file Stavba "káčka" - prosím o pomoc

Více
10. lis 2014 17:54 - 11. lis 2014 10:09 #13965 od Martin Beseda
Můj dotaz se týká stavby malého K-čka.
Potřebuji vyřezat polystyrenovou, přesněji styrodurovou formu a jádro na křídlo malého větroně. Polovina 762mm dlouhá, u kořene 220mm a na konci 120mm hluboká. Profil AG04, bez negativů.
Už jsem zkur... 6 tabulí styroduru a 20 metrů kantalového drátu. Použil jsem všechny techniky řezání co jsem znal a taky ty co jsem našel a vyčetl na internetu. Výsledky, ale nejou zdaleka uspokojivé. Spíš jsou katastrofální.
Najde se někdo, kdo to dokáže, bez otázek proč to nedělám jinak, nebo proč si to nekoupím hotové,
udělat? Chci stavět a mám nějakou představu. Bohužel se mi jí už celé měsíce nedaří naplnit. :(
Dokáže to někdo?
Udělá to někdo pro mne?
Budu moooc vděčný.
Samozřejmě, nechci to zadarmo.

p.s. na rcmanii se na to raději neptám, tam jsem pohořel už ze spoustou dotazů...
Poslední změna: 11. lis 2014 10:09 uživatelem Petr Koláska.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
10. lis 2014 19:41 #13966 od Michal Cink
Ahoj Martine,
pokud by jsi netrval na hloubkách, tak mám pěknou "sbírku" šablon profilů AG, snad i 04.
Nedávno jsem si dělal eliptické křídlo na "K", tak by ti to možná vyhovovalo. M.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. lis 2014 22:04 #13968 od Martin Beseda
Zůstala ti skořábka, nebo i jádro?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. lis 2014 05:10 - 11. lis 2014 10:41 #13971 od Michal Cink
Zustalo mi křídlo.. ;) M.
P.S. Jo sorry, už chápu. To křídlo je na K 1500mm rozp. Jádro jsem použil a zbytek vyhodil. Myslel jsem, že bych Ti změřil hloubky a nějak bysme to pokrátily na mín, protože mi pochopitelně zůstali šablony na řezání. M.
Poslední změna: 11. lis 2014 10:41 uživatelem Michal Cink.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více