Letovky F5J
- Aleš Krátký
-
Autor tématu
- Offline
- Administrátor
-
to už mi přijde jako fakt masakr.
za chvíli budeme pod 1kg

www.facebook.com/groups/332833164809/?fref=nf
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Luboslav Nagy
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 39
- Obdržená poděkování 2
No ale ved na to mame riadiace struktury ako v inych sportoch a ak je potrebne upravit pravidla pre dobro sutaze mozu tak spravit a kludne stanovit minimalnu hmotnost.
Na druhu stranu je po technickej stranke zaujimave kam az sa tie hmotnosti vdaka F5J dostali.
Ľuboslav Nagy
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Miroslav Rišo
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 41
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 2
www.facebook.com/media/set/?set=a.110141...5130401538032&type=3
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-

Jinak bych ale to odlehčování zase neprožíval přehnaně. SItuace, kdy to smysl má, se samozřejmě najdou, ale není jich zase tolik. Podle mě byl bez diskuse přínos při poklesu s 2kg na 1,6kg. Při odlehčení na 1,3kg už to tak propastné nebylo, ale pořád to bylo přínosem dost často. S dalším poklesem se ale klady dále ztenčují, podle mě by to pro skutečný přínos už chtělo i jiné profily atd., prosté odlehčení "běžného F3J" se nejspíš zastaví někde kolem 1200g, pak už to bude sporné.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
-
Autor tématu
- Offline
- Administrátor
-
Samozřejmě to má své využití, o tom žádná.
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- bohuslav majercik
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 69
- Obdržená poděkování 1

Infinity má pri ploche 74,6dm ,letovku od 1100g ....pritom je to pevnostne predimenzované, pri použití 15g/dm carboline sme na hrane 12g/dm ale je otázne či to má zmysel.Pevnosť a odolnosť by šla výrazne dolu .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Peter Maňka
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 22
- Obdržená poděkování 0
Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Navíc plati, ze cim vetsi eroplan, tim vetsi zatizeni.
Porovnava se totiž neporovnatelne: hmotnost roste s velikosti rychleji, nez plocha.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Peter Maňka
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 22
- Obdržená poděkování 0
Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- MISTROVSTVÍ SVĚTA F5J Argentina (7 Příspěvky)
- GRATULACE !
- v Letecké kategorie / F5J
- od Pavel Svoboda
- 07. bře 2025 15:29
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.