file RCEK

Více
24. dub 2014 20:48 - 24. dub 2014 20:50 #12292 od Radek Novotny
RCEK vytvořil uživatel Radek Novotny
Ahoj Alešu, mohl bys přidat na stoupáku prosím také RCEK do veřejných tlachavých témat do oddílu "Letecké kategorie"? Koukám, že RCVS i F3J tam jsou, a RCEK by tam mohlo být také... Díkec, máš u mně za to výlet k povrchovému dolu v severočeské pánvi :)
Poslední změna: 24. dub 2014 20:50 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
25. dub 2014 06:06 #12294 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK
mas to tam.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. kvě 2014 15:42 #12536 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma RCEK
Můj příspěvek se týká přímo RCEK, takže proto v tomto vlákně.

Na Intertouru v Hořicích jsem "bydlel" hned vedle Toma Hrubého a tak jsme to mj. využili k pár poznámkám ohledně dalšího vývoje v RCEK. Přiznávám, že nápad TH mě opravdu zaujal svojí jednoduchostí a nenáročností pro pořadatele (resp. časoměřiče, samo že i u samoměření).

Je to vlastně variace na téma a to tak, že od okamžiku startu (spuštění motoru) by běžely penalizační body (zatím nevím kolik) za každou vteřinu motoru a další variací by mohlo být, že po 20 vteřině by penalizace pekelně narostla (taky nevím kolik).

A teď to jednoduché, kde jsem se projevil opět jako dement. Jde o stopky a o stopky každé (mimo ruské jednoručičkové) digitální. Všechny totiž umí zaznamenat mezičas, nad čímž jsem nikdy nepřemýšlel. To řeší záznam vypnutí motoru a možnost dalšího měření letového času, To už je jasné.

Vím, že to neřeší přemotané motory (myslím jakékoli výkonnější), ale až je budou mít přemotané všichni, tak nebude co řešit. V tomhle bodě bych to nechal plavat.

Zatím jsem to nikde nekonzultoval, ale asi nebude od věci se o tom v Chomutově zmínit.

P.S.
Pánové, neúčastí v Hořicích jste přišli asi o jedny z nejšpičkovějších závodů. Stačí se podívat na vypínací výšky a další komentář netřeba. Zdravím vás.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. kvě 2014 08:16 #12545 od Petr Lokvenc
Odpověděl Petr Lokvenc pro téma RCEK
Inu, nevím, Jirko. Podle mě by se jednalo o tak výraznou změnu pravidel, že by to už nebylo původní RCEK. Jde vlastně o nabídku soutěžícímu na snížení doby chodu motoru (potažmo dosažené počáteční výšky) výměnou za nižší penalizaci. Tedy obměna principu RCEV, jenže místo přímého omezení výšky omezením zprostředkovaně - délkou chodu motoru. V obou případech by záleželo na soutěžícím, dá-li přednost "jistotě" za cenu penalizace (vylétnu výš, nebo budu ze stejného důvodu motorovat déle), nebo možnosti vyššího zisku s rizikem nedolétnutí plného času. Takže stejně jako tu tvrdíme, že jsou si až moc podobné kategorie RCEN a RCEO, měli bychom podobné kategorie RCEK a RCEV ... Je to ovšem jen můj názor, navíc možná unáhlený, a samozřejmě nejsem neomylný :-)...
S přátelským pozdravem
Petr.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. kvě 2014 08:31 #12546 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK
Já musím s Petrem souhlasit. Jednalo by se o kopii RCEV, ALE s tím, že by pořád hrál prim silný motor. (10 sec vs 10sec se silným motorem je rozdíl klidně 50m)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. kvě 2014 18:05 - 27. kvě 2014 18:05 #12560 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma RCEK
Pánové, nereagujte unáhleně... Ano, mezi RCEK a RCEV by narostla podobnost letové úlohy. Jenže RCEK by zůstaly kategorií "technickou" - to že by si lidi hráli s motory je pro leckoho právě kouzlem této kategorie. Přiznejme si, že F5J a RCEV už nejsou elektry, jsou to čisté větroně, které jen místo šňůry vynese motor, ale jeho význam pro soutěžní úlohu je nulový. A asi by bylo správné zachovat i nějakou kategorii, která není elektro jen podle jména, ale opravdu tam o to "elektro" jde.
Jestli je "optimalizace RCEK" nejlepší cestou sám nevím a jak jsem Jirkovi vysvětloval v Hořicích, tak do toho ani nechci nějak extrémně mluvit. Nicméně na ten principiální rozdíl RCEK a RCEV upozornit chci... Vyšší penalizace za motor na tom nic nezmění, jen se trochu lépe nastaví poměr významu motoru a plachtění, což mi připadá jako dobrý nápad. Ale třeba někdo přijde s něčím lepším...
Poslední změna: 27. kvě 2014 18:05 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. čen 2014 12:08 #12598 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma RCEK
Asi to teď vyzní nečestně a nepionýrsky, ale průšvih v celé věci je ten, že s kýmkoli jsem zatím mluvil, tak nikdo žádnou změnu v RCEK nechce. Určitě by se mohlo z moci "úřadu" něco změnit (nařídit), ale proč. Snahu jsme měli, ale do blízkého budoucna to vidím jako status quo.
Zdravím vás.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. čen 2014 13:17 #12599 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma RCEK
Mám Jirko stejný postřeh.
Pouze lehká změna administrativní ohledně počtu bonusových bodů za finále by byla vítána.
Návrh tu byl nadělit 30 bodů prvnímu, a dalším v pořadí vždy o 5 bodů méně. Takto by se dostalo i na ostatních 6 finalistů.
1. 30b
2. 25b
3. 20b
4. 15b
5. 10b
6. 5b
7. a další 0b

V případě finále např. s 5 piloty by dostal ten pátý samozžejmě 10b a dále už se nenaděluje.

Všem by se určitě líbilo, že body nehamouní jen úzká skupinka pajlotů.
Tento způsob se aplikoval obdobně už v Eurocupu, a samozřejmě by šel pro národní žebříčky použít v RCEK, RCEV i F5J...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. čen 2014 20:26 #12600 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma RCEK
Jo, vidíš, na to bodování jsem trochu zapomněl. :huh: Tak pro to bych byl, ale aby to bylo kompatibilní s ostatními kategoriemi, což by neměl být problém.
Položíme to mj. na "stůl" v Chomutově. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.381 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám