file Mandarin 2.0

Více
31. srp 2015 10:42 - 31. srp 2015 10:55 #15509 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Mandarin 2.0
Ten uvedený Turnigy má moc malé KV, nepotáhne to dost, a navíc má jen hřídel o průměru 3.17mm, což je neodolné...

Lepší volba, cenově ok, je určitě toto:
www.chd.hk/Product_Detail.aspx?id=116 , hřídel má průměr 4mm. S 9palc vrtulí a 3-článkem cca 850mAh to chodí v F5J dobře.
...a to samé s jinou nálepkou najdete na e-bay pod názvem:
LEOPARD Model 2835 KV1880 RC Outrunner Brushless Motor & Propeller Adaptor OM082
Poslední změna: 31. srp 2015 10:55 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. srp 2015 11:00 #15510 od Jindřich Strakoš
Odpověděl Jindřich Strakoš pro téma Mandarin 2.0
Ten Turnigy jsem vybral jako první z mnoha - spíše jako úvaha, že bych nemusel pořizovat 36mm motor, což je dobrá zpráva.

Z číny by pak odpovídalo asi tohle toto s papírově vyšším výkonem (protože papír snese všechno :) ).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. srp 2015 11:02 #15511 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Mandarin 2.0
...hmm, to už by za pokus asi stálo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. zář 2015 05:34 #15516 od Jindřich Strakoš
Odpověděl Jindřich Strakoš pro téma Mandarin 2.0
Ještě jsem dostal tip na NTM s 1400kV - viz tady

Zkušenosti popisují např. zde

Je ten rozdíl 1400 vs 1800kV vs 1880kV tak významný?
Na fóru jsem našel, že si někteří (a jestli se nemýlím, právě Ty) motory ihned převinují, aby měly vyšší kV. Je to opravdu tak poznat?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. zář 2015 06:19 #15517 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Mandarin 2.0
Pro tříčlánek vol raději kV1400. Já měl v Mandarinu s tímto kV také NTM, ale tuším 3530 (podobná hmotnost jako odkázaný, jen o kousek tlustší a naopak kratší) a létalo to naprosto perfektně s vrtulí 10x6 s uzoučkými listy. U kV1800 by se už asi muselo jít na vyloženě malou vrtulku. Tuto variantu bych volil spíše pro případné pokusy s napájením pouze dvoučlánkem.
Ad převíjení - co já vím, tak to Radek přemotává spíš na "kvalitnější" vinutí, než dělá číňan v originále (lepší drát atd.), nejde primárně o vyšší kV, to se jako vedlejší efekt může objevit, ale také nemusí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. zář 2015 20:02 - 22. zář 2015 20:04 #15634 od Luboš Hradecký
Odpověděl Luboš Hradecký pro téma Mandarin 2.0
Ahoj všem,
tak jsem konečně po několika měsících dostavěl Mandarina 2.0, a teď mám problém že se nemůžu dovážit !!!
Model je těžký na předek, a to dokonce bez baterie !?!. Serva pro směrovku a výškovku jsou v gondole , viceméně v CG, stejne jako přijímač. Regl 60A (70g) tak 20cm od CG směrem k přídi, no a motor je cca 170g ( NTM 3548), plus dural kuzel s listy 12x6 Graupner (cca 35g).
Má někdo podobné zkušenosti a co s tím ? (přidávat závaží na ocas se mi nejak příčí)..
Diky moc předem za případné rady.
Poslední změna: 22. zář 2015 20:04 uživatelem Luboš Hradecký.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. zář 2015 08:34 - 23. zář 2015 12:35 #15636 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Mandarin 2.0
Ahoj, už to tu na stoupáku bylo diskutováno, na takovýhle éro stačí bohatě motor o váze cca 80-100g s cca 1400kV, vrtule 10x6, a regl 40A. Tam vidím ten největší váhový problém. Sám už mám odzkoušeny i 33A regl a 70g motor k plný spokojenosti, ale na trup Mandarina je optimum těch 80-100g.
Baterky 3S 850-1300mAh, dle potřeby dovážení....
Poslední změna: 23. zář 2015 12:35 uživatelem Radek Novotny.
Poděkovali: Luboš Hradecký

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. zář 2015 19:56 #15638 od Luboš Hradecký
Odpověděl Luboš Hradecký pro téma Mandarin 2.0
Děkuji za odpověď, čekal jsem to. Ikdyž často vidím konfiguraci s motorem cca 500W čili pro větroně o váze do 2kg, což je případ Mandarina..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2015 13:18 #15678 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Mandarin 2.0
Nemá smysl hadat to, co se to da spočítat. Mohu ovsem potvrdit v letu jen sestavu, se kterou letam: oldtimer Supra o hmotnosti 1800 gramu. Motor HET 2W-20 s převodovkou Kontronik 5,2:1. 1200-3S. Talon 35.

www.ecalc.ch spocetl nasledujici:
S vrtuli 12.5x9 je stoupavost 5,8 m/s, prikon 280 W. To mam a vypocet odpovida skutecnosti.
S vrtuli 13x10 stoupavost 6,7 a prikon 340
S vrtuli 14x10 stoupavost 7,4 a prikon 414
Poslední dve v letu overeny nejsou.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. říj 2015 08:22 #15726 od Jindřich Strakoš
Odpověděl Jindřich Strakoš pro téma Mandarin 2.0
Konečně se dostávám k osazení Mandarína a zjišťuji, že nemám informaci o poloze těžiště, takže netuším, kde vyjde baterie, regl a pod. Na webu u Reicharda jsem tuhle informaci nenašel.

Můžete, pls, uvést v jakém rozsahu se pohybujete s těžištěm u Mandarina?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.442 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám