× Všechny otevřené přihlášky jsou k dispocizici zde : stoupak.cz/souteze/kalendar-akci/prihlasky

file RCV2 + F5J s pevnou výškou

Více
11. zář 2019 11:50 #22170 od Pavel Svoboda

Milan Chalupník napsal: Komunitou F3J/RCV2, která potřebuje vypomoci s účastí,.. Martin Rajšner napsal: .....

Milane a proč Rajšneři neudělají normálně F5Jéčkouvou ? : - )

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2019 18:46 #22171 od Milan Chalupník

Milane a proč Rajšneři neudělají normálně F5Jéčkouvou ? : - )

To není nová dvousoutěž, jsou to náhradní termíny za odložené soutěže RCV2.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 06:44 #22173 od Pavel Hloušek
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
pánové nezlobte se na mě, ale na jedné straně poslouchám, jak nedokonalá sou klubová pravidla RCEP a že je nelze dát do schvalovacího procesu na ofiko kategorii a na druhé straně tady bezostyšně tvoříte prasopsy a krysolvy z oficiálních ( RCV2 ) a skorooficiálních ( RCVN ) kategorií. Jak ste přišli na to, že pravidla RCV2 či prozatimní RCVN umožňují létat s modelem poháněným motorem? V obou případech se hned na začátku pravidel píše: Model letadla bez pohonné jednotky Proč si to nepojmenujete třeba prasopes 1 a nedáte si to do ostatních akcí jako my RCEP?
Nic ve zlém, ale nějak tomu nerozumím. Doufám že sem se nikoho nějak nedotknul

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 07:39 - 12. zář 2019 07:41 #22174 od Tomas Hruby
Pavle, tohle je ale naopak velmi dobrá otázka, která není od věci a možná naráží na podstatu problému...
Podle mne je rozdíl v tom, že u zimní RCVN to vlastně nikdo nebere jako soutěž, ale jako "udržovací tréning", kdy se samozřejmě o vítězství pereme, ale upřímně to moc neřeší fakt nikdo, naopak rozšíření o elektry vede k větší účasti atd.
U RCV2 se uvidí, ale nejspíš to bude podobné. Vzhledem k tomu, že se nepřepočítává, pilot s elektrou výsledek "klasikáři" nepokazí, dost možná dojde i na dohodu, že se elektry škrtnou z výsledků posílaných do žebříčku.
Tohle vše vede k tomu, že ty věci debatované u RCEP vlastně nikdo neřeší - motor "nějak vypne ve výšce X" a to je asi tak vše. Prozradím ti, že v Poříčí se dokonce konal případ, kdy jeden elektroletec neměl výškoměr vůbec, tak prostě počkal, až vedle odstartuje F3J na navijáku a pak letěl vedle něj "tak asi stejně" :-) :-)

Problém ale nastane v momentu, kdy bys z toho chtěl udělat naprosto plnohodnotnou kategorii s oficiálními pravidly, kde se například může po nějaké době pořádat i MČR - v tu chvíli legrace končí a začnou vybublávat problémy, kterých je bohužel až dost. Já ti na rovinu řeknu, že nevím, jak to optimálně řešit, je to jen výběr problematických variant. Víš dobře, že třeba tu tvoji ideu s využitím F5J výšky pro kontrolu jsem ti spíše chválil, není to o nějakém automatickém odmítání. Jenže pořád to je výběr z řešení, která plně vyhoví na "srandaakci", kdy člověk nad spoustou věcí mávne rukou, ale v momentu vážněji míněné akce by mě za jisté shody okolností začaly štvát velmi vydatně.
A jak jsem už psal - nemáme si co vyčítat, ALES moc skvěle nefunguje vůbec nikomu, třeba v UK to hodně chtěli a létali to pomalu jako první (ještě před F5J), ale taky to vyšumělo...
Poslední změna: 12. zář 2019 07:41 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 08:16 - 12. zář 2019 08:38 #22175 od Pavel Hloušek
těm argumentům proč ty akce děláte tak jak je děláte já Tome rozumím, a vůbec s tím nemám problém. Nerozumím ale tomu, proč to roubujete na ofiko kategorie. Přece když dám do kalendáře např soutěž RCV2 nebo RCVN, tak si z toho nemůžu dělat takovouhle cochcárnu. Nebo jo? To si pak můžu dát do kalendáře soutěž F5J a do propozic pak napsat, že to budeme lítat podle RCEP?
Poslední změna: 12. zář 2019 08:38 uživatelem Pavel Hloušek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 11:14 #22176 od Tomas Hruby
U RCVN to nemá cenu řešit, tato kategorie nějak došla do pozice "specifika", které se létá na jediném místě v ČR a ještě výhradně mimo běžnou sezónu, tak tam si může pořadatel dělat do značné míry co chce :-) Dělám si legraci, ale jen trochu - tohle je opravdu atypická situace, kdy kategorie sice žije aktivně a počet pilotů není jen symbolický, ale přitom na jediném místě atd., nedá se to brát za obvyklé.

U RCV2 mne popravdě něco podobného jako tebe napadlo taky. Tenhle víkend beru spíš jako zpestření a experiment, pokud by to ale vzbudilo zájem, tak by se to asi nějak řešit muselo (asi minimálně ve vazbě k ročním žebříčkům). V tomto případě bych spíš řekl "nepředbíhejme"...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 11:45 #22177 od Tomáš Hlavinka
Zájem to jistě vzbudí, stejně jako RCEP u nás okolo a nebo pevná výška elekter na soutěži RCVN v Poříčí. Proč bys tam taky Tome vlastně jezdil, kdyby to zájem nezpůsobovalo. Můžete argumentovat jak chcete. Můžete vymýšlet milion důvodu proč jim to nefunguje, že to má jakousi uměle vytvořenou hromadu problémů a že to do budoucna určitě nepůjde a to i přesto, že jste na té soutěži ještě ani nebyli! Nakonec kluci si to stejně budou lítat jak jim vyhovuje a je jedno jestli se to jmenuje RCEP, nebo RCVN/RCV2 s pevnou výškou. Jde o alternativu!!

Ukažte jinou jednoduchou kategorii alternativně k F5J, tak jak tomu bylo po víc jak 2 desítky let u F3J/RCV2. Stopalcovky alternativou k F5J teda určitě nejsou!!
Obhájci F5J a k těm se řadím i já by měli být rádi za RCEP, né házet klukům klacky pod nohy!!

....Franto kup si starší lítaný eF5jkéčko a jezdi se mnou na pořádný soutěže a nelítej si jen tak za barákem!! Ty Tome já na to seru protože na ty tři jednodenní soutěže za rok, když nepočítám monstra akce na Sázavě a MČR se to nevyplatí. Však to starší lítaný zas tak drahý není.... ty nejde o prachy, jde o to, že celý rok se starám o model, aby byl v letuschopném stavu, držím krok s konkurencí občas starší prodám a koupím zase trochu mladší, celý rok mi to zavazí v dílně a pak jedu na 2 soutěže! No, ale Franto, když nebudou okolo Ef5Jéčka, tak můžeme jezdit mezi tím s velkým ptákem i na RCEP, kterých bylo letos v kalendáři už 16 soutěží. No to je jiná, tak do toho jdu......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 12:12 #22178 od Milan Chalupník
Stručně řeknu svůj názor, pevná vypínací výška je dobrá alternativa k dosud létajícím "špagátovým" F3x,RCV2, aby se to mohlo společně snést na těch obyčejnějších akcích. Alternativou k F5J bych určitě viděl měřenou volitelnou výšku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 12:12 #22179 od Pavel Svoboda
U RCV2 a F3J bylo dobrý, že šlo lítat se stejným modelem obě kategorie.
Neznám pravidla RCEP,RCVN ...., ale je to zbytečně kategorii.

Za mne kategorie pro "začátek" třeba RC5J (už to slyším ... další kategorie : - ).
1. model - max. rozpětí 4000 mm (jako F5j) - lítam se vším co má vrtuli
2. výškoměr - stejně jako F5j
3. výška :
a) 0 až 100 metrů 0 bodů - omezí se nízké starty
b) 101 až 200 - mínus 0,5 za každý metr - jako F5J
c) 201 a více mínus 3 body za metr - jako F5j
4. pracovní čas 10 minut a letový 7 minut (jako RCV2)
5. přistání stejně jako F5J
6. rozlosování soutěžících jako F5J
7. body za let jako RCV2 - tj. nepřepočítávat na 1000
8. bez škrtacích letů a bez finále - protože nepřepočítáváme na 1000

Všichni piloti "vepředu bez" stejně mají v garáži tu "prokletou vrtuli" ...

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2019 12:28 - 12. zář 2019 12:37 #22180 od Tomáš Hlavinka
Pavle nejsi daleko od reálných pravidel RCEP, podle kterých se už 2 roky lítá

1. model - max. rozpětí 4000 odpovídá pravidlům RCEP
2. výškoměr - stejně jako F5j odpovídá pravidlům RCEP
3. výška : Pro pořadatele to je počítání navíc, které stejně skončí u NTB a obsluhy kterou nemá!! každý ať si lítá jak chce, divočáci trénují na F5J z 20m, strejda s 2,5kg 8x opravovaným omotorovaným Pefectem poletí do 180m,
a) 0 až 100 metrů 0 bodů - omezí se nízké starty
b) 101 až 200 - mínus 0,5 za každý metr - jako F5J
c) 201 a více mínus 3 body za metr - jako F5j
4. pracovní čas 10 minut a letový 7 minut (jako RCV2) odpovídá pravidlům RCEP
5. přistání stejně jako F5J je přísnější dle RCV2 a F3J
6. rozlosování soutěžících jako F5J to je přeci nepotřebná blbost, proč když se nepřepočítává?? Navíc potřebuješ soft NTB s obsluhou
7. body za let jako RCV2 - tj. nepřepočítávat na 1000 odpovídá pravidlům RCEP
8. bez škrtacích letů a bez finále - protože nepřepočítáváme na 1000odpovídá pravidlům RCEP
Poslední změna: 12. zář 2019 12:37 uživatelem Tomáš Hlavinka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.741 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám