file Nové F5J z LMK Nová Paka.

Více
29. úno 2016 18:29 #16279 od Jiří Muhl
Ahoj, zdravím všechny příznivce elektrovětrońů. Představuji dalšího nového Brdˇase z dílny LMK Nová Paka. Éro váží 1400g. Osazení elektronikou je stoprocentní čína. Motor je MTM/2836, serva Corona DS 939MG. Zálet byl v neděli 28.2.2016 a dokonce to i letělo.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
29. úno 2016 19:32 #16281 od Martin Horák
Kluci gratulace, jste móóc šikovní. :) :) :) Kolik to má rozpětí a prosím další poznatky z lítání .Díky Martin

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2016 12:37 #16290 od Jiří Kotrba
Vypadá to na 3m-trovku, to by šlo dát na trup K3000-ky .( možná ).
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2016 20:49 #16305 od Bedřich Koros
Hezké , lehké letadlo Jirko.
Můžeš prosím sdělit něco více o gondole - zajímaly by mne rozměry a výrobce.

Díky Béda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2016 08:51 #16312 od Petr Semerák
Ahoj Bédo, odpovím za Jirku, výrobce su já. Gondola má 745 mm celkem, před křídlem 400 mm, na motor od průměru 30 mm. Váží 82-90g podle provedení. Trubka dl. 1170 mm má 35 - 48 g. Gondola je dost dlouhá na to, aby se dalo éro vyvážit jen komponenty s 85 g motorem a dvoučlánkem při celk. délce 195 cm.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2016 11:02 #16316 od Petr Dušek

Petr Semerák napsal: ... při celk. délce 195 cm.

Není to trochu hodně?? 4m Maxa má délku trupu i s kormidlem a kuželem "jenom? 1785mm

Jinak ty hmotnosti gondoly a trubky jsou super, i když já raději preferuji lehce pancéřované modely s pár gramy uhlíku navíc :) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2016 11:54 #16317 od Petr Semerák
No zkrátit si to může každý podle chuti, dávám přednost delším trupům, já k němu mám křídlo 3,96 m.
Ještě pro doplnění - to Jirkovo éro na fotkách má rozpětí 3,60 m. Je to celé náš vlastní návrh, konstrukce i výroba, kolegové už chystají další bratřčky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. bře 2016 17:06 #16371 od Petr Semerák
Tak jsme byli dnes odpoledne porovnat velké ptáky, až na ledový vítr to bylo pěkné....
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. bře 2016 18:09 #16372 od Martin Beseda

Petr Semerák napsal: Ahoj Bédo, odpovím za Jirku, výrobce su já. Gondola má 745 mm celkem, před křídlem 400 mm, na motor od průměru 30 mm. Váží 82-90g podle provedení. Trubka dl. 1170 mm má 35 - 48 g. Gondola je dost dlouhá na to, aby se dalo éro vyvážit jen komponenty s 85 g motorem a dvoučlánkem při celk. délce 195 cm.

Petře, trup už je hotový? Bude k prodeji, nebo jenom pro vlastní potřebu?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. bře 2016 08:24 #16373 od Petr Semerák
Ahoj Martine, trup je hotový dávno, jen jsem neměl po ruce foto hotové gondoly..... Kdybys měl zájem, napiš mi na semerakp(zavináč)fsv.cvut.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.527 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám