file Ověřená volba reglu pro Daidalos 230/250

Více
25. čen 2014 09:59 #12730 od Jiří Kotrba
Od r.2012 jsem v Daidalu 230 měl regl.MTA 40 - BEC 5A / 5V , 43gr. a mot.Aeolian 2826 ,1400kv od emotors.cz a acu 3S/1000 a vše OK i při nastavování na stole ( regl. normálně horký ).
Nedávno se mi líbil tenký regl.HK.40 A /SBEC , který tam byl asi dva měsíce , včera jsem ho rychle zase vyndal :
- po tvrdším přistání ( nastavování airbrake/camber) se mi uvolnila desticka serv a než jsem to opravil a nastavil , tak regl vysadil
( krátké opak. pi-pi) asi po 20ti min., po restartu Ok a pak opět vysazení / a dost horký.Tak jsem vrátil regl MTA 40 - BEC 5A/5V.
DOTAZ : protože je mezi všemi uživateli stoupáku Daidalos 230/250 hodně používaný nemáte někdo konkrétní typ na konfiguraci
pohonu a hlavně ověřeného REGLU ? Dík, za pomoc.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
26. čen 2014 05:30 #12737 od Petr Koláska
Já už druhý rok lítám se sestavou Xcontroller XC45-L (regl Dualsky)+ XM2826EA-9 (motor Dualsky)+ Gravity 1550 (LiPol 2s1p). Bez jakýchkoliv problémů. Je to spíš RCEK pohon, takže lehce (dost) přetížený, ale jak říkám, bez nejmenších problémů. Nicméně náhrada baterie za 3-článek a výměna motoru za například XM2834EA-9 nebo XM2830EA-10 by tomu myslím si jen prospěla, zejména proto, že je to letadlo de-facto teď už jen na RCEV :) Časem..... ;)
Cenově je to taková nižší střední třída, regl 450,-, motor 900,-, baterie 300,-

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čen 2014 05:53 #12738 od Jiří Kotrba
Bude to tím , že jsem uvolněnou destičku serv a následné nastavováni nul VOP/SOP dělal asi 30min. na slunci i když to
bylo ráno na letišti Velká Dobrá a moc nehřálo. Tříčlánek do Daidala 230 ( viz foto) je pro RCEV ale hlavně proto , že jsem
ho dal kousek za Aeolian abych nemusel dovažovat. Po výměně HK 40A SBEC za MTA 40A jsem doma na stole znova
nastavoval asi 30min. a o.k.
P:S:Dal jsem si "vyhledávání "na konfiguraci tříčlánek / regl / motor / daidal 230 - ale hodilo mi to pouze můj dotaz.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čen 2014 12:59 #12746 od Petr Dušek
HK 40A SBEC je míněno jako tenhle "blue series" regl??
www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1143...peed_Controller.html

Objednával jsem jich kamarádům do klubu několik a šlapou bez problému, aby vyhořel jenom na ladění serv na zemi se mi nezdá.
Jinak pokud chceš jistotu, tak SPIN 33A používám od začátku co se RCEK lítá, YEP 40A bych se taky nebál. Pokud to má být na tříčlánek, tak motor 2830 asi 1200KV (např. XM2830EA-9) a vrtule 9x5 až 10x6, podle toho jak to má rychle stoupat...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čen 2014 15:01 #12748 od Jiří Kotrba
Je to přesně on, tak nemusím posílat fotku ( levný od Hnízdila ), nevyhořel , ale než jsem zalepil , nastavil znovu serva a upravil
výchylky butterfly ( tvrdé přistání/ daidal o.k./ uvolněná destička serv VOP/SOP) , tak cca po 25-30min dost hřál a dal vysazovací
krátké pi-pi , ero bez ovládání.Po restartu o.k. ale do vzduchu už ne.
P.S. dík za radu, zatím na zítra regl a motor od P.Steina (emotors.cz / Mytech) a objednám Spin 33, stejně jsem chtěl 4ks DEANS-ů.
Jinak Hnízdil měl YEP 40 A , teď nevím , z Cumula mi zůstal XM2834EA-7 , ten by se hodil do Cirruse, ale na Daidala 230 se zdá silný.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čen 2014 15:22 #12749 od Jiří Kotrba
Co takhle do Daidala 230/ 250 dát Castle Tallon 35 , namísto JETI Spin 33A ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čen 2014 19:00 #12750 od Petr Dušek
Talon 35 je určitě dobrá volba, a navíc je asi o tři stovky levnější :) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čen 2014 19:35 #12751 od Bohumil Belan
Regulátor HK 40A SBEC používam s motorom AXI 2208/20 už rok bez problémov, rovnako ďalší dvaja členovia klubu. Problém som mal s motorom TGY ktorý previnul už zosnulý Miro Horecký (MIHO) hruším drôtom. Pri rozbehu bral motor viac ako 50 A a regulátor nepravidelne vypínal. Podľa Petra Dušeka je možná chyba v tom že regulátor vyhodnotil plne nabitý dvojčlánok ako vybitý trojčlánok a vypol. Doporučoval nastaviť regulátor na NiMH články a sledovať pokles napätia iným spôsobom. Ja som sa vrátil ku motoru AXI a problémy ustali.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čen 2014 08:11 #12753 od Jiří Kotrba
HK 40 A SBEC Dark Blue mám v omotorovaném THOWTovi , kde je 2S 850 mAh ( viz foto) a je o.k. Problém je v acu 3S a taky
že rc.servis.cz ( Hnízdil ) nemá k HK prog.card. ( má jen jednu pro sebe).Tak jsem to zkoušel a HK šly programovat kartou HD Power.
Tady může být chyba. Ale dost experimentů., Daidal 230 si to nezaslouží, proto jsem to nazval " Ověřená volba reglu " a dík za radu.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.397 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám