file F5J a vhodná rádia?

Více
26. lis 2013 06:43 #11451 od Petr Koláska
Co se FrSky týče, lítám s tímhle systémem (namontovaným na Spektrácké vysílačce) 2 sezónu a zatím bez problémů. Je pravda, že ne F5J, takže nemohu nic soudit o použitelnosti pro danou kategorii, která má na poměr výška/vzdálenost mnohem větší nároky než RCEV/RCEK, nicméně jedna z jeho výhod je nepřetržité sledování síly signálu na obou koncích (tedy jak směr vysílač->přijímač, tak i ten méně důležitý přijímač->vysílač) a jeho průběžné zobrazení na stavém displeji s volně konfigurovatelným dvoustupňovým alarmem.
V praxi je to dobré v tom, že se sám napráská, pokud se letadlo začne dostávat mimo ideální sílu signálu.... a to v době, kdy je ještě dost času s tím něco dělat. V důsledku toho mám odpozorované, že mnohem více než na samotné výšce či vzdálenosti záleží na poloze letadla a umístění antén. Při špatně navrženém umístení a "šikovné" poloze letadla mi alarm řve třeba i ve 200m a 150m vzdálenosti.... na druhou stranu u jiného setupu mám problém 2,5m letadlo vidět (a vidím opravdu dobře) 100m nad horizontem a síla signálu je v pohodě.... Takže je dobré se trochu zamyslet, kam vyvrtat díru/y pro koaxiální kablík(y) :) Což je pravda v dnešní době, kdy je uhlí v letadlech víc než v šachtách dolu František, docela elaborát. Ono i blbé uhlíkové táhlo udělá svoje...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.259 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám