× Všechny otevřené přihlášky jsou k dispocizici zde : stoupak.cz/souteze/kalendar-akci/prihlasky

file Světový pohár F5J Lanškroun

Více
31. kvě 2017 14:44 #18907 od Aleš Krátký
Tomasz dával na FB přímo zdrojové data z výškoměru, které jsou kryptovány, takže dodatečný podvod nejde udělat.

Co se týče úpravy výškoměru, takové pochybnosti tu byly vždy..

mmj na slovensku je běžné, že všichni finalisté vemou letadlo, zapnou motor, vypnou motor, znova zapnou, a ověří se, že je vše ok.
výška -9 by jistě všechny kontrolory zaujala.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 15:22 #18908 od Alois Hrabáček
Nejen na slovensku ale i v Lanškrouně byla před prvním finále provedena zkouška stejná jak popisuješ a mínus devět tam neměl. Časoměřiči byli poučeni, že musí Altis ukazovat 1,5 m mnebo víc.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 15:44 #18909 od Radim Barč
Tak to bych neprošel!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 16:04 #18910 od Alois Hrabáček
Proč??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 16:18 #18911 od Radim Barč
0,4- 1 m, podle toho v jaké poloze jsem zapínal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 16:29 #18912 od Alois Hrabáček
Když zapneš baterie na zemi a motor spustíš nad hlavou tak Ti to ukáže i 2 m. Důležité je aby to neukazovalo mínusové hodnoty! Ale to jsou detaily nepodstatné. Napsal jsem dotaz výrobci a ten už se spojil s Frakem a chtějí po něm zapůjčit ten inkriminovaný výškoměr. Tak uvidíme na co přijdou??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 16:37 - 31. kvě 2017 16:39 #18913 od Tomas Hruby
Lojzo, ta kontrola v Lanškrouně byl trochu chaos, v praxi je to trochu jinak.
V podstatě by po zapnutí na zemi a roztočení na zemi měl ukázat výškoměr skoro nulu, dva metry jsou spíš ukázkou, že v trupu kolísá tlak, ale jelikož se tato kontrola běžně dělá bez kabiny, tak se to moc neděje. Lepší test je zapnout motor a pak zvednout nad hlavu, pak to ukazuje typicky lehce přes dva metry (jak jsi psal před chvílí).
U Fraka šlo spíš o to, že se mu nějak blbě resetl nulový stav, jak ve svém zdůvodnění psal, že mu to při té kontrole ukázalo 0,1m, tak to je spíš nekorektnost firmwaru, který asi pod nulu neukazuje, čekal bych trochu víc. Anebo mluví pravdu (zas tak úplně bych to nevylučoval) a daný kus Altisu prostě kraví a jednou se inicializuje dobře a podruhé ne, pak se klidně kontrola (i kdyby se to zvedalo nad hlavu) může podařit a pak to zablbne.

Naštěstí se podobné věci dějí minimálně a obvykle vše funguje. Viz třeba Arjan v Maďarsku - ten Radka porazil v podstatě stejným rozdílem, jako bylo teď, ale tam všichni jen kývali a potvrzovali, že v reálu to, co měl ve výsledcích, bylo opravdu v souladu s dojmem viděným očima.
Řešením pro velké akce je skutečně ten kontrolní výškoměr a při rozporu hodnot podle stavu případně i DQ - nic jiného s tím nenaděláte, že se teď u Tomasze chyba projevila v grafu a byla tím doložitelná je jednak spíš náhoda (u jiného typu selhání by nic vidět nebylo) a navíc podle pravidel výškoměr vůbec záznam mít nemusí a také ho všechny nemají, třeba JETI nebo u nás méně známý (ale plně schválený) CAM F5J...
Ono na to už postupně dochází, co vím, tak v Trnavě se s tím počítá, celkem nepochybuji, že příští rok na ME to bude také striktní. Na menších akcích to bude vždy horší, ale s tím se asi nic nenadělá.
Poslední změna: 31. kvě 2017 16:39 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 18:29 #18914 od Alois Hrabáček
Tomáši jak specieně probíhala kontrola u nás nemůžu říct, byl jsem pro ceny, ale domluvili jsme se , že se provede. Na MR F5J kde zvu všechny české letce můžeme dát kontrloní výškoměry třeba celé rundě, nepočítám MR mezi menší akci! HA,HA,
Stalo se to co se stalo, teť s tím už nic nenaděláme, ale je to výzva pro výrobce i domácí kutily.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2017 20:23 #18915 od Mirek Kotula
Dnes jsem byl na letišti a udělal jsem si deset zapnutí a vypnutí motoru. V modelu jsem měl výškoměr Altis V3. Baterie i motor jsem zapínal i vypínal na stolku ve výšce 60cm doba chodu motoru byla cca 10 vteřin a výškoměr ukazoval vždy, plusovou hodnotu a to od 2,2 do 5,6m. (Taky jsem koukal). Na modelu jsem měl vždy kabinku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2017 04:55 #18916 od Tomas Hruby
Zkus to bez kabinky - mělo by to méně kolísat... Ale jak jsem psal výše, tohle první poskočení po zapnutí motoru není problém, srovná se to za pár vteřin a už při vypínací výšce někde u 20m by to mělo sedět.
Jinak já se na letiště dostanu v sobotu a zkusím létat s dvěma výškoměry, po ruce mám vše potřebné, tak to zkusím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.427 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám