- Příspěvky: 466
- Obdržená poděkování 4
serva a problémy s nimi
- Martin Beseda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
b) YEP30 a další YEP30
c) PROPDRIVE 28-36/1400KV
d) s výškoměrem ano i s druhým výškoměrem stejně
e) bez Altise to jde, bez druhého taky
Zjistil jsem to před pár minutami. Ten druhý Altis je starší a v jiném letadle je v pořádku. Určitě. Ten první je nový V4, koupený nedávno. Dělá to ale s oběma. Dělá to s dvěma regulátorema a dvěma přijímačema stejně.
![:( :(](/media/kunena/emoticons/sad.png)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Svoboda
-
- Offline
- Expert
-
- FAI ID CZE 16942
- Příspěvky: 495
- Obdržená poděkování 11
Na tuhle botu přišel Honza Leiner ... po komunikaci s výrobcem viz,
___________________________________________________________________________________
Altis v4 považuje za zapnutie to ak je šírka impulzu väčšia ako 1200us a vypnutie to ak je šírka impulzu menšia ako 1180us.
Vo Vašom prípade je to presne 1180us, preto nereaguje na vypnutie.
Táto hysteréza je nastavená tak aby prípadna nestabilita v signále plynu nespôsobovala chybné vyhodnotenie stavu plynu.
Vo vašom prípade treba nastaviť menšiu dolnú úroveň plynu na vysielači.
Vždy je vhodné využívať rozsah 1000us - 2000us vo vysielači naplno.
Best Regards / S pozdravom
Jozef Rodina
_______________________________________________________________________________
Jinak Mvario2 EX "jede" od 1100
I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Beseda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 466
- Obdržená poděkování 4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2068
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
No nevím... podle obrázků náhradních převodů to tak nevypadá, a přímo na stránkách MKS je u ložisek uvedeno toto: 1*Oil-retaining Bearing + 2*Jewel BearingPavel Svoboda napsal: Petře taky jsem si to myslel, ale MKS je BB a 1 bronzové pouzdro kdežto Modrý pták (čti Blue Bird ) má pouze mosazné pouzdro bez ložisek.
(popis na stránkách českých e-shopů evidentně není přesný, ať už se týká MKS i B.B.)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Na problem se spravnou sirkou signalu jsem prisel taky, bolelo to, je to v ceskem navodu (a na pytliku je upozorneni). Manulaly cteme vsichni v pripade nejvyssi nouze, ta uz asi je. V manualu jsou i dodatky z vlastni zahradky.
Prevody jsem fotili sami, jako vsechno. Po vyjmuti z pytliku. Nepamatuji se, ze by BB bylo nekdy soucasti sady prevodu.
Upozorneni na nesrovnalosti vitam, opravime.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
Když si koupíte regl u Rc Servis ( p.Hnízdil / I. Hnízdo ) , tak regl YEP Vám naprogramuje v "ACRO "
a stačí říct, že chcete nastavit větroň / sklopka / brzda.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Beseda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 466
- Obdržená poděkování 4
Program Heli (výchozí), motor jenom pomalu rozjíždí. Mně to ale někdy nejde zapnout a naopak někdy nijak vypnout. Všechny regulátory, výškoměry a modely ve vysílači, mám dělané stejně.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2068
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
Pro začátek bych vyřadil z cesty výškoměr a zkusil přijímač-regl-motor s úplně základním ACRO programem ve vysílači, jestli motor normálně reaguje na plyn.
Jestli máš k reglu programovací kartu, tak zkus napsat jak máš který parametr nastaven.
Další možný test - k motorovému výstupu z přijímače připoj Jetibox a změř jaké impulzy ti z toho lezou při vypnutém/zapnutém plynu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Beseda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 466
- Obdržená poděkování 4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2068
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- RCEP - Třebíč 10.8. 2024 - memoriál M. Maleny (1 Příspěvky)
- Jožin Vás zve na tradiční soutěž do Třebíče (to je u Náměště, kdyby někdo nevěděl ;)...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 13. čec 2024 10:48
-
-
-
- Letní RCEP Náměšť nad Oslavou, 11.8. 2024 (1 Příspěvky)
- Zdravím přátelé, snad géniové zodiakální, snad osmapadesátá vyšší inteligence zpykli se...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 11. čec 2024 19:43
-
-
-
- SORG AIR (135 Příspěvky)
- Ahoj, Aleš už odpovídal emailem :) 1) Odesílat jdou výsledovky pouze ze soutěží...
- v Vážná témata / Důležité
- od Aleš Krátký
- 08. čec 2024 10:04
-
-
-
- Mistrovství České republiky F5J 2024 (4 Příspěvky)
- Chybička se vloudila - opraveno. Díky za upozornění.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Jaromír Galečka
- 07. čec 2024 20:04
-
-
-
- Matrix F5J Chomutov 2024 (1 Příspěvky)
- Rozlosování pro soutěž F5J Chomutov 2024
- v Letecké kategorie / F5J
- od Martin Fujera
- 03. čec 2024 16:47
-
-
-
- F5J Náchod-Vysokov 29.-30.6. 2024 (2 Příspěvky)
- Rozpis soutěže je k dispozici.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Štěpán Tér
- 26. čen 2024 11:39
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.