file Pravidla RCEV pro rok 2022

Více
06. říj 2021 10:03 - 06. říj 2021 10:05 #24487 od Radek Novotny
Po mnoha letech platnosti pravidel RCEV bez jakýchkoliv úprav jsem podal po přínosných diskusích a vašich návrzích návrh na úpravy pravidel RCEV pro rok 2022.

Kromě uhlazení pár formulací se jedná se především o následující důležité úpravy:

a/ Povoluje se použití FW pro výškoměry, který umožňuje bezpečnostní restart motoru. V případě jeho využití je "0" za letový pokus. FW musí být stejně jako v F5J schválený FAI, tedy na jejich oficiálním seznamu. Např. pro Altis V4 je to FW 5.9. Povolení restartu je třeba uvést v propozicích.

b/ Vzdálenost startovišť/přistávacích bodů se mění z 15m na 10m, Stejně jako v F5J.

c/ Upřesnění formulace ohledně dotyku modelu se zemí/pevnou překážkou v pracovním čase a případné pokračování v letu po uplynutí pracovního času.

Vzhledem k tomu, že ten zmíněný FW5.9 není tak úplně spolehlivý, a už se mi osobně několikrát stalo, že se motor v nouzi nespustil, tak bychom neměli přijít o ty naše sportovně-kulturní vložky při pohledu na prchající piloty nebo pomocníky. ;)
Poslední změna: 06. říj 2021 10:05 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
07. říj 2021 06:33 #24491 od Vladislav Plichta

Radek Novotny napsal: Po mnoha letech platnosti pravidel RCEV bez jakýchkoliv úprav jsem podal po přínosných diskusích a vašich návrzích návrh na úpravy pravidel RCEV pro rok 2022.

Kromě uhlazení pár formulací se jedná se především o následující důležité úpravy:

a/ Povoluje se použití FW pro výškoměry, který umožňuje bezpečnostní restart motoru. V případě jeho využití je "0" za letový pokus. FW musí být stejně jako v F5J schválený FAI, tedy na jejich oficiálním seznamu. Např. pro Altis V4 je to FW 5.9. Povolení restartu je třeba uvést v propozicích.

b/ Vzdálenost startovišť/přistávacích bodů se mění z 15m na 10m, Stejně jako v F5J.

c/ Upřesnění formulace ohledně dotyku modelu se zemí/pevnou překážkou v pracovním čase a případné pokračování v letu po uplynutí pracovního času.

Vzhledem k tomu, že ten zmíněný FW5.9 není tak úplně spolehlivý, a už se mi osobně několikrát stalo, že se motor v nouzi nespustil, tak bychom neměli přijít o ty naše sportovně-kulturní vložky při pohledu na prchající piloty nebo pomocníky. ;)


jen doplním Radku, tak jak jsi pravidla zaslal na KLeM, taky byla schválena, resp. jejich úprava. viz výše...

Clouseau
aktuálně RES / ERES
bývalý pilot RCV2,RCEA, RCAS a RCEV

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.191 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám