file Teorie vs praxe s nastavením výškoměru

Více
13. dub 2014 18:44 #12168 od Petr Dušek
První soutěž RCEV je za dveřmi, a já už jsem obdržel dva dotazy, jaký FW výškoměru má být použit pro výškoměr. Z pravidel mi to není úplně jasné. Kdo bude mít F5J FW (5.4) tak tam je to jasné, ale co když chce mít někdo možnost znovu zapnout motor? Jaký FW a jaké nastavení je nutno použít, aby to po opakovaném zapnutí nulovalo výšku??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
13. dub 2014 20:20 #12170 od Aleš Krátký
Tak já bych u ne-fai fw

zakázál
-výškove vypnutí
-restart soutěží.

nařídil
-časové vypnutí

povolil
-nouzové spuštění motoru.

kontroloval bych pak všechny finalisty na správné nastaveni FW.

Ale nejsem trenér, takže...

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 05:28 #12173 od Jaroslav Kuba
To se ale moc zkontrolovat nedá. A už vůbec ne na letišti. Pokud povolí ne FAI firmware, tak už nezkontroluje nic. A když bude vyžadovat FAI firmware tak se nepodaří zapnout to nouzové zapnutí motoru.

Tady je to opravdu trochu problém. Možná by jsi mohl do budoucna zařídít nějaký firmware pro RCEV se svým číslem a s možnostmi co dovolují pravidla RCEV.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 05:45 #12174 od Aleš Krátký
proc to nezkontrolujes ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 05:50 - 14. dub 2014 05:51 #12175 od Jaroslav Kuba
No je spoustu možností jak to přenastavit před kontrolou. Takže to asi nemá ani smysl.
Kdo bude chtít podvádět tak může. Přinejhorším bude dělat blbého že tomu nastavení nerozumí.

A jak se bude trestat, špatně nastavený výškoměr?
Poslední změna: 14. dub 2014 05:51 uživatelem Jaroslav Kuba.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 06:08 #12176 od Aleš Krátký
no ja bych pred finale kontroloval vsechny finalisty.
v pravidlech je jasne psano, ze za spravne nastaveni vyskomeru odpovida soutezici.

postavis se do readyboxu, ero projde kontrolou, a jdes na startoviste. imho zjednoduseny test spocita v tom, ze pustis motor, vypnes motor, zvednes ero nad hlavu, ukaze 2 metry, a pustis motor znova. vyskomer musi ukazovat nulu nebo "---"

ja osobne v tom problem nevidim teda.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 06:21 - 14. dub 2014 06:26 #12177 od Jaroslav Kuba
Toto by to šlo. Tento test je dost průkazný. Toto by mohlo stačit.
Ale když si někdo nastaví limit výšky 199m tak to nepoznáš.

Já právě nevěděl, zda i ne FAI firmware ukáže nulu po druhém spuštění motoru.
Poslední změna: 14. dub 2014 06:26 uživatelem Jaroslav Kuba.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 07:25 #12180 od Petr Dušek
V případě nějakého protestu uděláme zkoušku tak jak popisuje Aleš, to by mělo odhalit případně špatné nastavení.

Druhou možností by bylo, kdyby naše F5 komise rozhodla v rámci okamžitého bezpečnostního opatření o zákazu opakovaného startu motoru a byl by klid, pak by byl povolen už jenom FAI firmware u všech výškoměrů.

Dle neoficiálních informací ze zasedání CIAM FAI pravidla F5J zůstávají beze změny, takže ani tam se s nějakým restartem do budoucna nepočítá.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 07:29 - 14. dub 2014 07:35 #12181 od Aleš Krátký
Diskuse o tom, jak správě nastavit výškoměr pro RCEV.
spojeno z vlákna o Altis V4.

Nazapomínejme na to, že se jedná o bezpečnostní prvek. Pokud se neosvědčí může se navrhnout k vyškrtnutí příští rok. To asi problém není.

Také je zde možnost Druhého pokusu o let, který s tím tak trošku souvisí, neboť přitáhnutí na letiště (říkejme tomu NOUZOVÉ přitáhnutí na letiště) znemožňuje tento druhý pokus.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Poslední změna: 14. dub 2014 07:35 uživatelem Aleš Krátký.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. dub 2014 11:45 #12190 od Aleš Krátký

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.476 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám