file XMOTOR XM2834PGB-8

Více
15. kvě 2012 18:24 #7107 od Bohumil Janák
XMOTOR XM2834PGB-8 vytvořil uživatel Bohumil Janák
Kluci,píšu to sem,abych neotravoval jinde,kam to nepatří.
Jen bych se chtěl zkušených zeptat,co mohu očekávat od tohoto setu s vrtulí AE 14/10,trámec 42mm a 2S LiPol,popřípadě 3S LiPol.
Dík Boban ;) ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
15. kvě 2012 18:42 #7108 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Proč to jinam nepatří??? Myslím že to patří do tématu Technika.

Teď k otázce, můžeš očekávat za málo peněz málo muziky, převodovka má takové divné podřezané ozubení jako z hodinek, výstupní hřídel v jednom ložisku se značnou vůlí. Měl jsem ji v ruce a nekoupil bych si ji.
Jinak výkonově bys musel napsat, jaký má ten motor KV, dělá se několik variant.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2012 19:01 #7110 od Bohumil Janák
Odpověděl Bohumil Janák pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
No,tak to mě moc nepotěšilo.Právě že za málo peněz jsem asi chtěl hodně muziky.Sháním zajímavý pohon pro nový projekt modelu F5J.Rozpětí 3400mm a váha do 1600g.Jinak mám model s váhou 990g a r.2400mm a tam zkouším všelijaké motory,většina jich shořela.Líbí se mi převodovka,ale vše je dost drahé,co dnes není,že?
Mám na mysli NEU 1110/1Y 6.7:1 nebo Kontronik KIRA 480-34/5,2
Ale právě ta cena je drsná.
Což takhle jen tato převodovka:
http://www.atlantahobby.com/Store/pc/Pl ... p15812.htm
ale jaký motor k ní???
Boban ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2012 19:22 #7111 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Podle popisu tahle převodovka vypadá zajímavě, někdo by ji mohl vyzkoušet... ;)
Motor k ní buď HET 2W , nebo nějakou heli oběžku třídy 450, klidně z HK, třeba TGY Typhoon 450H .

Ovšem na F5J 1600g není převodovka potřeba, stačí téměř jakákoliv oběžka velikosti 3536 , případně o poznání dražší MVVS 2,5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. kvě 2012 05:38 #7113 od Bohumil Janák
Odpověděl Bohumil Janák pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Tak,převodovku jsem chtěl objednat,ale :(
poštovné stojí 41$ a tak by vyšla na 1700,-Kč+ DPH u nás.Celkem něco přes 2000,-Kč.To je hodně.Škoda
Nad motory MVVS jsem uvažoval i nad ROTONEM.
Boban ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. kvě 2012 07:27 #7114 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Vůbec to neřeš a kup si převodovku Kontronik 5,2:1, pokud budeš chtít ušetřit, tak opravdu jen převodovku a k ní místo Kiry buď Megu 16/15/2 (luxuxní verze) anebo nějaký čínský inrunner ve velikosti S400 s KV 3200-4000.
Na F5J úplně v pohodě... Cena není nijak tragická a hlavně je to pro F5J nároky "navždy" - tak maximálně to jednou za rok namažeš a to je vše.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. kvě 2012 07:46 #7115 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Bobane, pokud vím, tak Abu má stejný pohon v Etalonu 2500 už asi 2 roky bez problémů. S vrtuli 16x10 na 3čl má kombinace asi 300 W, na 2čl. myslím 120 W. Jak psal Petr výše, mechanicky ta převodovka není nic moc, ale použitelná určitě je. Já ji létám v Autonomy, ale na normální létání přendavám axíka napřímo. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. kvě 2012 09:04 #7116 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma XMOTOR XM2834PGB-8

Petr Dušek napsal: Ovšem na F5J 1600g není převodovka potřeba, stačí téměř jakákoliv oběžka velikosti 3536 , případně o poznání dražší MVVS 2,5


Takle teorie má drobnou mezeru - klasická oběžka se nevejde zdaleka všude...
Já mám F5J tři - oběžku mám ale jen v Cirrusu od Reicharda (Hyperion GS3014). Do Dragonfly Pro se oběžka ale nevejde vůbec (myslím při požadavku na alespoň minimálně realistické pojetí). Do Shocka by se asi dostala, ale jen za cenu díry v trupu na kabely tažené vnějškem atd., takže taky nic moc nadšení.

MVVS 2,5 je použitelný všeobecně, to je kladem, ale cena je už v podstatě stejná jako inrunner Turnigy s Kontronik převodovkou a tak to trochu začíná ztrácet smysl.

P.S. na Aleše - pokud na to narazíš, přesuň to celé do techniky, tohle je naprosto standardní technické téma :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. kvě 2012 11:05 #7117 od Bohumil Janák
Odpověděl Bohumil Janák pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Nedalo mi to a vymontoval jsem z F3X modelu motor ROTON L500W.Tam ho používám na 4čl.LiPol a jeti spin 66,ale zkusil jsem ho na 3čl. a 2čl. s vrtulí GR 14/9,5"GFK.Podle jetiboxu s 3čl. asi 18A a při 2čl. 12,5A.Tah byl překvapivě dobrý.Do gondoly co mám nachystanou se vleze na těsno,ale vleze.Takže je rozhodnuto.Vážil jsem to a s regulátorem Spin 66 to váží 225g,ale tak silný regl není potřeba.Váha kompletu KIRI je 197g.Váhově je to podobné.Použíju tento motor.Ale do modelu co mám s r.2400mm a váhou 1000g si zkusím pořídit toho Dualsky.
Boban ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. kvě 2012 11:51 #7118 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
18A na 3s je ale už na F5J dost málo. Já mám u všech svých pohonů něco málo přes 30A, podotýkám že při velmi slušné účinnosti, výsledkem jsou stoupavosti mezi 10-12m/s.

Při poklesu proudu o třetinu to sice při hmotnosti 1600g určitě poletí, ale stoupavost už asi bude poměrně malá a hlavně za větru to už asi bude nepříjemné.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.451 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám