file serva a problémy s nimi

Více
01. bře 2018 19:42 #19913 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
a) Jeti-Jeti
b) YEP30 a další YEP30
c) PROPDRIVE 28-36/1400KV
d) s výškoměrem ano i s druhým výškoměrem stejně
e) bez Altise to jde, bez druhého taky

Zjistil jsem to před pár minutami. Ten druhý Altis je starší a v jiném letadle je v pořádku. Určitě. Ten první je nový V4, koupený nedávno. Dělá to ale s oběma. Dělá to s dvěma regulátorema a dvěma přijímačema stejně. :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 19:48 - 01. bře 2018 19:54 #19914 od Pavel Svoboda
Odpověděl Pavel Svoboda pro téma serva a problémy s nimi
Takže bez Altisu vše OK.
Na tuhle botu přišel Honza Leiner ... po komunikaci s výrobcem viz,
___________________________________________________________________________________
Altis v4 považuje za zapnutie to ak je šírka impulzu väčšia ako 1200us a vypnutie to ak je šírka impulzu menšia ako 1180us.
Vo Vašom prípade je to presne 1180us, preto nereaguje na vypnutie.

Táto hysteréza je nastavená tak aby prípadna nestabilita v signále plynu nespôsobovala chybné vyhodnotenie stavu plynu.

Vo vašom prípade treba nastaviť menšiu dolnú úroveň plynu na vysielači.
Vždy je vhodné využívať rozsah 1000us - 2000us vo vysielači naplno.

Best Regards / S pozdravom

Jozef Rodina
_______________________________________________________________________________

Jinak Mvario2 EX "jede" od 1100

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 01. bře 2018 19:54 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 20:47 #19915 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
Tak jednoduché to nejspíš nebude. Zkoušel jsem všechno, co mě napadlo. A někdy 2x po sobě, ne sice podle mých představ, ale provoz použitelný a pak třetí pokus, motor se rozjel, zvýšil otáčky a po stažení klesly, ne až do zastavení a tam zůstaly. Nepomohlo nic, jenom odpojit baterii. S výškoměrem i bez. Jak kdy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. bře 2018 21:26 #19916 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma serva a problémy s nimi

Pavel Svoboda napsal: Petře taky jsem si to myslel, ale MKS je BB a 1 bronzové pouzdro kdežto Modrý pták (čti Blue Bird ) má pouze mosazné pouzdro bez ložisek.

No nevím... podle obrázků náhradních převodů to tak nevypadá, a přímo na stránkách MKS je u ložisek uvedeno toto: 1*Oil-retaining Bearing + 2*Jewel Bearing
(popis na stránkách českých e-shopů evidentně není přesný, ať už se týká MKS i B.B.)


Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2018 08:22 #19917 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma serva a problémy s nimi
Pravdepodobne neni zkalibrovany regulator. Byva to v navodu uplne na zacatku.
Na problem se spravnou sirkou signalu jsem prisel taky, bolelo to, je to v ceskem navodu (a na pytliku je upozorneni). Manulaly cteme vsichni v pripade nejvyssi nouze, ta uz asi je. V manualu jsou i dodatky z vlastni zahradky.

Prevody jsem fotili sami, jako vsechno. Po vyjmuti z pytliku. Nepamatuji se, ze by BB bylo nekdy soucasti sady prevodu.
Upozorneni na nesrovnalosti vitam, opravime.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2018 09:43 #19918 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma serva a problémy s nimi
Jedná se pravděpodobně o regl. YEP , které jsou z výroby nastaveny na program " HELI ".
Když si koupíte regl u Rc Servis ( p.Hnízdil / I. Hnízdo ) , tak regl YEP Vám naprogramuje v "ACRO "
a stačí říct, že chcete nastavit větroň / sklopka / brzda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2018 13:43 #19919 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
Regulátor je naprogramovaný a v tomto případě několikrát, stejným způsobem, přeprogramovaný. Kalibrace plynu udělána na 100% výchylek. Stejně tak výškoměr. Manuály od všech součástí modelu, (vysílače, přijímače, regulátoru, výškoměru) mám na stole a jedu opravdu podle nich.
Program Heli (výchozí), motor jenom pomalu rozjíždí. Mně to ale někdy nejde zapnout a naopak někdy nijak vypnout. Všechny regulátory, výškoměry a modely ve vysílači, mám dělané stejně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2018 14:39 #19920 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma serva a problémy s nimi
Tak teda asi některá z komponent v tomto modelu bude vadná. Je potřeba najít která. To nemůže být složité.

Pro začátek bych vyřadil z cesty výškoměr a zkusil přijímač-regl-motor s úplně základním ACRO programem ve vysílači, jestli motor normálně reaguje na plyn.

Jestli máš k reglu programovací kartu, tak zkus napsat jak máš který parametr nastaven.

Další možný test - k motorovému výstupu z přijímače připoj Jetibox a změř jaké impulzy ti z toho lezou při vypnutém/zapnutém plynu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2018 15:06 #19921 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma serva a problémy s nimi
Jeti box nemám. Jinak jsem vylučovací metodou vyměnil všechny součásti modelu a na nic nepřišel. Zkoušel jsem použít zcela nový i kopírovaný program z jiného modelu. Vyzkoušel jsem všechny možné kombinace jednotlivých, funkčních součástí jiných modelů. Tady to nefungovalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2018 15:25 #19922 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma serva a problémy s nimi
Když nemáš jetibox, tak aspoň co ukazuje servomonitor na vysílači při zapnutém/vypnutém motoru. Měl by ukazovat -100% / +100%

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.434 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám