Poslední zpráva:
Prý se na AMA (americká modelářská asociace) sešlo 6 (!) návrhů pravidel. Návrhy prý jsou natolik rozdílné, že je v čase zbývajícím do vypršení lhůty nebylo možné spojit do jediného. Návrhy budou předloženy členům subkomise F5 k diskusi a "F5J" je už zařazena do agendy schůzky F5 SC, která bude v březnu.
Trochu mě to mrzí, už to vypadalo, že konečně bude něco opravdu mezinárodního, ale ono na ty termické elektrovětroně opravdu existuje těch možností moc, což je také dobře.
V diskusi na RCG zazněl názor, aby byla soutěž víceúlohová. Nebyl by toto způsob, jak "uspokojit" více názorových proudů? Nebo je nebezpečí, že by vznikl nějaký kočkopes?
Co udělat pravidla, ve kterých by záleželo v jedné úloze na výkonu pohonu, v jiné na termice, v další na účinnosti pohonu a nakonec třeba jen na přistávání. Třeba (podmíněno limiterem):
a) úloha VMR (jedno stoupání, motor se odečítá od maxima) - 10 min,
b) úloha MMR (jako autonomy, tj. motor se neodečítá, zato je možné stoupat se sníženým výkonem) - 3x6 min
c) jen přistávání (kdo jich udělá víc a za víc bodů třeba v 5 minutách)
d) hromadný start a kdo bude poslední dole.
Hmm, je to kočkopes

, přidejte další úlohy. Vždyť to má být zábava. H.