file RCEK + MMR

Více
07. čen 2011 16:56 #4279 od Jan Kubica
RCEK + MMR vytvořil uživatel Jan Kubica
V návaznosti na diskusi o F5J - pojďme se dohodnout, jak by mohla vypadat pravidla pro malé outrunnery (protože takové modely už mají všichni) létané podle koncepce MMR.

Já vím, že by bylo nejjednodušší říci, že se technická specifikace modelu převezme z RCEK, ale já bych se přimlouval třeba za zrušení hmotnostního limitu a průměru vrtule. Určitě by to vedlo k větší rozmanitosti modelů. Takové RCE7 s motorem 2208 :)

Byl by vůbec zájem? H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
07. čen 2011 17:04 #4280 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK + MMR
hmmm, ja cekal kdy se neco "zrodi" a je to tady :-D

vyjadrim se tedy za sebe : myslenka zajmava, vidim i moznost technickeho provedeni ale ma to jedno dost velke ale ktere jsem uz zminoval v F5J diskusi a to : brutalne vzroste narocnost na stroje a je obavam se hrebicek do rakve tohoto nezrozeneho napadu ... to co pisu odradi asi 80% kamaradu se kterymi litam :(

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 17:50 #4281 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma RCEK + MMR

Aleš Krátký napsal: brutalne vzroste narocnost na stroje

Aleši, prosím, proč a v čem?

Dík, H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 17:57 #4282 od Petr Jeremiáš
Odpověděl Petr Jeremiáš pro téma RCEK + MMR
Podle mě bylo naprosto geniální začátek s RCEJ. Stačilo přidat hned do pravidel pár drobností:
- nosné plochy pouze konstrukční bez tuhého potahu
- jako pohonné akumulátory pouze NiCd 500
To by zabránilo použití "kompozitů" a baterky víc jak 15A nedají :) , takže žádné přetěžování by se nekonalo.
Ideální termická kategorie

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 18:16 #4283 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK + MMR

Jan Kubica napsal:

Aleš Krátký napsal: brutalne vzroste narocnost na stroje

Aleši, prosím, proč a v čem?
Dík, H.


protoze co rozhodne kdyz jsou dva piloti co se vypnou co nejnize (dejme tomu 40 metru) ? samozrejmne to nakonec bude letadlo. kdyz litame ted pomerne vysoko,tak to neni az tak moc markantni...

proc se v F5-J euro pouzivaji tak obrovske a drahe letadla ? to muze nekdo klidne litat s drevenym 2 metrovym kramem brutalne premotorovanym. a hle nikdo :-/

nebo proc litaji F3J s tim samym ? protoze kdyz se dostanes do nejake urovne, uz rozhoduje technika.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 18:22 #4284 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma RCEK + MMR
To myslíš, že 2208 na 2čl. utáhne F3J?
H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 18:35 #4285 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK + MMR
ja nenapsal ze budou mit era z F3J ale ze v F3J vyhravaji stroje dle meho (piloti jsou vetsinou vsichni tom spica,tam uz nejde nikam utect ostatnim moc) a proto zacne nekdo vylitavat ze 40 metru hold s lepsim strojem i treba ALA F3J (nekdo si muze koupit ero za 20 000, a nekdo ho doma postavi za 2000 ikdyz je lepsi pilot,tak prohraje)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 19:15 #4287 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma RCEK + MMR

Jan Kubica napsal: To myslíš, že 2208 na 2čl. utáhne F3J?
H.


No velké F3J ne, ale třeba Scorpion nebo něco jako byla svého času velká Ambrosie o rozpětí 2,5m by se mohly v tomto konceptu hodit, z druhé strany pak oživení konceptu mrňavých F3K o hmotnosti třeba 350g - bylo by hodně cest, jak utrácet prachy...

JInak bych ale položil jinou otázku - k čemu by vlastně tahle kategorie byla? S RCEK je většina lidí spokojena a víc soutěží může málokdo stihnout.

Nemám na to jednoznačný názor, ale myslím si, že tudy cesta fakt nevede - třeba by to jako myšlenka bylo skvělé, ale počet pilotů je omezen a je tu patrná "saturace soutěží".
Spíš se fakt zkus zamyslet nad nějakou inovací RCEN ve stylu "létat může každý" - třeba nějaký ten "vícebojový koncept" typu jedno kolo 8 minut kluzu a přistání na bod, druhé kolo 2x3 minuty na čáru...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 19:19 #4288 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma RCEK + MMR

Petr Jeremiáš napsal: Podle mě bylo naprosto geniální začátek s RCEJ. Stačilo přidat hned do pravidel pár drobností:
- nosné plochy pouze konstrukční bez tuhého potahu
- jako pohonné akumulátory pouze NiCd 500
To by zabránilo použití "kompozitů" a baterky víc jak 15A nedají :) , takže žádné přetěžování by se nekonalo.
Ideální termická kategorie


Mě tyhle teorie o "bránění kompozitů" přijdou v dnešní době lehce úsměvné. VIděl jsi někdy, jak vypadá dnešní křídlo na volného gumáka? Jo, tuhý potah obvykle nemá, ale jinak balzu najdeš tak leda na žebrech - no hlavně že to není kompozit :lol:
A ta poznámka o NiCd 500 byla snad jen pokus o vtip, že?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. čen 2011 20:24 #4299 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma RCEK + MMR

Aleš Krátký napsal: .. protoze kdyz se dostanes do nejake urovne, uz rozhoduje technika.


Aleši, to by bylo na zajímavý rozbor, jaká pravidla vedou prakticky k monotypu (třeba F3J, RCEK,...), ale zkušenosti z MMR říkají, že přesný opak je pravdou.

V Austrálii létají LEG, kde soutěží 3 typy modelů - lehouše, F5F a motorizovaná F3J dohromady, pokaždé vyhraje někdo jiný, dle aktuálních podmínek, umění, atd.

V Autonomy je to podobné, v Itálii jsme viděli, že s F3J lze dát 8 i 27 letů, se stejným modelem.

Pokud by se zavedlo MMR a zrušila min. hmotnost, bylo by spektrum modelů mnohem širší (jak správně podotkl Tomáš - od E-házedla po 2.5m modely).

Tomas Hruby napsal: JInak bych ale položil jinou otázku - k čemu by vlastně tahle kategorie byla? S RCEK je většina lidí spokojena a víc soutěží může málokdo stihnout.

Nemám na to jednoznačný názor, ale myslím si, že tudy cesta fakt nevede - třeba by to jako myšlenka bylo skvělé, ale počet pilotů je omezen a je tu patrná "saturace soutěží".


Tomu se říká vývoj a přírodní výběr, takže třeba pro tu menšinu, co je RCEK zase tak moc neberou ;)

Navíc pravidla v podstatě jsou, stačilo by to pravidel RCE7 vložit jednu větu o omezení motoru. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.476 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám