- Příspěvky: 200
- Obdržená poděkování 4
AXI 2208/20
- Karol Chyba
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Méně
Více
07. čen 2010 10:13 #1898
od Karol Chyba
AXI 2208/20 vytvořil uživatel Karol Chyba
Máte niekto namerané hodnoty pre tento motor pre kat. RCEK? poprípade akú vrtuľu v akom modely a váhu modelu?
Mám AXI 2208/18 vlastne už zhorelo vynutie , použil som ho z vrtuľou 10/6 chceme ešte zmerať na koamošovom ktorý ešte ide, vrtuľu 10/4 aby som sa vedel rozhodnúť či môj zhorený dám namotať na 18 závitou alebo ho dám radšej na 20 závitou.
Pomôže každá skúsenosť.
Mám AXI 2208/18 vlastne už zhorelo vynutie , použil som ho z vrtuľou 10/6 chceme ešte zmerať na koamošovom ktorý ešte ide, vrtuľu 10/4 aby som sa vedel rozhodnúť či môj zhorený dám namotať na 18 závitou alebo ho dám radšej na 20 závitou.
Pomôže každá skúsenosť.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
-
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
- Příspěvky: 570
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
07. čen 2010 10:34 #1899
od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma AXI 2208/20
Ahoj Karol, při trámci 42mm a listech RFM 10/6 je počáteční proud 26A, otáčky v desáté sekundě chodu asi 8050ot/min. Teplota vinutí po desíti vteřinách je 57°C, měřeno infrateploměrem (přesnost nedokážu posoudit). Model Scorpion, hmotnost 630g. Stoupání modelu solidní, v porovnání s Q11 však zaostává. Radim
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
-
- Offline
- Administrátor
-
07. čen 2010 11:00 #1900
od Aleš Krátký
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Odpověděl Aleš Krátký pro téma AXI 2208/20
ja mam 2208/20 s 10/6 AE na tramku cca 37 a s lehcim erem (corado 515gr.) se motor v podstate ani po 30 vterinach nejak neohriva, stoupavost proti Q11 za 30 vterin jeste tak o 50+ metru vice.
otazka je,zda je lepsi mit 20 a 10/6 nebo 18 a 10/4 vrtuli ... dle meho je lepsi mit vetsi stoupani i za cenu mene otacek (cili 2208/20)
radek sohr ma na teto axine 11/7 a jak se oteplilo tak ji usmazil na soutezi v polance.
otazka je,zda je lepsi mit 20 a 10/6 nebo 18 a 10/4 vrtuli ... dle meho je lepsi mit vetsi stoupani i za cenu mene otacek (cili 2208/20)
radek sohr ma na teto axine 11/7 a jak se oteplilo tak ji usmazil na soutezi v polance.
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Karol Chyba
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Méně
Více
- Příspěvky: 200
- Obdržená poděkování 4
07. čen 2010 12:39 #1901
od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma AXI 2208/20
No s 2208/18 trámec 37 točil od 8600 ot/min , ale dnes mi pošle kamoš tú vrtulu 10/4 potom sem napíšem ako som dopadol ale asi to vyzerá že prejdem radšej na ten 2208/10 lebo 36A je už naozaj trocha veľa na tak malý motor.
Ale zase Scorpion váha 610g model stúpal cca 10.5m/s akurát mu to moc nevydržalo
Ale zase Scorpion váha 610g model stúpal cca 10.5m/s akurát mu to moc nevydržalo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zbyněk Smola
-
- Offline
- Pokročilý
-
Méně
Více
- Příspěvky: 141
- Obdržená poděkování 0
07. čen 2010 15:23 #1902
od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma AXI 2208/20
Listy na trámku 35mm Aeronaut11/4 cca 28-29A, podle baterky. Měřit teplotu na zemi je podle mě blbost. Ten Radkův motor měl už něco za sebou a před startem ho nechal ležet na sluníčku, a že pěkně peklo.
Listy Graupner10/6 na Axiku 2208/20, trámec Mpjet 35mm jsou větší než 250mm, asi 24A. Aeronautky 10/6 jsou na na tomto trámku pod limit a proud cca o 1A vyšší. Zajímavé že na mojem éru je stoupání ve stejné sestavě s graupnerem o chlup lepší, měřeno výškoměrem.
Listy Graupner10/6 na Axiku 2208/20, trámec Mpjet 35mm jsou větší než 250mm, asi 24A. Aeronautky 10/6 jsou na na tomto trámku pod limit a proud cca o 1A vyšší. Zajímavé že na mojem éru je stoupání ve stejné sestavě s graupnerem o chlup lepší, měřeno výškoměrem.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
-
- Offline
- Administrátor
-
07. čen 2010 17:00 #1903
od Aleš Krátký
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Odpověděl Aleš Krátký pro téma AXI 2208/20
u me zase byl graupner asi o 2A vetsi odberem, a mensi stoupavosti , zvlastni

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan Chalupník
-
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
- Příspěvky: 568
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 27
09. čen 2010 06:07 #1908
od Milan Chalupník
Odpověděl Milan Chalupník pro téma AXI 2208/20
V mém případě:
AXI2208/20, trámec 38mm, Aeronaut 10/6 - asi 28A
AXI2208/20, trámec 38mm, Graupner 10/6 - taky zhruba 28A
nemám možnost měřit stoupání, ale podle oka se zdá Aeronautka lepší ve stoupavosti a jakoby čistě řeže vzduch, u Graupnerky je slyšet, že se s tím vzduchem víc pere. Všechny tři pohony s AXI2208/20 na třech érech (150cm/503g, 200cm/570g,210cm/550g) se chovaly podobně.
AXI2208/20, trámec 38mm, Aeronaut 10/6 - asi 28A
AXI2208/20, trámec 38mm, Graupner 10/6 - taky zhruba 28A
nemám možnost měřit stoupání, ale podle oka se zdá Aeronautka lepší ve stoupavosti a jakoby čistě řeže vzduch, u Graupnerky je slyšet, že se s tím vzduchem víc pere. Všechny tři pohony s AXI2208/20 na třech érech (150cm/503g, 200cm/570g,210cm/550g) se chovaly podobně.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
-
- Offline
- Administrátor
-
09. čen 2010 07:04 #1910
od Aleš Krátký
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Odpověděl Aleš Krátký pro téma AXI 2208/20
teda to jsou vahy tech letadel

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 5.525 sekund
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- RCEP - Ikarus Ostrava Zbyslavice (2 Příspěvky)
- Ahoj, posílám odkaz na souhrnné video. https://www.youtube.com/watch?v=zqZD6emJwik Jednotlivá...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Lubomír Šášek
- 23. čen 2025 07:20
-
-
-
- Mistrovství české republiky RCEV 2025 (1 Příspěvky)
- Zdravím Všechny. Jménem SMRČ vás zvu na soutěž, která se bude konat na letišti LMK Louka....
- v Letecké kategorie / RCEV a malé výškoměry obecně
- od Jaromír Galečka
- 19. čen 2025 19:22
-
-
-
- Horňácký pohár F5J s mezinárodní účastí (1 Příspěvky)
- Zdravím Všechny. Jménem LMK Louka vás zvu na naši soutěž. Do registrace na soutěž byla...
- v Letecké kategorie / F5J
- od Jaromír Galečka
- 19. čen 2025 19:11
-
-
-
- RCEP - Lůcká pevná výška (2 Příspěvky)
- Dobré pondělní odpoledne,Děkuju za účast a posílám výsledkovou listinu.A také krátké...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Maňák Pavel
- 16. čen 2025 12:04
-
-
-
- RCEP Strážnice (1 Příspěvky)
- Ahoj, pro zájemce o video z nedělní soutěže dávám odkaz na souhrnné video. Jednotlivá...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Lubomír Šášek
- 16. čen 2025 07:48
-
-
-
- F5J Hořice 14.-15.6.2025 (4 Příspěvky)
- Výsledky soutěže jsou zde:
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Petr Dušek
- 15. čen 2025 19:24
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.