F5J po německu
- Jan Kubica
- Autor tématu
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
http://www.modellflug-im-hlb.de/termine ... J-2010.pdf
Němčina nepatří k mým oblíbeným řečem, ale snad tomu rozumím správně:
- VMR, ale max. 30 sekund motoru, motor se odečítá od celkové doby letu
- pracák 12 minut, let 10 minut
- baterie Lipol, max. 4-článek
- baterie smí vážit max. 12% hmotnosti modelu (120 g baterie na kilo vzletovky)
- baterie musí vydržet na 3 kola
- jinak pravidla F3J
Asi to nebude sranda to nalétat, ale podle mě to vůbec nevypadá špatně. Soutěž je 27.června, kdyby měl někdo zájem. H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Ahoj,Jan Kubica napsal: Další přírůstek do sbírky "jak to dělají jinde"
http://www.modellflug-im-hlb.de/termine ... J-2010.pdf
Němčina nepatří k mým oblíbeným řečem, ale snad tomu rozumím správně:
nemcinou klidne pomuzu - na porádnou cestinu se snazím. Prominte moje chiby - Nikdy jsem cestinu ve skole nemnel. A k tomu tady v nemecku chybý písmena.
Ano.Jan Kubica napsal: - VMR, ale max. 30 sekund motoru, motor se odečítá od celkové doby letu
Ano. Ale deseti minutoví let je maximal. Na príklad: let trvá 10:31 minut, odecítáme 30 sek. motorem = 10:01 minut, a to znamená 0 body!Jan Kubica napsal: - pracák 12 minut, let 10 minut
Taky ano. LiPoly, max. 4 clánky v serií, paralelní clánky jsou zakázan.Jan Kubica napsal: - baterie Lipol, max. 4-článek
...platí pouze pro soutez 27. cervna. Pro prístí soutezi model-faktor bude vypocítanej (jak to vypocítají tam ale nestojí).Jan Kubica napsal: - baterie smí vážit max. 12% hmotnosti modelu (120 g baterie na kilo vzletovky)
správne.Jan Kubica napsal: - baterie musí vydržet na 3 kola
Aspon "podobné" pravidla.Jan Kubica napsal: - jinak pravidla F3J
A zapomneli jsme maximalnou hmotnost pri startu: 5000 g
[/quote]Jan Kubica napsal: Asi to nebude sranda to nalétat, ale podle mě to vůbec nevypadá špatně. Soutěž je 27.června, kdyby měl někdo zájem. H.
Ja bych to asi skusel. Je to docela blýsko (pro mne). Akorát mám doma nový konicek... teda konícky... Dvojcata chtejí (jako máma) videt tátu. :shock:
Doufám ze jsem trochu pomohl,
Dirk.
Cau,
Dirk.
Tady chybý písmena.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jan Kubica
- Autor tématu
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
vítej na "Stoupáku" a děkuji za informace, zajimave. Blahopřeji k dvojčatům a přeji Ti, ať vám dělají jen radost. A Tvá čeština je fantastická, to se opravdu učíš sám?
Napiš s čím létáš a více o termických elektrovětroních v Německu. Dík. H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
dvojcata opravdu delají moc radostí.. a práce. Uz se bojím casu kdy budu muset postavit kazdý letadlo trikrat. Ale kluci jsou fajn.
Cestinou je to trochu jinak. Pockej, jdu do sklepa pro poradní pivo. Deda a Babicka s Prahy tady byly minulý týden a prinesli plzenský.
Tak. Cestinu slisím uz 30 let (od Mámi, Dedi, Babi, Teti... kráce: pul rodini... od Spejbla, Hurvínka a Maxipsa Fíka), mluvit Cesky taky jde: rodina mi rozumí a do hospodi se taky troufám. Ale psát je teský. Hlavnje "Y" a "I" - a chybicí písmena.
Tak dále s letetctvím zýtra.. nebo pozdej. Musím krmit.
Dirk.
Cau,
Dirk.
Tady chybý písmena.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Mne zajímaj vetrone, vyuzít sílu prírody bud termiku nebo vítr na svahu.
Jeste nemám, ale trochu jsem naskocil na F3K/SAL/DLG vyhlídl jsem LongShot od Horejsího (a od jeho strani jsem nasel "stoupak.cz")
Krátce: Asi vám ukázu cím létam casto... (co lezí ve sklepe neni nic moc)
Dle velikost zacíname u 48cm rozpetí: "Eisvogel" (=Lunák, ale nemislejte na Ceský vetron)... moment, já vám ukázu:
Hned zatím tady mám elektrovetron "Callistic", 190cm rozpetí a z 2500mAh Lipol baterie vází 800g, Motor je Hacker A20/22L normalne to lezí v aute... taky ukázu:
Dále mám maketu 1:5 ASW24 (bez motor) na... Jak se tomu startu ríká, kdyz Letadlo tahne vetrone? nevadí... asi víte co myslým.
A na konec stavím Galánku na 1:3
Honzo, co si chtel vedet od elektrovetroních v nemecku?
Asi kazdý modelar kterého znám (a má náladu aspon nekdy létat vetronem) ma EasyGlider (anebo podobný).. zkromne mne... mne se material nelíbí a rád stavím.
Souteze ani nevím - já se zeptám v klubu.
Cau,
Dirk.
Tady chybý písmena.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jan Kubica
- Autor tématu
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
DirkBoehm napsal: Hned zatím tady mám elektrovetron "Callistic", 190cm rozpetí a z 2500mAh Lipol baterie vází 800g, Motor je Hacker A20/22L normalne to lezí v aute... taky ukázu:
To je nádhera, to jsi stavěl sám nebo je to stavebnice? Mám pocit, že jsem to někde viděl ...
H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Je to stavebnice od Andreas Decker: http://www.aff-cnc.de tám stisknete "Modellflugzeuge" potom "Segler/HLG" tam to najdete.
Vsechny díly CNC frézování laserem. Krídla jsou postavený na uhlíkových trupkách. Postavení toho elektrovetrone je spís jako Lego[TM]: Napred to slozíte a na konec na flasku tekutého lepidla (vterinovy : ) nasadíte jehlu od injekce a za dva noci to bude hotový. Byla to sranda to postavit a létam s Callisticem kdykoliv jsem na letisti.
Kdykoliv mám pocit ze bych mohl najít termiku sebou nesu i lehátko
A na konec tady jsou technické informace pro vás:
Cau,
Dirk.
Tady chybý písmena.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Juraj Bačiak
- Offline
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Obdržená poděkování 0
Pre Outrunner sa mi zdala pôvodne váha pre elektro nejaká vyskoká. Ale nakoniec som sa pustil do stavby so značným tuningom...
Trup zo stavebnice som nakoniec nepoužil, gondola je od nemenovanej firmy, tyčka od Mira Polonca.
Krídlo som doplnil brzdovými klapkami, mixujem ich aj ku smerovke. Poťah je z ikarexu.
Výsledná váha je tesne pod 600g. Letové vlastnosti su celkom dobré, ale samozrejme pri veternom počasí je už problém s tým lietať.
Použivam Callistic ako založný model, lietam väčsinou so Scorpionom.
Ešte fotky:
http://www.f5jfun.com/e107/e107_plugins/autogallery/autogallery.php?show=Archiv_2009%2Fcallistic
Juro.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
- Zimní liga F5J 2024/25 (7 Příspěvky)
- Zimní liga je 23.11.2024 zrušena.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Zdeněk
- 20. lis 2024 20:52
-
- Kluby / individuální členstvi SMČR 2017 (116 Příspěvky)
- Jistě sám dobře víš, že s pojištěním je to trochu složitější, pojistná smlouva SMČR...
- v Vážná témata / Důležité
- od Pavel Svoboda
- 17. lis 2024 13:18
-
- Soutěže 2025 (9 Příspěvky)
- LMK Hořice - zatím nepotvrzené termíny: 19.4.2025 RCEV 8.5.2025 F5L 14.-15.6.2025 F5J...
- v Vážná témata / Důležité
- od Petr Dušek
- 30. říj 2024 19:22
-
- Podzimní RCEP Náměšť nad Oslavou, 27.10. 2024 (4 Příspěvky)
- Po zralé úvaze jsme se kvůli malému zájmu rozhodli naši soutěž zrušit. Bylo by víc...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 25. říj 2024 08:55
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.