heart off-topic povídání o všem možném

Více
21. pro 2012 11:39 #8709 od Aleš Krátký
nerozumim "jak kontrolovat" ? ted taky kontrolujes "vypinam ted" ne ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 00:02 #8736 od Mirek Kotula
Jsem pro motorování do 15 vteřin, nikde není psáno, že musíme mít jako poslední dobou, téměř všichni nalétaný plný letový čas. Možná by byly soutěže různorodější a zajímavější. Kdyby se to dostalo do pravidel pro rok 2013. Nebo maximální délku motorování pro soutěž, by vyhlašoval pořadatel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 10:00 - 26. pro 2012 10:00 #8737 od Aleš Krátký
tak je to moznost.spise bych volil variabilni delky kol v zavislosti na pocasi ? 15 sec staci tak na 6-7 minut si myslim

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Poslední změna: 26. pro 2012 10:00 uživatelem Aleš Krátký.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 10:27 #8738 od Jiří Veselovský
Jen malou poznámku k návrhům na omezení doby motorování.
Už se o tom několikrát zmiňoval Petr D. a dění v bývalé kategorii RCE7 to jen potvrzuje, že víc než dosud bude prioritní stoupavost. To je teď samozřejmě taky, ale že by to někdo honil nějak extrémně, tak to se mi nezdá. Stoupeme si tak nějak postejně (+/-) a když, tak nechám motor běžet o pár vteřin dýl, ta sankce za to je minimální.
V „sedmičkách“ to bylo skvělé, ale ve své době stál Plettenberg cca dvacet litrů a to zase taková sranda nebyla. Filozofie byla jednoduchá – když už pustím motor, tak aby to stoupalo strašně moc.
Takže pokud budete navrhovat „jen“ omezení motoru, vemte v potaz i výše napsané. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 10:47 #8739 od Mirek Kotula
Tím se zase nabízí omezení motorové výšky, aby se nehledali výkonnější a dražší motory a baterie. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 11:06 #8740 od Jiří Veselovský
No, a jsme u výškoměrů. :) :) :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 13:30 - 26. pro 2012 13:31 #8741 od Tomas Hruby
K tomuto bych měl dvě poznámky. Zaprvé si myslím, že sice má JIrka s tím růstem nároků na stoupavost pravdu, ale na druhé straně při definici pohonu RCEK tu prostě není prostor pro nějaké zásadní zdražení. Dneska by koneckonců ani RCE7 nebyly tak drahé jako tomu bylo v době, kdy tato kategorie odumřela. Důvody jejich propadu jsou spíše historické...

Druhá poznámka ale míří na to Alešovo "15 sec staci tak na 6-7 minut si myslim". Podle mě je ale zásadním problém (nejen) RCEK právě to uvažování ve stylu "tohle na maximum nestačí". Pokud bude 15s motoru v klidu stačit na 6-7min, tak je to pro mě naopak důvod létat na maximum 10minut, v tu chvíli to totiž začne být o termice... Tohle se projevilo i v těch letních diskusích - názory ve stylu "to lidi otráví, že většinou neuletí maximum". Nevím, možná někoho ano, ale nemyslíte si, že možná ještě více lidí otráví stav, kdy mají maximum všichni a rozhodne pár bodů na přistání?

Jinak si ale myslím, že nakonec stejně začne být patrné, že lepší než podobné částečné úpravy je vážné zamyšlení se nad výškoměry...
Poslední změna: 26. pro 2012 13:31 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 14:55 #8742 od Jiří Veselovský
Tome, já jen doufám, že všichni proboha chápou to, aby se všechno případně nastavilo tak, aby to nikdo nenaklouzal i kdyby jeho éro umělo 1: milion. B) A čím větší diference, tím lepší. Přistání ponechat jako nepodstatnou epizodu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 14:59 #8743 od Aleš Krátký
tak ja si myslim,ze vyskomery se nam podari na sezonu 2013 rozjet... (jsem optimista) a pak muzou klidne tyto dve kategorie zit vedle sebe. styl letani bude podobny, nikoliv vsak stejny ! a to i pri zachovani naprosto identickych letadel, coz je dle meho maximalni vyhoda.

bud to "Káčka" prsknu výškoměř, nebo ho vyndám a poletím třeba právě 15 vteřin.každá ze soutěží je jiná, a přitom vlastně stejná (termické létání)

ad 6-7 minut. ten čas jsem myslel i s nějakou mirnou termikou. na treningu jsem letaval 20sec a vyšlo to tak na 10 minut v 75% případů (a to jsem dost časlo tétal v nějaké te nule). imho neni důležité kolik vteřin, ale zda to vůbec dokáže někdo prosadit ? já nejsem proti, ba naopak.

Tento rok ale chci věnovat veškeré své úsilí rozvoji Stopalcovek u nás.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. pro 2012 19:16 #8744 od Radim Barč
Aleši jen jedna poznámka.
Pro "stopalcovky" a RCEK budou shodná letadla možná v prvním soutěžním roce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.334 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám