file REGL DYS BL30A Mini 30A BLHeli

Více
15. led 2017 09:40 #17830 od Pavel Svoboda
Nemá někdo zkušenost z koptéráckým reglem DYS BL30A Mini 30A BLHeli pro F5J ?
Je krásně malý a váží 14,5 gramů.
Nebo je požití koptérackých reulátorů pro naše stroje špatná myšlenka ?

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
15. led 2017 09:58 #17831 od Tomas Hruby
V F5J jsem to nezkoušel, ale zato v copterech o tom vím skoro všechno a samozřejmě jsem koukal i na jiné parametry...
Za mne jsou klady velikost a hmotnost (s výhradou viz dále), výkon, v copteru jsem přes podobný opravdu honil plných 30A a šlape.
Ale problémy jsou taky - nemá BEC, určitě nepojede v letadle bez použití programátoru, default nastavení je jiné (musí se povolit klasické PWM atd.). A co je nejhorší, je dost nejednoznačná funkce brzdy. Ty regly pro racecopter totiž nemají klasickou brzdu, ony vesměs brzdí dynamicky pro rychlé změny otáček (tzv. DampedLight), ale trochu se obávám funkce klasické letecké brzdy. Bude asi potřeba trochu laborovat s firmwary, dostupných variant je celá řada. Viz třeba thread github.com/bitdump/BLHeli/issues/127 - tam právě někdo toto řešil a musel si udělat vlastní firmware s modifikací pro brzdu.

Za mne je na tom lákavá cena, ale s tou velikostí bych tak nadšený nebyl, Talon25 je podobný, ovšem má v sobě i BEC, takže jsou jeho rozměry konečné, zatímco u copterového se bude muset ještě řešit externě. Pokud chceš laborovat a ušetřit, tak ti nicméně dávám slušné šance na úspěch, ale jen za předpokladu, že máš trochu vztah k počítačům a hrátkám s variacemi firmwarů, bez toho to moc reálně nevidím. JInak ten člověk, co jsem zmiňoval výše to předělal pro FVT LittleBee www.banggood.com/FVT-LittleBee-20A-ESC-B...40.html?rmmds=search , takže bych asi volil tento, kde už zřejmě funkční glider verze je (případně 30A verzi - www.banggood.com/FVT-LittleBee-30A-ESC-2...02.html?rmmds=search ).
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. led 2017 11:24 #17832 od Pavel Svoboda
Tome díky za potvrzení správné cesty.
Brzda není problém, ale nedaří se zprovoznit . Regl se chová zvláštně.
Při testech se buď nerozjede vůbec a nebo zničeho nic motor začne vynechávat.
Motor má kv 5500 a Kastl 25 A nepřežil ( měřený odběr na zemi 27 ).
V případě Megy s kv 2110 nebyl problém.

Ještě DYS - nejlepší setup vypadá takto (ale je stále nepoužitelný )

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. led 2017 13:00 #17833 od Tomas Hruby
Podle me musis dat enable pwm input na on a pak mozna zmenit tu pwm frequency, pak by se to melo normalne tocit a chodit s beznym rx. Ale brzda muze potrebovat i jiny firmware, to by bylo na vetsi pruzkum.
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. led 2017 14:34 #17834 od Pavel Svoboda
tak stejný stav

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. led 2017 07:49 #17835 od Tomas Hruby
Ještě jiný dotaz - blbne to jen s tím motorem kV5500 anebo i s Megou? Co si totiž pamatuji u copterů, tak občas někdo reportoval problémy, když se regl dobrý v běžném copteru (motory s kV tak nejvýš 2600) použil na microcopter, kde je sice daleko menší proud, ale zase ty mrňavé motory mají kV 4000 a více (i 10000). Některé ESC to prostě nedaly...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. led 2017 12:39 - 06. bře 2017 15:29 #17836 od Pavel Svoboda
blbne pouze motor s kv 5500. Talon 25 už to nereozdejchl vubec a DYS se stále brání.
DYS jede cca 10-15 vteřin a po ubrání "skolabuje" - potom reset a celý příběh začne znovu.
Nastavení pwm frequency a pwm input není kritické. Frimware Simonk nebo BlHeli - taktéž skoro stejné.

Typuji, že bude třeba hledat jiný regl třeba XRotor Micro BLHeli má i kondenzátor v SMDečku .

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 06. bře 2017 15:29 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. led 2017 14:44 #17837 od Tomas Hruby
Souhlasím, že ten odkázaný DYS je starší, ten velký elektrolyt je jeden znak (žádný moderní copter regl už ho nemá), druhý znak je ten ATMEL/SimonK loader (byť tam pak je BLHeli), to taky novější nemají, tam je od BLheli i loader.

JInak mě ale udivuješ s tím Talonem, já létám celou sezónu s tou pohonnou jednotkou Reisenaur právě s Talon25 naprosto v pohodě. A tam je motor dokonce s kV6400, Talonu to zjevně problém nedělá...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. led 2017 08:20 #17839 od Ivan Horejsi
Muzes Pavle poslat cely popis pohonu?
Zajimalo by mne proc to shorelo tak bych to dal do stroje.
Absence kondenzatoru muze byt drsna pro baterku, dostavaji se do ni zpetne pulzy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. led 2017 08:42 - 10. bře 2017 19:53 #17840 od Pavel Svoboda
a) motor - Leopard LC250 6pol 5500KV
b) DYS neodešel - Kastl 25 asi ano
c) kondenzátor tam jsou v provedení SMD



I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 10. bře 2017 19:53 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.530 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám