- Příspěvky: 246
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 5
Castle Talon 25
- Miroslav Kopecký
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Horák
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 115
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2077
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Horák
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 115
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-

Jinak 25A by měl vydržet trvale "do vybití baterky", viz popis u Ivana www.horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=2360 .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan Chalupník
-
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 568
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 27
Martine, to co máš na fotce není Talon, ale "obyčejný" Castle Phoenix 25A, který má jenom 3A lineární BEC. Záleží na tom jak máš moc "žravá" serva, aby jim to stačilo??
Martin píše:
Mám tam 4x Servo Dymond D-47 a 2x Hitec 55 ,už jsem s tím lítal RCEK a nebyl jediný problém ,tak snad u 100 palcovky to nebude jiný.Samozřejmě dvou článek. Martin
Ze zajímavosti jsem se podíval po webu, jak je to s těmi ampéry u tohoto BECu. Jsou tam dva lineární stabilizátory zapojené paralelně, každý má psáno 1A max., ale krátkodobě, (bez uvedení času), záleží na odvodu tepla ze součástky, nebo do zkratu jsou schopny dát i 2A každý, a až při 100°C, tzn. celkem až 4A za nestandartních podmínek, normálně 2A, což často v případě dvoučlánku a úsporných nedigitálních serv stačí. Je to sice už teoreticky na doraz, ale podle zkušeností Martina funkční. Starší manuál píše o max. 4 servech, proud uváděli 1,5A, to byla ještě doba NiMH, Li-Polky ta nezmiňují.
static.rcgroups.net/forums/attachments/2...0amp%20-%20front.jpg
www.ti.com/lit/ds/symlink/lm2940c.pdf
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2077
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Doporucuji každému "kvedlat" vsemi pakami a osahávat regulator.
Ja mam v RCEV pohon z RCEK, regl jen stary Dualsky 30, byl tam a nemusel jsem nic letovat. Bez problemu a uz hodne dlouho.
Na velikosti serv jsem moc nesetril, mam tam 4 x digital Nexus 11mm (nejake zbytky) a 2x Atlas 09SCD.
Zvazoval jsem taky Talona 25 ale dam tam T. 35. Sichr je sichr a "srdce" je lepsi předimenzovat.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Miroslav Kopecký
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 246
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 5
...
"Motor se nerozběhne bez správné sekvence činností při zapojení
1. Zapněte vysílač a přesuňte páku plynu do střední polohy
2. Když používáte externí regulátor napětí (a červený vodič v servokabelu je přerušen), zapněte přijímač.
3. K regulátoru připojte baterii. Ozve se trylek a pípání. Počet pípnutí odpovídá počtu článků baterie.
Regulátor je sice elektricky připojen, ale ještě není aktivován (programové připojení). Začne fungovat teprve v
okamžiku, kdy dostane z přijímače signál nulového plynu.
4. Když chcete odstartovat, přesuňte plynovou páku vysílače na minimum (nulový plyn).
5. Tím se regulátor aktivuje (programové připojení). Motor tuto akci signalizuje trylkem.
Když regulátor neodpočítá počet článků, nebude aktivní automatické odpojení při poklesu napětí. Nestartujte. Přesvědčte se, zda je baterie plně nabitá
Poznámka: Když je naprogramován režim autokalibrace, vždy nastavte před startem plný plyn, aby se
mohla načíst jeho velikost""
Jsem od jiných reglů zvyklý, že naopak při zapojení musí být plyn v 0, jinak přejde regulátor do programovacího modu. Znamená to, že u Talonů je to jinak?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- RCEP Prostějov 1 (1 Příspěvky)
- Ahoj Všechny příznivce pevné výšky zveme na naši jarní soutěž, která se koná v sobotu...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Petr Loutocký
- 15. dub 2025 06:57
-
-
-
- Soutěž F5J 12.4.2025 Poříčí n.S. (8 Příspěvky)
- Díky moc, ikdyž chybička se vloudila. A to počasí je v našem případě vždycky klíčová...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Milan Chalupník
- 14. dub 2025 11:59
-
-
-
- RCEP Česká Třebová 2025 - Memoriál Jaroslava Tupce... (1 Příspěvky)
- Ahoj, v průběhu soutěže jsem pořídil na mobil několik záběrů ze soutěže. Jsou to jen...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Lubomír Šášek
- 13. dub 2025 22:19
-
-
-
- 14. Samba Cup F5J (1 Příspěvky)
- Samba Cup F5J 2025 je zpět! Propozice k soutěži jsou již zveřejněny – věnujte jim prosím...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Aleš Krátký
- 07. dub 2025 17:22
-
-
-
- RCEV Hořice 19.4.2025 (1 Příspěvky)
- Ahoj piloti, zvu vás na naši velikonoční soutěž RCEV do Hořic. Přihlášky jsou otevřeny....
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Petr Dušek
- 01. dub 2025 19:05
-
-
-
- Nechtěné spuštění motoru (7 Příspěvky)
- Přesně tak, hledá se to blbě. Teď už mě napadá akorát vylučovací metoda. Začal bych...
- v Letecké kategorie / F5J
- od Pavel Hloušek
- 29. bře 2025 06:01
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.