od Milan Chalupník
Odpověděl Milan Chalupník pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Měl jsem 4S650mAh Tatoo v základní výbavě jak na 1300-1600g tak i na 2000g, ale brzy změkly aniž bych je nějak mučil, nyní už lítám 4S1050mAh Tatoo (je to velikostně ťip-ťop), a těch 50-60A ve větru (Polička,Holíč) dají snadněji a zatím bez zjevné ztráty Ri. A 4S650mAh Tatú jen do lehouše.
4S850mAh Tatoo jsou už moc tlusté.
Poslední změna: 28. srp 2019 14:25 uživatelem Milan Chalupník.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. lis 2019 17:18 - 05. lis 2019 17:39 #22428 od Pavel Svoboda
Odpověděl Pavel Svoboda pro téma MS F5J 2019 - Trnava
TH napsal "Pár poznámek k technice...
Létalo více modelů Cobra s winglety, ale upřímně model až tak moc nelétá. Ne kvůli wingletům, model je ale extrémně přestabilizovaný (ještě vyšší pylon křídla než měla Supra a Maxa), navíc má křídlo značnou hloubku a dojem byl "líná kráva".

COBRA F5J v akci pro rybáře a nevěřící Tomáše ... doporučuji prostudovat a zkusit těžiště za 50% hloubky : - )


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 05. lis 2019 17:39 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. lis 2019 18:58 #22429 od Martin Veleba
Odpověděl Martin Veleba pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Dost dobrý !! Rybáři v Třebíči nemohou štikám přijít na chuť !!!
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. lis 2019 07:20 #22430 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Všichni víme, že je to z velké části o pilotovi, koneckonců viz Radkův Panther, který kromě autora v letošní verzi nikdo moc nezvládal.
U Cobry to bude podobné, v Trnavě ji létali piloti řekněme "ne tak špičkoví", lepší pilot z ní zjevně vyrazí více.
Neodpustím si ale poznámku, že i na odkázaném videu je místy docela vidět ten "kyvadlový efekt" daný pylonem atd., fakt by mne zajímalo, jak by se Cobra chovala s klasickým trupem...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. lis 2019 16:59 #22432 od Pavel Svoboda
Odpověděl Pavel Svoboda pro téma MS F5J 2019 - Trnava
Trenére nezlob se,ale já to vidím trochu jinak.
Začneme s otázkou "GYRO" ... proč je to zakázaný systém ? Gyro je v podstatě stabilizátor letu.
" Přestabilizované " letadlo má tu výhodu, že žádné gyro NEPOTŘEBUJE.
Pokud jsi si všiml "kyvadlového efektu" tak jsi pozorný a přesně to bylo záměrem konstrukce COBRA F5J.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.979 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám