heart off-topic povídání o všem možném

Více
26. pro 2012 19:51 #8746 od Aleš Krátký
jake dalsi zmeny myslis ? 2,5 metru je hranice, a to uz se dela daidalos uplne normalne (ano ale je do termiky,o tom zadna)

nebo myslis v necem jinem ? vaha ? nebo motory ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 21:50 #8749 od Radim Barč
2,5m Daidal pro RCEK není "úplně normálně".
Reaguji hlavně na nadšení, že vezmu éro a supr si polétám RCEK i 100".
Rozdíl mezi 2m a 2,3m Daidalem je v mých rukách 5-10% ve prospěch většího. 2,5m máme v klubu jen jednu. Pokud vypínáme na motorový čas, nemá většinou šanci, pokud začínáme kluz ze stejné výšky máme s 2,3 a 2m veliké potíže jí stačit.
Pro 100" bude třeba jiné éro, v RCEK za současných pravidel nepoužitelné. Maximální možné rozpětí, větší plocha i hmotnost. Ale třeba se pletu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 21:56 #8750 od Aleš Krátký
ukaze cas. ja si myslim ze s tim velkym autobusem muzes neco nalitat jen za velmi specifickych podminek. dulezitejsi bude umet "oblitat oblohu" a na to se hodi skvele treba 2,15.

uvidime

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 22:17 #8751 od Radim Barč
Speciál pro 100" kategorii, tak jak ho vidím já, rozhodně autobusem není.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2012 08:01 #8752 od Tomas Hruby
Ona je hlavně na místě otázka, zda je opravdu až tak nutné, aby RCEK přežily...

Jinak ale k tomu létání s jedním modelem to vidím jako obdobu RCEJ-RCEK. Taky se první rok modely nelišily, dokonce pěkných pár lidí prohazovalo motory podle toho, co se mělo létat. Ale postupem času začínaly modely RCEK vypadat trochu jinak, celkem nic násilného.

Tady by to probíhalo podobně, ale s jednou výhodou - myslím si, že "speciály F5J-100" mohou být proti RCEK leckdy i levnější a dostupnější. U RCEK byla problémem ta potřeba dostat to do 500g, proto také klasické modely obvykle končily někde u dvou metrů a větší rozměry už byly o promakaném vakuování, na čemž se posléze vyšvihl do dominující pozice M. Bílek.Tady to ale nebude zdaleka tak horké, dovolím si tvrdit, že mnohé F5J-100 se budou váhově dostávat do relací kolem 1000g a bude to záměr. Standard bych viděl tak 750-850g. A tohle se při rozpětí 2,5m dá udělat na koleně snadno...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2012 08:26 #8753 od Aleš Krátký
tak je tu jista sance,ze to budou pomerove letadla k F5J. vetsi vaha = vetsi dynamika = vetsi olitana plocha.

nicmene myslim si,ze spousta pilotu muze (a bude) v klidu letat jak "Káčka" tak i "stopalcovky" s jednim a tím samým strojem. (jako třeba já)

no a když to nepůjde,tak vývoj zavelí a postupem času se samovolně tyto kategorie natolik oddělí, že bude třeba mít dvě letadla. to jsme ale v budoucnosti a zatím jsme na prvním kroku a to začít to vůbec létat.

někdy po novém roce tu udělám novou sekci "stopalcovky" přímo z menu, a pokusíme se tam nějak nastínit vše ohledně této kategorie.

soutěže, náčrt pravidel, atd.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2012 10:41 #8754 od Mirek Kotula
No, a když už ty výškoměry existují (jsou na světě), tak si myslím, že jejich použití sníží finanční náklady na motory a baterie a dohady okolo motorů :P . Nehledě k tomu, že u stávajících pravidel RCEK při motorování např. 30sek jsou rozdíl v dosažené výšce 30 až 50 m, možná i více, což je výrazná výhoda. Nejvíce se to projevuje při větším větru, kdy se let proti větru odstojí. Přiznávám, že taková soutěž mě vůbec nebaví. Někteří špičkoví soutěžáci se těchto soutěží ani nezúčastňují. Toto neplatí při termickém počasí. :cheer:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2012 11:44 #8755 od Aleš Krátký
ano,o tom neni pochyb. motor vypadne uplne a nebude treba jej vubec resit. ba naopak cim pomalejsi stoupani,tim lepsi !

jinak Radime pekna fotka :-D

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2012 11:48 #8756 od Radim Barč
Já jen, že je zima a nejen modely člověk...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.424 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám