file XMOTOR XM2834PGB-8

Více
16. kvě 2012 18:23 #7119 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma XMOTOR XM2834PGB-8

Tomas Hruby napsal: Takle teorie má drobnou mezeru - klasická oběžka se nevejde zdaleka všude...

Záleží určitě na provedení trupu, ale v NYXovi jsem dříve měl oběžku 3548 s kuželem 39mm, vešla se akorát. Petr Šrámek má v Dragonfly dokonce Scorpiona 3032 (vnější průměr 37,5mm). Nové éro co předváděl v Poříčí Ruda Vybíral má trup na kužel 40mm...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. kvě 2012 08:07 #7125 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Petr Šrámek má tuším trup z Dragonfly Strong, to je vyložené prasátko, tam se to vejde :D Z Dragonfly Pro má jen křídlo a VOP. Já mám ale "větroňový" Dragonfly Pro kompletně a tam to prostě nejde.

Souhlasím s tím, že to je o konkrétním provedení a nedá se to posuzovat ani podle kuželu. Shock má například kužel dokonce o 2mm větší než Cirrus, tedy 40mm, pak ale pokračuje rovně a má poměrně tlustou stěnu, takže by do něj šla oběžka jen "s dírou" pro kabely (s tou dírou by to asi bylo v pohodě), zatímco u Cirruse s kuželem 38mm jde díky tvaru v trupu oběžka celkem snadno i bez vrtání.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. kvě 2012 09:20 #7126 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma XMOTOR XM2834PGB-8

Tomas Hruby napsal: Petr Šrámek má tuším trup z Dragonfly Strong, to je vyložené prasátko, tam se to vejde :D Z Dragonfly Pro má jen křídlo a VOP. Já mám ale "větroňový" Dragonfly Pro kompletně a tam to prostě nejde.

Podle fotek: http://lmk-chotebor.rajce.idnes.cz/stavba_Dragonfly/ , to vypadá na standardní trup, ale to není podstatné, hlavně že mu to lítá...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. kvě 2012 09:32 #7127 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
No on má hlavně proti mě to letadlo o půl kila těžší (2458g), takže podle fotek mohl opravdu hodně zkrátit čumák a s těžkým motorem to vyvážit. Já mám pohon a celé řešení lehčí a s vyvážením jsem se děsně pral a nakonec jsem i u motoru maximálně vepředu musel pod něj nacpat asi 30g olova, při zkrácení čumáku se poměry "pák" ještě zhorší. Nestěžuji si, nakonec jsem těsně nad 1900g :-)
To už jsme opravdu mimo téma motoru, nicméně je to další ukázka toho, kolik věcí má na volbu pohonu vliv :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. kvě 2012 11:04 #7128 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma XMOTOR XM2834PGB-8
Pro tyto ucely existuji ted nastavce na motory, viz nas posledni Zpravodaj z 15.5. Je dostupny z houmpejdze. Nastavec pridava dalsi lozisko, takze umozni beztrestne "zapichovani".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. kvě 2012 11:51 #7129 od Petr Šrámek
Odpověděl Petr Šrámek pro téma XMOTOR XM2834PGB-8

Tomas Hruby napsal: No on má hlavně proti mě to letadlo o půl kila těžší (2458g), takže podle fotek mohl opravdu hodně zkrátit čumák a s těžkým motorem to vyvážit. Já mám pohon a celé řešení lehčí a s vyvážením jsem se děsně pral a nakonec jsem i u motoru maximálně vepředu musel pod něj nacpat asi 30g olova, při zkrácení čumáku se poměry "pák" ještě zhorší. Nestěžuji si, nakonec jsem těsně nad 1900g :-)
To už jsme opravdu mimo téma motoru, nicméně je to další ukázka toho, kolik věcí má na volbu pohonu vliv :-)

Zdravím, Petr D. má pravdu jde opravdu o stejný trup co má Tomáš, tj. úzký trup pro bezmotorové větroně (F3J).
Povedlo se motor instalovat, je vše jen tak tak, trup jsem zkracoval podle kuželu tuším na průměr 40mm.
Tomáš má pravdu, že mám těžší model asi o 500g, rozdíl je např. v napájení přijímače a serv samostatně 4xNiCd cca 80g, určitě má oběžka je težší má 270g jestli se nepletu, dále pohoná baterie 4čl. 2650mAh oproti 3čl. 1300mAh atd.

:-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.285 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám