Honzo ta pravidla ale fakt nejsou žádný extrém, ty holt nejsi zvyklý na F3K, což je specifická záležitost tou spoustou úloh, ale v reálu si na to soutěžící za chvíli zvyknou a jsou v pohodě.
Ten komentář je míněn spíš tak, že elektro verze F5K v tom nedělá tolik komplikací a to je z hlediska pravidel v té poslední úpravě celkem pravda, zmatek dělá jen ta F3K část
Já jsem u F5K spíš zvědavý na něco mimo pravidla, totiž na to, jak velký binec a "opruz" bude to vyčítání výšek ne pro jeden, ale pro 5 startů, přijde mi, že tady je slušný potenciál ke komplikacím či dokonce sporům.
Podle mne by kategorie F5K mohla být celkem úspěšná, je to něco trochu jiného než F3J/F5J tou větší pestrostí úloh atd., svůj půvab mají i ty malé modely atd. Podmínkou asi je postupný nástup vhodných dostupných modelů. Zatím se objevují spíš přímé úpravy F3K s jiným trupem a ocaskami za ceny upřímně dost absurdní, to je ale dáno výrobou vyloženě ve stylu F3K s extrémními nároky na pevnost, což je ovšem u F5K z velké části zbytečné. Tady by nebyla vakuovka či křídlo z formy, ale laminované jen sklem, naprosto žádným omezením a cena by pak mohla být dost jinde. Určitě to stojí za sledování a nějaké pokusy, osobně jsem pak už začal prohrabávat staré krámy a vybírat, zda by se nějaké z mých starých F3K nedalo "elektrifikovat", vidím to docela nadějně