file nový F5J stroj - Ypsi : Boreas

Více
21. srp 2012 11:33 #8043 od Aleš Krátký
Tak Vám tedy můžu představit nový stroj od firmy Ypsi.

Zatím první experimentální kousek, zálet v pondělí 20.8.2012 proběhl perfektně.
Létá to opravdu pěkně, uvidíme v porovnání s ostatními letadly.

bez baterii je hmotnost 1340 gr, s baterii 3S 1100mah 1470 gr.
motor zatím himodel2814 1000KV s vrtuli 10/6 , odběr 26A , stoupani za 30S 190 metrů.

rozpeti je 3,5 metrů

fotka v priloze
video zde http://www.youtube.com/watch?v=6PYpO0wm ... e=youtu.be

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
21. srp 2012 13:55 #8050 od Aleš Krátký
jo jinak pozor, ten trup není součásti nového stroje boreas ! je to trup z třetí ruky. originál bude gondolka+trubka co vím ...
takže váha půjde asi o kus dolů ještě

tak aby nedošlo k omylu :-D

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 14:30 #8052 od Aleš Krátký
je to fakt velke :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 15:44 #8053 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: ...takže váha půjde asi o kus dolů ještě.

Tlačit váhu při rozpětí 3,5m pod 1600g je nesmysl, udělejte tam prostor pro dovážení, bude to už při menším větru potřeba!
V sobotu v Pace jsem viděl dvě skoro přetržená křídla od Daidala po "běžném" soutěžním zapíchnutí. Vždy praskla od rohu vztlakovky dopředu. Nízká váha je hezká, ale taky aby to něco vydrželo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 16:04 #8054 od Petr Jeremiáš
Pěkný, ale na můj vkus mi přijde, že to má nějaký krátký trup, resp. malá vzdálenost mezi mezi křídlem a VOP :?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 16:17 #8055 od Aleš Krátký
mista tam je,ze by tam sel dat i zivy pilot,takze kilo tak klidne nalozis :)

ad pevnost : kridla jsou uz nyni tak o 200% pevnejsi nez treba na cirrusovi ci jak se to menuje. nebal bych se rici,ze je temer shodna s modely typu stork

ad vzdalenost : ano,toto je muj trup a ten je kratsi. original bude samozrejmne dale.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 17:54 #8056 od Tomas Hruby
Bacha, Cirrus je "gumový", to ale není synonymum pro málo pevný... Ono se to křídlo "vlní", ale už jsem to docela pokoušel a nezdá se, že by se chtělo zlomit, zrovna tak vypadá velmi odolně při přistávání. Skoro mi přijde, že rozlámat toho lehkého Storka by nedalo výrazně víc práce, ale nehodlám testovat :lol:

Jinak je fakt, že ty hmotnosti kolem 1,5kg už jsou diskutabilní - ne že by to nelétalo, ale přínos to je opravdu jen v klidu, který není moc často a i pak je rozdíl proti "normálním" letadlům mizivý. Bylo to vidět i v Dubnici - Angličani tam měli tu velkou HyperAVA ( http://www.hyperflight.co.uk/products.a ... timate-f5j ), která má plošné zatížení hooodně malé, ale v tom klidném počasí opadala při porovnání v podstatě stejně jako lehký Stork 4 a když se dostaly do bubliny, tak Strok obvykle dokázal stoupat rychleji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 18:01 #8057 od Aleš Krátký
to uz neni muj problem kluci :)
ja s tim jen litam....

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 18:06 #8058 od Tomas Hruby
No čekal bych, že optimalizace výkonnosti by tvůj problém být docela měla, ne? A tady ti opravdu doporučuju připravit nějaké zátěže a zkusit v tréningu vlastnosti s různými přítěžemi, třeba pro vzletovky 1650-1750-1850g, teprve ověření ukáže, co je optimum. A nepřekvapilo by mě, kdybys třeba při 1750g získal výkony lepší než při aktuálních 1470g - třeba taky ne, ale to se právě musí zkusit ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. srp 2012 18:35 #8059 od Aleš Krátký
zatim to opravdu neni muj problem.
ero ma 1 hodni v lufte, a nebylo srovnane s jinymi. pokud to bude alespon trosku dobre, budeme experimentovat.
jak rikam pridat muzu vzdy, ubrat ne , takkze plati predchozi "cim mene tim lepe"

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.398 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám