file Motor Neu

Více
13. lis 2009 10:58 #721 od Jaroslav kučera
Motor Neu vytvořil uživatel Jaroslav kučera
Kdo má zkušenost s motory Neu.Chci ho na kategorii RCE7 Líbí se mi 1107/1,5Y6,7S.poradí mi někdo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
13. lis 2009 14:31 #722 od jan kadlec
Odpověděl jan kadlec pro téma Motor Neu

Jan Kadlec

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. lis 2009 17:12 #726 od Jaroslav Nezhyba
Odpověděl Jaroslav Nezhyba pro téma Motor Neu
Co takhle tam dát Neue 1506 /1D/6.7 ? Je na 2S lipolky a vrtule 16 x 16.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2009 13:21 #933 od Jiří Zedník
Odpověděl Jiří Zedník pro téma Motor Neu

Jaroslav kučera napsal: Kdo má zkušenost s motory Neu.Chci ho na kategorii RCE7 Líbí se mi 1107/1,5Y6,7S.poradí mi někdo.


Já mám tento motor v MiniCoradu stejně jako Dalibor Štěrba z Elektroteamu, ale on o těch motorech ví o dost víc než já ;)

KDO NEPADÁ, LÉTÁ POD SVOJE MOŽNOSTI!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2009 17:42 #936 od Palo Lišhák
Odpověděl Palo Lišhák pro téma Motor Neu
Mám 1110/1,5D a lietal som s ním aj v ľahkej trojmetrovke na 3S Lipol 2300. Pôvodnú robustnú prevodovku 6.7:1 som prenechal Daliborovi a teraz chodí motor s podstane ľahšou dvojstupňovou nemeckou prevodovkou 5.8:1. V prípade potreby doplním detaily. Pohon (samozrejme najmä vďaka motoru) je skutočne perfektný.

Mám aj motory 1506, tie sú však už pre menšie modely dosť ťažké a príliš silné (v mojom prípade cca 850 - 1300 W).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2009 18:04 #938 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Motor Neu
Předem říkám, že nechci provokovat, ale něco se dozvědět.

O motorech Steva Neue se říká, že jsou nejlepší na světě. Prohledal jsem kdeco a mimo toho, že se to na dost místech říká, jsem nenašel žádná naměřená data, která by takové tvrzení nějak podporovala. Podle těch různých "kalků" se mi Hackery, Kontroniky a pro menší výkony i Feigaa a Megy jeví přinejmenším porovnatelné. A z toho, co jsem přečetl na fórech se mi také zdá, že třeba v F5B/F kraluje Hacker jednoznačně.

Podle mě dostupných údajů jsou Neu motory levnější než německá konkurence, za to jsou (byly?) problémy s dodávkami a kvalitou.

Prosím, pokud něco máte, napište to sem, to nahoře jsou spíše "pomluvy" než fakta. Pomalu "zraju" na nějaký lepší motor ;)

Dík, H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2009 19:17 #939 od Palo Lišhák
Odpověděl Palo Lišhák pro téma Motor Neu
Nie je to klasický "porovnávací test", ale mám výsledky z testovania eroplánu SALSA - 123" (rozpätie 3120 mm). Použil som S-NEU 1506/6,7:1 a MEGA 2220/5:1. Pohon bol nastavený v oboch prípadoch na rýchlosť stúpania 30 m/s, akumulátor 4S A123. Meral som o niečo viac ako 10 letov s jedným aj druhým motorom. Prúdy, napätia, teploty registrovala DPR power krabička, rýchlosť stúpania meral RC-A2-pro, aku dobíjal Cellpro. Pohon s motorom S-NEU potreboval na dosiahnutie rovnakého výsledku ako pohon s motorom MEGA približne 82-85 % príkonu.
Samozrejme, motory pracovali s odlišnými prevodovkami (ale nie príliš !) a s odlišnými vrtuľami (teda s dosť odlišnými). To dodávam kvôli Honzovi ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2009 19:41 #940 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Motor Neu
Palo, tak řekni nebo alespoň naznač :-) . Vrtule, proudy, teploty, ...

Dík, H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2009 20:34 #942 od Palo Lišhák
Odpověděl Palo Lišhák pro téma Motor Neu

Jan Kubica napsal: Palo, tak řekni nebo alespoň naznač :-) . Vrtule, proudy, teploty, ...Dík, H.

Honzo, ja nič netajím, len si už ťažšie spomínam ... ;) To som nemeral do nejakej štúdie. Potreboval som dostať akumulátor viac dopredu a Mega bola kratšia... To bol hlavný dôvod, prečo som to "skúmal". Mega brala pár sekúnd niečo cez 120 A, S-NEU mal vrtuľu 18,5/12".... na viac si nespomeniem. Celú jednu sezónu som lietal s Megou, lebo prvá SALSA mala dlhý (ťažší) chvost, ktorý som prevážil jedine kratšou Megou s baterkou na doraz dopredu.
Ďalšia SALSA už má tenšiu a ľahšiu chvostovú trubku, tak tá lieta s S-NEU. Celá praktická výhoda pre mňa spočíva v tom, že s S-NEU nastúpam na jedno nabitie 6-7 krát a s Megou to bolo 5-6 krát. Obidva pohony by sa dali určite ešte doladiť, ale pre môj konštrukčný model by už rýchlejšie stúpanie bolo riskantné, preto som sa tým nezapodieval. ;)
Ešte pre porovnanie dodávam, že menší a ľahší model (Scorpion) som mal "vyladený" na 30 m/s aj s malým S-NEU 1110 s prevodom 5,8:1. Ťahal to na cca 70% plynu... Chcel som ešte zmenšiť vrtuľu aby sa dalo lietať na plný (kvôli regulátoru), ale nestihol som to realizovať. Omylom som to pustil naplno
a pre ten 400-vkový kompozit bolo 42 m/s priveľa :oops:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. led 2011 21:13 #3224 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Motor Neu
Jelikož jsem byl celý minulý rok hodný, napsal jsem si Ježíškovi o motor Neu. Ze všech stran jsem četl o příšerných dodacích termínech, ale to jsem se rozhodl skousnout. Nejprve jsem psal do nejmenované plzeňské firmy, ale tam mě slušně odmítli, že již dovoz těchto motorů ukončili a nabídli Kontronik.
Tak jsem 14. prosince objednal motor u EspritModel a 3. ledna (tedy za 20 dnů, včetně vánoc a sněhové kalamity na letištích) jsem se stal šťastným majitelem motoru 1112/1Y/6,7.
Takže pokud si vyberete motor ze skladového sortimentu, je to snadné, za dobrou cenu a hlavně rychle.
Dnes jsem do NYXe zalepil novou přepážku, pokud zítra počasí dovolí, půjde do vzduchu :D . Pak přidám i nějaké změřené parametry, i když teď se studenými baterkami to není úplně ono.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.395 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám