file Osazení serv

Více
07. dub 2021 13:37 #23821 od Bohumil Belan
Odpověděl Bohumil Belan pro téma Osazení serv
Na tiahla je možné použiť zvárací drôt na nerez. Dobre sa ohýba. Je v rôznych priemeroch, ja používam 1,2 mm. Myslím že prvý s tým prišiel Honza Kubica.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. dub 2021 17:30 #23822 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Osazení serv
Ahoj Bohuši, můj vynález to určitě není :-) . Pracuji ve firmě, kde se s nerezem pracuje, tak to pro mě byl a je dostupný materiál. Hlavním důvodem je ale eliminace vidliček a jiných šroubovacích nesmyslů. Drát se dobře ohýbá i dělí jen pomocí kombinaček a rukou, jiných nástrojů nebo přípravků netřeba, takže když potřebuji posunout neutrál, udělám si nové táhlo, je to lehčí (na váhu) než nějaké šroubování. Pojistky proti vypadnutí ale používám, buď kousek trubičky nebo překližkové kolečko (tak o průměru 5 mm, tloušťka 1), zakápnuté epoxidem. Dá se sundat kleštěmi, znovu použít většinou ne.

Hezký den, H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. dub 2021 07:57 #23823 od Bohumil Belan
Odpověděl Bohumil Belan pro téma Osazení serv
V každom prípade je nápad so zvarovacím drôtom výborný.

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. dub 2021 13:27 #23824 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Osazení serv
Je to ocelovy patentovany drat, pro tvarovani za studena.
Dodava se v kotouci, takze se musi rovnat. K narovnani se musi koupit obrovske mnozstvi, protoze serizeni rovnaci masiny je drahe.
Svareci by se dal pouzit, ale stejny problem s rovnanim.
Ocelovy drat rovny o prumeru 1,25 ma Budik (bbmodel).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. dub 2021 17:52 #23825 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Osazení serv
Ahoj Ivane,

drát ve svitcích je do automatů, pro ruční svařování metodou TIG (wolframová elektroda a v inertní argonové atmosféře) se používají dráty rovné - viz třeba www.svarecky-obchod.cz/47969-esab-ok-tig...-1000-mm-5-kg-baleni .

Já "kradu" zbytky, svářeči většinou posledních 10-15 cm zahazují, na táhla bohatě stačí.
H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. dub 2021 12:10 #23826 od Bohumil Belan
Odpověděl Bohumil Belan pro téma Osazení serv
Ja kupujem nerezové zváracie drôty v bežnom železiarstve v ktorom majú sortiment pre zváračov. Drôty sa predávajú ako v metrové tyče, dajú sa kúpiť po jednom kuse.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. kvě 2021 18:35 #23955 od Václav
Odpověděl Václav pro téma Osazení serv
Děkuji všem za informace k osazení serv.
Využil jsem poskytnuté náměty a na svém novém modelu RCEV jsem náhony křidélek i klapek realizoval "skrytě" v prostoru profilu křídla. Táhlo je z křídla vyvedeno na horní stranu profilu. Páky jsou laminátové, táhla z ocelového drátu. Servo křidélka je přímo ve smršťovačce zalepeno do křídla, servo klapky je zašroubováno do rámečku z překližky a ten je do výřezu v křídle zalepen. Otvor pro táhlo je v křídle nejprve vypálen sirkou nahřátým drátem a následně dopracován plochým pilníkem. Na spodní straně křídla je pouze zcela plochá uhlíková krytka. Protože nemám možnost CAD modelace, zhotovil jsem si pro stanovení délky pák (servo x ovládaná plocha) jednoduchý přípravek.
PS Doufám, že táhlo z páky serva opravdu v praxi nevyklouznou:)

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.697 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

hawk

dnz

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám